Mandag *8 desember*

Mhm, fornøyd med og få sove uforstyrret;) Blir litt smågretten når jeg er oppe store deler av natta nesten hver natt, men er jo ikke han sin feil han ikke får puste og ikke greier og finne roen igjen.. Uansett, så går det fint, litt lite søvn noen ganger tar jeg ikke skade av:) Verre for Emmeth enn meg<3

Ja, gjør seg og endelig få litt den stilen man ønsker seg:) Vi har tatt det litt og litt, ikke hatt råd til noe annet og malt mye selv:) Det lønner seg:)

Vi fjerne det store spisebordet og bytta det ut med det runde bordet vi hadde i kjelleren ifra før, blei mye bedre plass:)

Mhm, er så utrolig skummelt med den isen, blir like glatt som en skøytebane, knallhard is og i nedoverbakke- et tilfelle for american funniest home videos;) heheh.. og deeeet ønsker vi ikke;) Så skjellsand er tingen:D

Emmeth er i bhgen idag, han har vært hjemme siden torsdag, litt snørrete, men ikke feber, så da sendte vi han i bhgen, men de ringer om det er det minste:)

Ja stakkars lille <3 må være fryktelig ubehagelig og kansje litt skummelt å ikke få puste!! :( er det stort sett du som styrer om natta eller? Det er det her..og når det er veldig urolige netter (spesielt i helgene) så blir jeg så irritert på den mannen som bare ligger der..haha

Ja samme som her da..pengene flyr til annet enn interiør hvertfall! Så har jo malet for å få det litt finere..og møblene blir byttet ut gradvis :)

Haha så du vil ikke bli med på AFV?? :p det er så fort gjort å slå seg skikkelig på is! Og skummelt med tanke på hodet eller ansiktet..

Bra han ikke har feber da :) sikkert gøy å være i barnehagen :D
 
Vi fikk sove lenge idag. 06.05.. yey... har vært 5 10 de siste dagene. Ungene hadde super masse energi, i motsetning til meg..så det var godt for de og meg at de skulle i bhg idag :p

Jeg har vasket opp (ingen svensker omtrent som har oppvaskmaskin:-(), støvsugd og vaska gulv. Deilig..

Skal egentlig møte søsteren min idag, får se hvor sent det blir :)

Ha en flott dag :-D :-D

Ja det var fryktelig lenge!! :p godt at man har barnehage når man ikke har samme tempo som barna ;)

Haha nei oppvaskmaskin er bare oppskryt da kansje :p rart da, det som er såååå kjekt! Har dere noe plass til å sette inn en da?
 
Nååårh, tusen takk<3

Skal nok legge ut bilder når vi har fått pynta pepperkakene;)

Ønsker og ha et varmt, lyst og koselig hus, der venner og familie og kan føle seg hjemme:) Og at barna har nok plass til lek og herjing;)<3

Ja samme vil jeg ha :) lyst men at det er en slags varme også :) om vi får oss et hus etterhvert, så har vi lyst til å lage et kjellerrom eller noe som er til ungene! Med alt mulig av aktiviteter dem har herje med :) så håper vi får et hus før alle har blitt for store :p
 
Ja stakkars lille <3 må være fryktelig ubehagelig og kansje litt skummelt å ikke få puste!! :( er det stort sett du som styrer om natta eller? Det er det her..og når det er veldig urolige netter (spesielt i helgene) så blir jeg så irritert på den mannen som bare ligger der..haha

Ja samme som her da..pengene flyr til annet enn interiør hvertfall! Så har jo malet for å få det litt finere..og møblene blir byttet ut gradvis :)

Haha så du vil ikke bli med på AFV?? :p det er så fort gjort å slå seg skikkelig på is! Og skummelt med tanke på hodet eller ansiktet..

Bra han ikke har feber da :) sikkert gøy å være i barnehagen :D

Altså når han bare skal ha medisin på natta, så har jeg "jaga" opp mannen;) Jeg har tatt 95% av spedbarnsstellet med alt som hører med, så da får han trå til nå som barna er større, nå er det min tur til og ligge i senga;):D

men når han er dårlig, altså sliter veldig med pusten og må sitte oppe, da gjør jeg det som regel. Da er jeg nede med han i stua eller han sitter med meg i senga, han finner fort roen med meg sånn og viktig han da er rolig for og puste best mulig. Emmeth er en skikkelig pappadalt, så mannen er jo like viktig for han sånn sett, men når barna er syke er det meg de ønsker(heldige meg:D) heheh.. Og det gjør meg ingenting, er så hønemor, så greier ikke og slappe av da uansett;)<3

Skjønner godt du blir irritert på mannen som bare ligger der:D Har hatt mange av de nettene selv:eek: Akkurat der og da har jeg tenkt mange mindre pene strofer for meg selv:D;)

Ja, har ikke så god råd at vi kan kjøpe noe hele tiden og det viktigste er jo at barna har alt de trenger av vintertøy og det som hører med(dyrt) Så vi har gjrt som dere:) Malt noen av møblene og kjøpt litt og litt på tilbud som oftest:) Nå begynner det og komme seg. Eneste jeg har igjen og male er akvariet og skal kjøpe en nye ikea-sjenk med skuffer i hvit:)

Hahhaha, neeeei, kan ikke si jeg har så veldig lyst til og "delta" der du, nei:D Tryna jo noe så grassalt når Emmeth bare var noen mnd`er. mannen gikk på krykker, jeg bærte stelleveska og Emmeth i bilstolen, plutselig it av det blå datt jeg rett på rompa på glattisen, rakk ikke annet enn og tenke jeg ikke kunne ta fra med hendene, da Emmeth var i bilstolen som jeg hadde i hånda mi.. Var så redd noe skulle skje med han, det resulterte heldigvis kun i en mega blå "rævv" på a mor:D hahahah.. Trodde halebenet mitt var knust og sagt sjalabais og HADET:D Gikk bra da;) Mannen lo fo fælt og måtte jo det selv og:D KOMISK:D
 
Ja samme vil jeg ha :) lyst men at det er en slags varme også :) om vi får oss et hus etterhvert, så har vi lyst til å lage et kjellerrom eller noe som er til ungene! Med alt mulig av aktiviteter dem har herje med :) så håper vi får et hus før alle har blitt for store :p

Ja, nettopp, akkurat samma her;) Vi har kjellerstue til barna(mannen er inkludert i de) hahah.. så der kan de se film og kose seg:D Og skal bli et soverom til i kjelleren, men akkurat nå blir det treningsrom til mannen. Desverre så blir ikke foten bra og mulig han må opereres for 33 gang og krykke ri 6 uker igjen:(

Håper det får drømmen oppfylt før unga er blitt for store, men har god tro på dere jeg:D<3
 
Så moro med lusekatte-baking:D Smaker så namnam og;)

Åh, er det det, ja, så kjipt med dyr strøm og å vaske opp for hånd, tar litt tid, som man heller kunne brukt på noe annet;)

Alt er bare bra her, utenom astmaplagene til Emmeth:) Spent på om RS-testen han tok på fredag slo ut?! Vi har hatt en mnd med mye sykdom, men alle er omtrent helt friske igjen:) Så nå satser vi på en frisk tid foran oss:D Alt bra med Wael og Mina? Og dere selvsagt?<3
Det er superdigg :)
Synd han er så plaget med astmaen :-( Lille gutten :-(

De har det fint takk. Aktive og krangler og er venner om hverandre hele tiden :-D
Og vi to andre har det fint :-D du og mannen da?
 
Så pratsomme dere var på formiddagen i dag da :D
Koselig!

Så fine bilder du har lagt ut mammatil2prinsesser&1prins!
Veldig hyggelig å se ungene og hjemmet deres :)

Mannen har tatt ferie, så vi gjør litt her hjemme i dag. Jeg trengte litt avkobling fra skolearbeid og har strikket og hjulpet mannen med å rydde boden. Han er på en søppelkasterunde nå og skal handle til middag han har planlagt.
Det blir ikke mye oppgaveskriving på meg i dag, men jeg må prøve å ordne en bedre disposisjon etter veiledningen jeg fikk før eksamenen jeg hadde forrige uke.

Håper alle får en finfin dag :D
 
Det er superdigg :)
Synd han er så plaget med astmaen :-( Lille gutten :-(

De har det fint takk. Aktive og krangler og er venner om hverandre hele tiden :-D
Og vi to andre har det fint :-D du og mannen da?

Ja, smaker såå godt;) Send litt hit og;) :D

Mhm, er ikke så mye og få gjort med det annet enn og utprøve litt medisiner og ellers trøste så godt vi kan<3

hehe, da er de akkurat slik som søsken skal væra da:D Close på alle måter;) Da blir det litt krangling til tider;)
Samme med mine 3;) Så godt o høre:) Vi har det også fint, skal ikke klage<3


 
Altså når han bare skal ha medisin på natta, så har jeg "jaga" opp mannen;) Jeg har tatt 95% av spedbarnsstellet med alt som hører med, så da får han trå til nå som barna er større, nå er det min tur til og ligge i senga;):D

men når han er dårlig, altså sliter veldig med pusten og må sitte oppe, da gjør jeg det som regel. Da er jeg nede med han i stua eller han sitter med meg i senga, han finner fort roen med meg sånn og viktig han da er rolig for og puste best mulig. Emmeth er en skikkelig pappadalt, så mannen er jo like viktig for han sånn sett, men når barna er syke er det meg de ønsker(heldige meg:D) heheh.. Og det gjør meg ingenting, er så hønemor, så greier ikke og slappe av da uansett;)<3

Skjønner godt du blir irritert på mannen som bare ligger der:D Har hatt mange av de nettene selv:eek: Akkurat der og da har jeg tenkt mange mindre pene strofer for meg selv:D;)

Ja, har ikke så god råd at vi kan kjøpe noe hele tiden og det viktigste er jo at barna har alt de trenger av vintertøy og det som hører med(dyrt) Så vi har gjrt som dere:) Malt noen av møblene og kjøpt litt og litt på tilbud som oftest:) Nå begynner det og komme seg. Eneste jeg har igjen og male er akvariet og skal kjøpe en nye ikea-sjenk med skuffer i hvit:)

Hahhaha, neeeei, kan ikke si jeg har så veldig lyst til og "delta" der du, nei:D Tryna jo noe så grassalt når Emmeth bare var noen mnd`er. mannen gikk på krykker, jeg bærte stelleveska og Emmeth i bilstolen, plutselig it av det blå datt jeg rett på rompa på glattisen, rakk ikke annet enn og tenke jeg ikke kunne ta fra med hendene, da Emmeth var i bilstolen som jeg hadde i hånda mi.. Var så redd noe skulle skje med han, det resulterte heldigvis kun i en mega blå "rævv" på a mor:D hahahah.. Trodde halebenet mitt var knust og sagt sjalabais og HADET:D Gikk bra da;) Mannen lo fo fælt og måtte jo det selv og:D KOMISK:D

Hehe ja etter alt du har gått gjennom så kan mannen trå til litt på de "enklere" tingene ;) skjønner jo at barna som oftest vil ha mamma når dem ikke har det bra <3 og like greit å..for virker som om det er vi som vet best hva som skal gjøres og er mest urolig å :p skjønner ikke hvordan sambo klarer å sove godt når det for eksempel har vært omgangssyke her?!:confused: jeg ligger å sover med et åpnet øye og klump i magen.. haha.. alltid på vakt!

Haha ja og blir ekstra irritert om jeg må opp mange ganget iløpet av natta + at det er min tur til å stå opp! Syns han kan ta nettene når han uansett skal få sove om morgen :p men er stort sett jeg som våknet først, og da går jeg til den som griner før de andre ungene ikke blir vekket ;)

Ojojoj DET hørtes vondt ut!!:eek: godt du ikke holdt Emmeth i armene dine da! Må ha vært sykt vondt i lang tid når du slo deg så godt :( også halebeinet å da.. man kan jo ikke gjøre noen ting etterpå :p meeeen jeg har også ofte problemer med å ikke le av sånt:D haha noen ganger ser det bare sykt komisk ut når noen tryner..hahaha
 
Ja, nettopp, akkurat samma her;) Vi har kjellerstue til barna(mannen er inkludert i de) hahah.. så der kan de se film og kose seg:D Og skal bli et soverom til i kjelleren, men akkurat nå blir det treningsrom til mannen. Desverre så blir ikke foten bra og mulig han må opereres for 33 gang og krykke ri 6 uker igjen:(

Håper det får drømmen oppfylt før unga er blitt for store, men har god tro på dere jeg:D<3

Haha mennene er ofte som et stort barn :D vi snakket om sånn kjellerstue/lekerom.. hadde vært så gøy å ha et stort rom med akeskile, ballbinge, masse puter på gulvet og andre morsomme leker :D og et hjørne til bordaktiviteter å sånt.. OG tv da :p

Nei uff, han skadet den skikkelig han:( har hørt at det er mange som aldri blir helt bra igjen :(

Hehe ja, om jeg hadde fått meg fast jobb, så kan vi kansje få lån :D
 
Du gode tid som dere har skravla idag :p

Vi er hos mommo og baker hvite kakemenn idag :) Hermine er en ivrig liten baker og veldig fornøyd over å ha fått eget kjevle :)

Vi har vært hos legen og fått bekreftet at Hermine muligens har BÅDE hånd, munn og forsyke OG den 5.barnesykdom :eek: I tillegg til spysjuka før helga liksom :p hun kan gå i bhg i morgen for sykdommen smitter før blemmene bryter ut.
Nå venter vi bare på å få vannkopper i tide til jul :p

Mannen jobber overtid idag, så vi skal spise middag her :)
 
Du gode tid som dere har skravla idag :p

Vi er hos mommo og baker hvite kakemenn idag :) Hermine er en ivrig liten baker og veldig fornøyd over å ha fått eget kjevle :)

Vi har vært hos legen og fått bekreftet at Hermine muligens har BÅDE hånd, munn og forsyke OG den 5.barnesykdom :eek: I tillegg til spysjuka før helga liksom :p hun kan gå i bhg i morgen for sykdommen smitter før blemmene bryter ut.
Nå venter vi bare på å få vannkopper i tide til jul :p

Mannen jobber overtid idag, så vi skal spise middag her :)
Å kjære vene, så mye som hun fikk :(

Koselig med baking da!
 
Å kjære vene, så mye som hun fikk :(

Koselig med baking da!
Ja, men siden det smitter før utbrudd så kan hun gå i bhg når allmenntilstanden er bra. Og det er den nå. Hun har ikke klagd over au i munnen idag :)
 
Ja, men siden det smitter før utbrudd så kan hun gå i bhg når allmenntilstanden er bra. Og det er den nå. Hun har ikke klagd over au i munnen idag :)
Kjekt at hun kan i barnehagen når formen er så fin ja :)
 
Så pratsomme dere var på formiddagen i dag da :D
Koselig!

Så fine bilder du har lagt ut mammatil2prinsesser&1prins!
Veldig hyggelig å se ungene og hjemmet deres :)

Mannen har tatt ferie, så vi gjør litt her hjemme i dag. Jeg trengte litt avkobling fra skolearbeid og har strikket og hjulpet mannen med å rydde boden. Han er på en søppelkasterunde nå og skal handle til middag han har planlagt.
Det blir ikke mye oppgaveskriving på meg i dag, men jeg må prøve å ordne en bedre disposisjon etter veiledningen jeg fikk før eksamenen jeg hadde forrige uke.

Håper alle får en finfin dag :D

Høres både godt og lurt ut med en avkobling fra skolearbeid :) kansje det hjelper litt på å?
 
Du gode tid som dere har skravla idag :p

Vi er hos mommo og baker hvite kakemenn idag :) Hermine er en ivrig liten baker og veldig fornøyd over å ha fått eget kjevle :)

Vi har vært hos legen og fått bekreftet at Hermine muligens har BÅDE hånd, munn og forsyke OG den 5.barnesykdom :eek: I tillegg til spysjuka før helga liksom :p hun kan gå i bhg i morgen for sykdommen smitter før blemmene bryter ut.
Nå venter vi bare på å få vannkopper i tide til jul :p

Mannen jobber overtid idag, så vi skal spise middag her :)

Wow! Skal si den jenta der er tapper!! Så mye på en gang:eek:
 
Back
Topp