TORSDAG 18.12

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
God dag jenter :)
Mildt og godt her i dag. 2 + eller noe.
Ungene er i bhg og skal hentes kl 15.
Jeg har laget krasekakestenger og fløtekarameller. Greit å gi slike julegaver til folk som har alt syntes jeg. Eller er det kjedelig? :)

Hva skal dere i dag? :)
 
God dag jenter :)
Mildt og godt her i dag. 2 + eller noe.
Ungene er i bhg og skal hentes kl 15.
Jeg har laget krasekakestenger og fløtekarameller. Greit å gi slike julegaver til folk som har alt syntes jeg. Eller er det kjedelig? :)

Hva skal dere i dag? :)
Så flott å lage spiselig til julegaver - det synes hvertfall jeg er staselig :)

Ungene er i bhg og på skolen, bare førjulskos begge steder nå!
Dette blir Lillebrors andre og siste dag i bhg denne uken og vi tar da juleferie nå fra i ettermiddag :) T har en kort kosedag igjen på skolen før vi har fri alle sammen!
Jeg har vasket bad i hele dag. Blir aldri ferdig :p Det er så mye som må ryddes og kastes der også, derfor tar det litt lang tid.
Jeg har fått ut stelleplassen til Lillebror da den bare samlet støv. Skal ta av stelletoppen og bruke resten som hylle på rommet hans :)
Mannen har sin siste ekstra døgnvakt på jobb fra i dag til i morgen, så i til i morgen er det bare ungene og meg :)
 
Hallo :)

Som dere har sett så har vi vasket hus idag :p

Hermine gikk som en virvelvind med egen bøtte og klut og jeg løp etter å tørka opp vann :p Så tok vi oss pepperkakepause før jeg la henne, og fikk vasket ferdig i fred :)

Så nå er iallfall hele 2.etasje ren, så tar vi 1.etasje, soverom og bad i morgen tror jeg.

Når Hermine våkner så skal vi ta buss til byen og på juleavslutning på jobben til mannen. Julekaker, snop og så kommer nissen. Den siste delen kan bli litt kjip, men vi kommer nok til å kose oss helt frem til nissen kommer :p :)
 
Hallo :)

Som dere har sett så har vi vasket hus idag :p

Hermine gikk som en virvelvind med egen bøtte og klut og jeg løp etter å tørka opp vann :p Så tok vi oss pepperkakepause før jeg la henne, og fikk vasket ferdig i fred :)

Så nå er iallfall hele 2.etasje ren, så tar vi 1.etasje, soverom og bad i morgen tror jeg.

Når Hermine våkner så skal vi ta buss til byen og på juleavslutning på jobben til mannen. Julekaker, snop og så kommer nissen. Den siste delen kan bli litt kjip, men vi kommer nok til å kose oss helt frem til nissen kommer :p :)
Flink medhejper du har hatt i dag - det så definitivt mye koseligere ut enn skrubbing av badegulv som har pågått her :p
Men nå er jeg også ferdig og skal straks hente unger. Først bortom en nabo for å prate litt :eek:
 
Så flott å lage spiselig til julegaver - det synes hvertfall jeg er staselig :)

Ungene er i bhg og på skolen, bare førjulskos begge steder nå!
Dette blir Lillebrors andre og siste dag i bhg denne uken og vi tar da juleferie nå fra i ettermiddag :) T har en kort kosedag igjen på skolen før vi har fri alle sammen!
Jeg har vasket bad i hele dag. Blir aldri ferdig :p Det er så mye som må ryddes og kastes der også, derfor tar det litt lang tid.
Jeg har fått ut stelleplassen til Lillebror da den bare samlet støv. Skal ta av stelletoppen og bruke resten som hylle på rommet hans :)
Mannen har sin siste ekstra døgnvakt på jobb fra i dag til i morgen, så i til i morgen er det bare ungene og meg :)
Godt å høre at du liker det, og håper de som får det gjør det også :-D

Så flink du er da. Er no dritt å skrubbr bad :-( Men resultatet blir jo så bra :)
 
Hallo :)

Som dere har sett så har vi vasket hus idag :p

Hermine gikk som en virvelvind med egen bøtte og klut og jeg løp etter å tørka opp vann :p Så tok vi oss pepperkakepause før jeg la henne, og fikk vasket ferdig i fred :)

Så nå er iallfall hele 2.etasje ren, så tar vi 1.etasje, soverom og bad i morgen tror jeg.

Når Hermine våkner så skal vi ta buss til byen og på juleavslutning på jobben til mannen. Julekaker, snop og så kommer nissen. Den siste delen kan bli litt kjip, men vi kommer nok til å kose oss helt frem til nissen kommer :p :)
Så flink hun er å hjelper til :-D
Kos dere på avslutningen, og håper det går greit med nissen :)
Her elsker de nissen og er merkelig nok ikke redde. Wael sier hele tiden : ho ho ho, er det noen snille barn her? Og Mina roper : Jaaaaaaa :-D
 
Mente varmegrader hehe :-D :-D og nå 8. Hva skjer med desember? :)
Eh jeg hang virkelig ikke med! JEg var sikker på at jeg leste et innlegg i stad om noen som ventet på en karakter/ tilbakemelding :p
Så varmt hos dere! Ble mildere her og, men det er rundt 0 tror jeg
 
Eh jeg hang virkelig ikke med! JEg var sikker på at jeg leste et innlegg i stad om noen som ventet på en karakter/ tilbakemelding :p
Så varmt hos dere! Ble mildere her og, men det er rundt 0 tror jeg
Ikke så rart. Skrev det ut av det blå, og glemte å skrive at det var temp. :-D

Deilig at det ikke er iskaldt. Ganske mildt hos dere og :)
 
T ville først ikke bli med hjem fra SFO, da de så på film :p
Så da gav jeg beskjed om at han kunne se ferdig og gå selv hjem etterpå.
Så gikk jeg tilbake og hentet Lillebror i bhg. Han hadde storkost seg på julebord, spist MASSE fra buffeen og vært ute en tur. Han hadde desverre blitt bitt igjen og har nå bitemerke på begge kinnene sine. Godt vi ikke hadde planlagt å ta noen julekortbilder eller noe nå :p Og så var den ene assistenten så lei seg, for hun hadde klart å klemme hånden hans i døra. Ser ut som det går bra, men han klaget litt på vondt da jeg skulle ta på votter. Vi hentet akebrett og gikk T i møte og var ute og lekte i mørket før vi til slutt kom oss inn. Så nå har vi nettopp spist middag foran tv-en og sitter her enda :D
 
Ikke så rart. Skrev det ut av det blå, og glemte å skrive at det var temp. :-D

Deilig at det ikke er iskaldt. Ganske mildt hos dere og :)
Jeg vil helst ikke ha det mildere, for jeg vil beholde den snøen som har kommet :p
Ellers blir det slaps og is igjen!
NOen få minusgrader er hjertelig velkomne!
 
T ville først ikke bli med hjem fra SFO, da de så på film :p
Så da gav jeg beskjed om at han kunne se ferdig og gå selv hjem etterpå.
Så gikk jeg tilbake og hentet Lillebror i bhg. Han hadde storkost seg på julebord, spist MASSE fra buffeen og vært ute en tur. Han hadde desverre blitt bitt igjen og har nå bitemerke på begge kinnene sine. Godt vi ikke hadde planlagt å ta noen julekortbilder eller noe nå :p Og så var den ene assistenten så lei seg, for hun hadde klart å klemme hånden hans i døra. Ser ut som det går bra, men han klaget litt på vondt da jeg skulle ta på votter. Vi hentet akebrett og gikk T i møte og var ute og lekte i mørket før vi til slutt kom oss inn. Så nå har vi nettopp spist middag foran tv-en og sitter her enda :D
Stakkars lille gutt!
Er han bitt på begge sidene???
Hvordan har de klart å ikke stanse det? :-(

Au, stakkars hånda hans. Håper det går bra med han :)

Så deilig med rolige middager foran tv-en :) Hva spiste dere?
 
Stakkars lille gutt!
Er han bitt på begge sidene???
Hvordan har de klart å ikke stanse det? :-(

Au, stakkars hånda hans. Håper det går bra med han :)

Så deilig med rolige middager foran tv-en :) Hva spiste dere?
For å være helt ærlig kan slikt skje, det er bare uflaks at det skjedde med han to ganger på ei uke. Små 1-åringer som er sinte og frustrerte biter fortere enn du aner, altså. Han ble bitt på tirsdag og i dag, en gang på hvert kinn. Ser ut til at det blir litt mer merke etter det som skjedde i dag, men han merker ikke noe til det nå heldigvis.
Men selvsagt bør de passe på, de er obs på det barnet som biter, så jeg er trygg på at de gjør det de kan for å minimere skadene!
Ja det var synd med den hånda... Tror den ble klemt ganske bra. Enda godt ungene tåler så mye som de gjør! :eek:
 
For å være helt ærlig kan slikt skje, det er bare uflaks at det skjedde med han to ganger på ei uke. Små 1-åringer som er sinte og frustrerte biter fortere enn du aner, altså. Han ble bitt på tirsdag og i dag, en gang på hvert kinn. Ser ut til at det blir litt mer merke etter det som skjedde i dag, men han merker ikke noe til det nå heldigvis.
Men selvsagt bør de passe på, de er obs på det barnet som biter, så jeg er trygg på at de gjør det de kan for å minimere skadene!
Ja det var synd med den hånda... Tror den ble klemt ganske bra. Enda godt ungene tåler så mye som de gjør! :eek:
Åh, trodde du mente begge kinnene i dag. Men da var det litt bedre :)
Uff ja, W bet mye han og. Plutselig sluttet han når språket ble bedre. Takk og lov. Ikke noe gøy. Det gjør så vondt :-(

Ja, de tåler masse heldigvis!
 
Åh, trodde du mente begge kinnene i dag. Men da var det litt bedre :)
Uff ja, W bet mye han og. Plutselig sluttet han når språket ble bedre. Takk og lov. Ikke noe gøy. Det gjør så vondt :-(

Ja, de tåler masse heldigvis!
T ble bitt masse på samme alder, han gikk på avdeling med fetteren som er like gammel og han var sen med språket. Det gikk ofte ut over T da han ble frustrert, siden de kjenner hverandre godt og er trygge på hverandre. Det er utrolig synd, og det bør ikke skje så ofte, men det er likevel veldig vanskelig å unngå helt.
 
Back
Topp