Nestemann?

Gratulerer! ♡ Her er det ikke mangel på prøving, men lite resultat. . :)

Uff, kjenner til den... Vi brukte ett år på lillemor. Mulig dere har prøvd det, men mitt hotteste tips er å bruke kaldpresset rapsolje som "smøring" og teste etter eggløsning :-)

Uff, kjenner til den... Vi brukte ett år på lillemor. Mulig dere har prøvd det, men mitt hotteste tips er å bruke kaldpresset rapsolje som "smøring" og teste etter eggløsning :-)
Det skjønte jeg ingenting av? Rapsolje under akta? Som glidemiddel rett og slett? :-) Fikk 30 eggløsningstester i posten idag, ♡ebay♡ :-)

Nei, foreløbig ikke. Ble litt herpa etter forrige svangerskap :p så da blir det masse styr med et evt. nytt svangerskap.
Men jeg faller sikkert for fristelsen til slutt!

Np :-) Har testet etter eggløsning og går en veldig spennende uke i møte da det snaaaart er på tide med gtest :-) har bestemt at jeg skal vente til neste helg, men aner ikke om jeg klarer å vente så lenge :P
Spennende, eg krysse fingrene for deg <3

Da ble det plutselig fullklaff her på 4. forsøk, 4+5 i dag og termin i august :notworthy Men får nå se om det holder først da, det er jeg jo ikke sikker på så tidlig...! Sist ble det klaff på 2. forsøk som endte med tidlig SA, og så klaff på første forsøk etterpå som endte helt perfekt :Heartblue

Back
Topp