Bæresjal

Ja, gull verdt!
Jeg hadde Caboo Close til nyfødt, nestegang vil jeg ha et jeg kan amme i :)
 
Jeg anbefaler caboo, neste gang sjal jeg ta den med på fødestua og bære med en gang!
Vi brukte caboo helt til hun var 5 måneder faktisk, men hun var liten da.
 
Du kan amme i caboo da:)
Kan man? Jeg hadde med Caboo i fødebagen og brukte den på sykehuset. Jeg så ei til det som hadde slik sjal over skulderen, nesten som en hengekøye. Den så mer komfy ut for den lille som "bor" på puppen 24/7.

Men søren klype, jeg prøvde aldri å amme i C.C :p

Bæreglad som jeg har blitt så må jeg uansett ha slik "slynge" :)
 
okey! Jeg har sett og lest litt på Moby Wrap, ser jo grulig praktisk ut da, og ikke minst betryggende for den nyfødte. Hvor lenge brukte du det? :)
Lillegutt var stor, vi byttet ved ca 4 mnd og 7 kg :) Gull verdt altså, han sovnet etter bokstavelig 10?sekunder oppi der. Sjalet er trygt for en nybegynner, du trenger bare å stramme til :)
 
Kan man? Jeg hadde med Caboo i fødebagen og brukte den på sykehuset. Jeg så ei til det som hadde slik sjal over skulderen, nesten som en hengekøye. Den så mer komfy ut for den lille som "bor" på puppen 24/7.

Men søren klype, jeg prøvde aldri å amme i C.C :p

Bæreglad som jeg har blitt så må jeg uansett ha slik "slynge" :)
Sjekk youtube:) Jeg fikk det aldri til da, men jeg prøvde ikke så mange ganger.
 
Jeg anbefaler caboo, neste gang sjal jeg ta den med på fødestua og bære med en gang!
Vi brukte caboo helt til hun var 5 måneder faktisk, men hun var liten da.
Skjønner =) men er det ikke litt stress med to deler? Med Moby Wrap er det jo bare en lang slynge.. =) Blir vel kanskje en vanesak uansett.
 
Kan man? Jeg hadde med Caboo i fødebagen og brukte den på sykehuset. Jeg så ei til det som hadde slik sjal over skulderen, nesten som en hengekøye. Den så mer komfy ut for den lille som "bor" på puppen 24/7.

Men søren klype, jeg prøvde aldri å amme i C.C :p

Bæreglad som jeg har blitt så må jeg uansett ha slik "slynge" :)
Uansett hvilket sjal jeg havner opp med (har det på ønskelista til jul, og da tar man det man får :p ), blir det nok med i fødebagen min og tenker jeg!

Men jeg lurer på en ting.. Sikkert litt dumt spørsmål, men likevel :p Blir man ikke veldig varm med baby og sjal? Jeg har alltid vært en frysepinne, men etter at jeg ble gravid orker jeg bare så vidt lette klær! haha ^^,
 
Skjønner =) men er det ikke litt stress med to deler? Med Moby Wrap er det jo bare en lang slynge.. =) Blir vel kanskje en vanesak uansett.
Nei, det er ikke stress i det hele tatt:) Man må ikke bruke den andre delen på caboo heller.
Men det er jo en smakssak. Mosby wrap er billigere da, du kan finne brukt til 150 kr:)
 
Tror det er stor forskjell på folk.. ingen erfaring selv, men kjenner mange som ikke har brukt bæresjalet de har kjøpt.. er nok smak og behag som alt annet..
 
Ja elsket den brukte den kjempemye da mini var liten så bytta jeg til ergobaby etterpå :)
 
Jeg hadde ikke klart meg uten bæresjalet i begynnelsen. Kjøpte elastisk sjal, Boba wrap. Kjempefornøyd, ammet ofte i det på trilletur, når han ikke ville ligge i vogna mer.
 
Back
Topp