TORSDAG 18.12

T ble bitt masse på samme alder, han gikk på avdeling med fetteren som er like gammel og han var sen med språket. Det gikk ofte ut over T da han ble frustrert, siden de kjenner hverandre godt og er trygge på hverandre. Det er utrolig synd, og det bør ikke skje så ofte, men det er likevel veldig vanskelig å unngå helt.
Ja, vanskelig å unngå. Og det har virkelig en sammenheng med dårlige eller lite språk.
Håper det ikke skjer igjen :-(
 
Huff, stakkars Hermine. Hun ble helt hysterisk da nissen kom, og da mener jeg hysterisk som krakilsk :(

Hun klamra seg så hardt fast i meg at jeg egentlig ikke behøvde å holde henne. :( Men vi gikk inn på kontoret til mannen og da roa hun seg. Så kom mannen inn med nissepakken og da ble alt bra. Så turte hun å gå ut igjen når nissen var gått :)

Pakken var VELDIG populær da. En liten eske med Playmo mamma, barn, baby og vogn :) Kosta bare 39kr!
Hver forelder kjøpte nissepakke til sitt barn ;)

Nå er snuppa akkurat lagt nå kl 20 og vi skal steke pizza :D
 
T ville først ikke bli med hjem fra SFO, da de så på film :p
Så da gav jeg beskjed om at han kunne se ferdig og gå selv hjem etterpå.
Så gikk jeg tilbake og hentet Lillebror i bhg. Han hadde storkost seg på julebord, spist MASSE fra buffeen og vært ute en tur. Han hadde desverre blitt bitt igjen og har nå bitemerke på begge kinnene sine. Godt vi ikke hadde planlagt å ta noen julekortbilder eller noe nå :p Og så var den ene assistenten så lei seg, for hun hadde klart å klemme hånden hans i døra. Ser ut som det går bra, men han klaget litt på vondt da jeg skulle ta på votter. Vi hentet akebrett og gikk T i møte og var ute og lekte i mørket før vi til slutt kom oss inn. Så nå har vi nettopp spist middag foran tv-en og sitter her enda :D
Stakkars så uheldig han har vært idag da :( Bra han har kosa seg på julebord iallfall :)

Koselig med rolig ettermiddag!
 
Stakkars så uheldig han har vært idag da :( Bra han har kosa seg på julebord iallfall :)

Koselig med rolig ettermiddag!
Ja svært uheldig.
Han klager litt på vondt i den ene fingeren, så jeg håper virkelig det går over!
Skal til lege pga noe annet på mandag, så om det ikke blir værre kan vi vente med å sjekke den da!
Lurer på hva legen tror når vi kommer med et barn med bitemerke på begge kinn og skadet hånd/ fingre :eek: :p
 
Ja svært uheldig.
Han klager litt på vondt i den ene fingeren, så jeg håper virkelig det går over!
Skal til lege pga noe annet på mandag, så om det ikke blir værre kan vi vente med å sjekke den da!
Lurer på hva legen tror når vi kommer med et barn med bitemerke på begge kinn og skadet hånd/ fingre :eek: :p
Du får bare skylde på bhg :p
 
Back
Topp