Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her fant ungene kalenderen de pleier å få gaver på (som ikke er i bruk i år), og laget kalender til meg og pappa'n.
Hver dag henger det en lapp der de har skrevet et sitat.
På dagens lapp sto det: Kjærligheten er det eneste som vokser når du ødsler av den.....
Jeg har kjøpt kalender fra fotball laget der ungene til ei kollega spiller. Der jeg jobber kjøper man lodd og andre ting barna skal bli kvitt om det er fra skole eller idrett. Veldig greit å støtte de andre så vet du at de gjør det samme når man kommer med lodd sine egne barn skal selge
Kom fra kirka å solgte på døra. Unnskyldningen om at jeg ikke hadde kontanter var ikke god nok for kunne få kalender og så betale på nettbank innen en frist
Trekkes to premier hver dag.
Tidligere hatt liknende kalender fra fotballklubben til nevøene, men aldri vunnet....
Jeg er sykt bortskjemt i år, fikk Johan bulow lakriskalender av lillebror til bursdagen i oktober. Babor hudpleie kalender av mamma og pakke kalender av svigermor, som jeg og samboer får annenhver dag og noen dager begge to.. Er en fryd å stå opp om morran