14/12 SØNDAG

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
God morgen.
Tidlig dag her... Som vanlig. 05.45...
Sover hos pappa, skal hjem idag.
Han fyller 50 idag, så vi barna/barnebarna skal vekke han på senga med pakker :-D
Vi har også bryllupsdag idag ♡

Senere reiser vi på det Norske folkemuseumet på Bygdøy. Julemarked :) Og dyr ol :)

Ha en flott dag, her hatt hodepinen tatt over :-(
 
Gratulerer så masse med bryllupsdagen, Lene!:) En nydelig brud altså.♡
Er ikke mye snø å skryte av nå, nei. Her kom det litt i går, men det var minimalt altså.. Kos dere masse på julemarked i dag!!
 
Morn!
Jeg og Jen stod opp 06.30, satt en kakemanndeig og laga frokost. Vi har nettopp vært ute en tur, og vesla er herved lagt ned for en dubb.
Seinere blir det baking og en tur bort til lamaen med gammelt brød.

Ha en fin dag!:)
 
Gratulerer så mye med bryllupsdagen Lene! Utrolig vakre bilder <3

Så koselig med baking og lama-mating Ingrid :D


Hei på dere :)
Her gikk det i ett igår med barneselskap og et bitte lite voksenselskap :) Emira storkoste seg og fikk mye fint i gaver :D

Idag sto jeg opp ca 7:30 (tror jeg).. sambo hadde egentlig lovet meg å få sove ut idag, men det var tydeligvis glemt idag tidlig!;) ellers har jeg tatt livet med ro.. nå sover Leoh og sambo er ute med jentene :) så da har jeg kokt noen egg så vi kan ta en god lunsj når dem kommer inn :) også blir det pizza senere idag! mulig jeg tar med Emira til lekebutikken for å bytte én gave..en eske med lego friends som hun har fra før ;)
 
Ingrid og Anita : Takk jenter :)
Håper dere har kost dere idag med lama og bytting av gave :)

Har vært på marked i 4 timer, så ungene og jeg er superslitne. Fikk en fin orkidé i gave i dag av K ♡ Det liker vi :)
Ungene fikk hilse på nissen og masse dyr :)
 
Ingrid og Anita : Takk jenter :)
Håper dere har kost dere idag med lama og bytting av gave :)

Har vært på marked i 4 timer, så ungene og jeg er superslitne. Fikk en fin orkidé i gave i dag av K ♡ Det liker vi :)
Ungene fikk hilse på nissen og masse dyr :)

Så gøy for ungene da :D og så snill mann du har ;) koselig <3

Emira gikk med seg noen penger også sånn i tilfelle hun fant noe.. men når hun så barbiene så skulle hun IKKE bytte til en ny pakke med lego! :p så da ble det en Askepott dukke istedenfor;) hehe
 
Så fin brud Lene, gratulerer med bryllupsdagen som var :)
 
Back
Topp