Fredag 12.desember

Lennypenny: Så søte nissebarn du har :D blir/ble sikkert en kjempe fin dag for dem i bhgen :) takk for gratulasjon :D:D:D


Marian87: mmmm pepperkakelatte!! Heldige deg som har sånt i hus;) ha en koselig dag på UiT :D synd med oppvaskmaskinen da! Dårlige greier :p


Fru H: fint med lucia da:D her feirer dem bursdagen til Emira:p
God tur idag :)


Mammatil2prinsesser&1prins: dere var jammen tidlig oppe!:) koselig å få med seg lucia da :) og du står på som vanlig!:D også SÅ fin lucia-jente da:)
 
Lennypenny: Så søte nissebarn du har :D blir/ble sikkert en kjempe fin dag for dem i bhgen :) takk for gratulasjon :D:D:D


Marian87: mmmm pepperkakelatte!! Heldige deg som har sånt i hus;) ha en koselig dag på UiT :D synd med oppvaskmaskinen da! Dårlige greier :p


Fru H: fint med lucia da:D her feirer dem bursdagen til Emira:p
God tur idag :)


Mammatil2prinsesser&1prins: dere var jammen tidlig oppe!:) koselig å få med seg lucia da :) og du står på som vanlig!:D også SÅ fin lucia-jente da:)
Ja hipp hurra for Emira!!! :)
 
Lennypenny: Så søte nissebarn du har :D blir/ble sikkert en kjempe fin dag for dem i bhgen :) takk for gratulasjon :D:D:D


Marian87: mmmm pepperkakelatte!! Heldige deg som har sånt i hus;) ha en koselig dag på UiT :D synd med oppvaskmaskinen da! Dårlige greier :p


Fru H: fint med lucia da:D her feirer dem bursdagen til Emira:p
God tur idag :)


Mammatil2prinsesser&1prins: dere var jammen tidlig oppe!:) koselig å få med seg lucia da :) og du står på som vanlig!:D også SÅ fin lucia-jente da:)
Takk :)
De har storkost seg masse idag :)
Hva med Emira? Fått mye fint? :-D :-D
 
Har vært å møtt en venninne på kafé, og ble sittende der i et par timer. Etter det kom stipendet, så jeg fikk kjøpt 50-åra gave til pappa til søndag (samme dag som vi har bryllupsdag♡), også har vi hentet ungene. De har fått litt fredagsgodis, og koser seg nå med barne-tv :)

Hva skal dere i kveld? :)
 
Får legge ut bilder fra Luciafeiringa når appen er fiksa igjen;)

Idag var vi i bhgen kl 07.00 for og se på Luciafeiringa. Hele huset sto opp kl 5, da Emmeth hadde tissa seg skikkelig ut og var kald og måtte dusjes, da våkna jentene;) hehe.. Etter Luciafeiringa kjørte vi Mathea til skolen, jeg dro hjem og mannen på jobb;) Nå har jeg fått rydda et skikkelig rotekjøkken, støvsugd og igang med klesvask:) Sitter nå i sofaen og ser fødeavdelingen og slapper av med en kopp kaffe:D

Ønsker alle en fin fredag og GOD hælj:D
:talk017
Det var tidlig morgen :eek: :p

Du er effektiv om morran altså! Jeg er så lat og blir bare sittende foran tvn jeg :p
 
Har vært å møtt en venninne på kafé, og ble sittende der i et par timer. Etter det kom stipendet, så jeg fikk kjøpt 50-åra gave til pappa til søndag (samme dag som vi har bryllupsdag♡), også har vi hentet ungene. De har fått litt fredagsgodis, og koser seg nå med barne-tv :)

Hva skal dere i kveld? :)
WEEEE!

Studielån før helga hurra :D

Hadde ikke tenkt på å sjekke engang :p
 
Gratulerer med dagen til Emira :)
 
God dag :)

Idag har jeg vært på byen en tur :) måtte i et møte med nav, og etter det så gikk jeg til nille for å kjøpe noe til barneselskapet :) Emira ønsket seg taco til middag idag, så da ble det det:D så ble det pynting av juletre og jentene har fått hver sin muffins + gaver til Emira da :) tenk at hun har blitt 5 år!! Og at det er 5 år siden jeg fikk fått mitt første barn <3

Bursdagsbarnet mitt:D
1418404249114.jpg

Her er kaken jeg lagde igår, som er til selskap imårra:D
1418404220418.jpg
 
God dag :)

Idag har jeg vært på byen en tur :) måtte i et møte med nav, og etter det så gikk jeg til nille for å kjøpe noe til barneselskapet :) Emira ønsket seg taco til middag idag, så da ble det det:D så ble det pynting av juletre og jentene har fått hver sin muffins + gaver til Emira da :) tenk at hun har blitt 5 år!! Og at det er 5 år siden jeg fikk fått mitt første barn <3

Bursdagsbarnet mitt:D
Vis vedlegget 93481

Her er kaken jeg lagde igår, som er til selskap imårra:D
Vis vedlegget 93480
Nydelig bursdagsjente og rålekker kake!!! Du er så flink!

Hva er inni kaka?
 
God dag :)

Idag har jeg vært på byen en tur :) måtte i et møte med nav, og etter det så gikk jeg til nille for å kjøpe noe til barneselskapet :) Emira ønsket seg taco til middag idag, så da ble det det:D så ble det pynting av juletre og jentene har fått hver sin muffins + gaver til Emira da :) tenk at hun har blitt 5 år!! Og at det er 5 år siden jeg fikk fått mitt første barn <3

Bursdagsbarnet mitt:D
Vis vedlegget 93481

Her er kaken jeg lagde igår, som er til selskap imårra:D
Vis vedlegget 93480
Så søt og fornøyd jente :)
Du er flink til å lage pene kaker :) gikk det bra på møtet? :)
 
Takk :)
De har storkost seg masse idag :)
Hva med Emira? Fått mye fint? :-D :-D

Emira har hatt en fin dag :D blitt feiret i barnehagen, fått krone og grove vafler (etter hennes ønske)..

Ikke fått så mange gaver idag.. ble en større kalendergave som inneholdt lego friends, og etter bhg fikk hun en barbie bok som heter Prinsessen og popstjernen..det er fra en film hun liker godt :) også fikk hun en "Cayla dukke" :D OG karsten og Petra film og cd av bestefaren ;)
 
Nydelig bursdagsjente og rålekker kake!!! Du er så flink!

Hva er inni kaka?

Tuuusen takk :D det er sjokoladekake med sjokolade-smørkrem også marshmallow-fondant :)
 
Hermine sov bare 30min i bilen idag. Trodde hun sov da jeg la henne over i vogna, men da jeg satte vogna på trappa og gikk inn ropte hun etter meg "nei, nei, du kan ikke levne mæ her ute" :p :D

Så hun har vært veeeldig på gråten hele ettermiddagen stakkars, avhengig av mer dagsøvn enn som så. Men vi har laget pepperkakedeig og formet marsipankuler som hun har satt non-stop og moccabønner i :) Det var koselig!

I morgen skal vi bake pepperkaker før hun reiser til besteforeldrene på overnatting, da skal vi på julebord :D

Det SER IKKE UT HER :eek: Mannen hentet ny oppvaskmaskin, all oppvasken for hele dagen med bakeboller og det hele står på benken for jeg orka ikke å vaske det for hånd når ny maskin likevel var på vei...meeeen så plagdes han med å få den på plass, og fikk dårlig tid for han skulle til en kompis på middag så da står oppvaskmaskinen midt på kjøkkengulvet oppi alt rotet :p

...jeg har satt meg i den ryddige stua og koser meg med potetgull, dip og pepsi-max ;)
 
Emira har hatt en fin dag :D blitt feiret i barnehagen, fått krone og grove vafler (etter hennes ønske)..

Ikke fått så mange gaver idag.. ble en større kalendergave som inneholdt lego friends, og etter bhg fikk hun en barbie bok som heter Prinsessen og popstjernen..det er fra en film hun liker godt :) også fikk hun en "Cayla dukke" :D OG karsten og Petra film og cd av bestefaren ;)
Høres ut som masse fint :)
Hva er Cayla dukke?
 
Back
Topp