Mandag *8 desember*

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
God morgen :)
Natten har vært god og formen til Leoh er mye bedre :D han er ikke varm så jeg har ikke tatt tempen på han! Og han leker rundt her og er seg selv :D jippiiii

jeg ble vekket av Liana kl 5 (som vanlig)..men hun trenger bare smokk og kos så sover hun igjen :) MEN Leoh våknet når jeg kom tilbake på rommet og han tenkte at vi like godt kunne ta morgen :p noe mamma og pappa ikke var enige om ;)

Jeg har han hjemme idag, så da ble planene mine spolert :p jeg hadde tenkt å ordne meg time hos frisøren og trene!


Hva skal dere idag? Har dere sovet godt? :)
 
God morgen :)
Natten har vært god og formen til Leoh er mye bedre :D han er ikke varm så jeg har ikke tatt tempen på han! Og han leker rundt her og er seg selv :D jippiiii

jeg ble vekket av Liana kl 5 (som vanlig)..men hun trenger bare smokk og kos så sover hun igjen :) MEN Leoh våknet når jeg kom tilbake på rommet og han tenkte at vi like godt kunne ta morgen :p noe mamma og pappa ikke var enige om ;)

Jeg har han hjemme idag, så da ble planene mine spolert :p jeg hadde tenkt å ordne meg time hos frisøren og trene!


Hva skal dere idag? Har dere sovet godt? :)

Uff, stakkars:( Hvordan syk har han vært?:( Godt og høre han er på bedringens vei:)
Hehe, herlig når man har flere små også den ene blir vekt når man skal liste seg inn på soverommet igjen;) Samma sak med Neline her i huset, bare at hu er våken og vekker de 2 andre;)
Kose deg med med løvegutten hjemme idag og god bedring til han:)
 
Sovet godt i natt:) Emmeth var våken kl 00.00 og fikk flaske og medisin, sov resten av natta:) Kl 06.15 mente Neline det var på tide og stå opp, så da sto vi opp alle mann;)

Ingen planer idag:) Har fått støvsugd, rydda kjøkken og stua:) Har litt klær som skal vaskes, men mulig jeg ikke gjør det før i morgen;) I helga har vi fått hengt opp en nye lysekrone, ommøblert litt og ellers kosa oss med filmer, sofakos og pepperkakebaking:):D

Kom en del snø på fredagen som dessverre nesten regna bort igår da det var mildvær, nå er det fryst på igjen, så rein isholke:( Ikke moro når man bor øverst på en bakketopp;) Så var ute og strødde skjellsand igår kveld så det skulle feste seg før det frøs på, så ikke det er for glatt for barna. Skummelt og dette på hard is.

Ønsker alle en fin dag:)
 
Uff, stakkars:( Hvordan syk har han vært?:( Godt og høre han er på bedringens vei:)
Hehe, herlig når man har flere små også den ene blir vekt når man skal liste seg inn på soverommet igjen;) Samma sak med Neline her i huset, bare at hu er våken og vekker de 2 andre;)
Kose deg med med løvegutten hjemme idag og god bedring til han:)

Han har hatt feber med ubehag.. ikke noe annet, så har hatt 4 barnesykdommen i bakhodet ;) så da får vi bare se om det dukker opp noe utslett eller ikke!

Haha ja er det ikke typisk!:p eller når man endelig har fått den ene til å sovne igjen, så er det en annen som våkner ;) Leoh sovnet nesten i senga vår, men så sto Emira opp for å gå på do haha..og så sovnet han nesten enda en gang, men da var det sambo som bråka :p

Tusen takk :D
 
Sovet godt i natt:) Emmeth var våken kl 00.00 og fikk flaske og medisin, sov resten av natta:) Kl 06.15 mente Neline det var på tide og stå opp, så da sto vi opp alle mann;)

Ingen planer idag:) Har fått støvsugd, rydda kjøkken og stua:) Har litt klær som skal vaskes, men mulig jeg ikke gjør det før i morgen;) I helga har vi fått hengt opp en nye lysekrone, ommøblert litt og ellers kosa oss med filmer, sofakos og pepperkakebaking:):D

Kom en del snø på fredagen som dessverre nesten regna bort igår da det var mildvær, nå er det fryst på igjen, så rein isholke:( Ikke moro når man bor øverst på en bakketopp;) Så var ute og strødde skjellsand igår kveld så det skulle feste seg før det frøs på, så ikke det er for glatt for barna. Skummelt og dette på hard is.

Ønsker alle en fin dag:)

Så bra at natten var såpass god :D

Så gøy med nye ting og ommøblering :D kan ikke gjøre det her :p

Så skummelt med så glatt is og bakke! Bra du fikk strødd litt :) er Emmeth i barnehagen idag?

Ha en fin dag du også :D
 
Han har hatt feber med ubehag.. ikke noe annet, så har hatt 4 barnesykdommen i bakhodet ;) så da får vi bare se om det dukker opp noe utslett eller ikke!

Haha ja er det ikke typisk!:p eller når man endelig har fått den ene til å sovne igjen, så er det en annen som våkner ;) Leoh sovnet nesten i senga vår, men så sto Emira opp for å gå på do haha..og så sovnet han nesten enda en gang, men da var det sambo som bråka :p

Tusen takk :D

Kan høres ut som den 4 barnesykdommen, j! Spent på og høre om Leoh får noe utslett!? Emmeth hadde den for 3 mnd`er siden, han er den eneste av barna som har hatt den!

Hahaha, det stemmer så på en prikk, likedan her;) Og ofte den do-gåinga som til slutt vekker alle mann;) Hehe, blir sånn nr det er flere som blir "påminna" om og gå og tisse:D
 
God morgen :)
Natten har vært god og formen til Leoh er mye bedre :D han er ikke varm så jeg har ikke tatt tempen på han! Og han leker rundt her og er seg selv :D jippiiii

jeg ble vekket av Liana kl 5 (som vanlig)..men hun trenger bare smokk og kos så sover hun igjen :) MEN Leoh våknet når jeg kom tilbake på rommet og han tenkte at vi like godt kunne ta morgen :p noe mamma og pappa ikke var enige om ;)

Jeg har han hjemme idag, så da ble planene mine spolert :p jeg hadde tenkt å ordne meg time hos frisøren og trene!


Hva skal dere idag? Har dere sovet godt? :)
Kjipt med tidlige morgener. Hehe..
Godt han er bedre idag. :-D
 
Så bra at natten var såpass god :D

Så gøy med nye ting og ommøblering :D kan ikke gjøre det her :p

Så skummelt med så glatt is og bakke! Bra du fikk strødd litt :) er Emmeth i barnehagen idag?

Ha en fin dag du også :D

Mhm, fornøyd med og få sove uforstyrret;) Blir litt smågretten når jeg er oppe store deler av natta nesten hver natt, men er jo ikke han sin feil han ikke får puste og ikke greier og finne roen igjen.. Uansett, så går det fint, litt lite søvn noen ganger tar jeg ikke skade av:) Verre for Emmeth enn meg<3

Ja, gjør seg og endelig få litt den stilen man ønsker seg:) Vi har tatt det litt og litt, ikke hatt råd til noe annet og malt mye selv:) Det lønner seg:)

Vi fjerne det store spisebordet og bytta det ut med det runde bordet vi hadde i kjelleren ifra før, blei mye bedre plass:)

Mhm, er så utrolig skummelt med den isen, blir like glatt som en skøytebane, knallhard is og i nedoverbakke- et tilfelle for american funniest home videos;) heheh.. og deeeet ønsker vi ikke;) Så skjellsand er tingen:D

Emmeth er i bhgen idag, han har vært hjemme siden torsdag, litt snørrete, men ikke feber, så da sendte vi han i bhgen, men de ringer om det er det minste:)
 
Vi fikk sove lenge idag. 06.05.. yey... har vært 5 10 de siste dagene. Ungene hadde super masse energi, i motsetning til meg..så det var godt for de og meg at de skulle i bhg idag :p

Jeg har vasket opp (ingen svensker omtrent som har oppvaskmaskin:-(), støvsugd og vaska gulv. Deilig..

Skal egentlig møte søsteren min idag, får se hvor sent det blir :)

Ha en flott dag :-D :-D
 
Å så koselige bilder :D kjempe fint hjem dere har der! Og nydelige barn:rolleyes:

Nååårh, tusen takk<3

Skal nok legge ut bilder når vi har fått pynta pepperkakene;)

Ønsker og ha et varmt, lyst og koselig hus, der venner og familie og kan føle seg hjemme:) Og at barna har nok plass til lek og herjing;)<3
 
Vi fikk sove lenge idag. 06.05.. yey... har vært 5 10 de siste dagene. Ungene hadde super masse energi, i motsetning til meg..så det var godt for de og meg at de skulle i bhg idag :p

Jeg har vasket opp (ingen svensker omtrent som har oppvaskmaskin:-(), støvsugd og vaska gulv. Deilig..

Skal egentlig møte søsteren min idag, får se hvor sent det blir :)

Ha en flott dag :-D :-D

Grattis med en time ekstra under dyna:Dhahahah...

Hehe, barnehage er godt for både store og små;):)<3

Whaaat? Er det nesten ingen i sverige som har oppvaskmaskin? Hva skjer med det a? Hadde daua, jeg:eek:
Flinka som rydder og styrer;)

Koselig og treffe søsters og;)

Ha en finers dag;)
 
Grattis med en time ekstra under dyna:Dhahahah...

Hehe, barnehage er godt for både store og små;):)<3

Whaaat? Er det nesten ingen i sverige som har oppvaskmaskin? Hva skjer med det a? Hadde daua, jeg:eek:
Flinka som rydder og styrer;)

Koselig og treffe søsters og;)

Ha en finers dag;)
Nei, det er så dyr strøm, så i utleieleiligheter ol, er det svært sjeldent det er det. No dritt for meg. Haha. Hater å vaske opp :-(

Ja bhg er godt for alle :)
Skulle lage lussekatter, så det er nok stas :-D

Hvordan går det med dine? :-D
 
Nei, det er så dyr strøm, så i utleieleiligheter ol, er det svært sjeldent det er det. No dritt for meg. Haha. Hater å vaske opp :-(

Ja bhg er godt for alle :)
Skulle lage lussekatter, så det er nok stas :-D

Hvordan går det med dine? :-D

Så moro med lusekatte-baking:D Smaker så namnam og;)

Åh, er det det, ja, så kjipt med dyr strøm og å vaske opp for hånd, tar litt tid, som man heller kunne brukt på noe annet;)

Alt er bare bra her, utenom astmaplagene til Emmeth:) Spent på om RS-testen han tok på fredag slo ut?! Vi har hatt en mnd med mye sykdom, men alle er omtrent helt friske igjen:) Så nå satser vi på en frisk tid foran oss:D Alt bra med Wael og Mina? Og dere selvsagt?<3
 
:)
Har juletre oppe selv. Får skylde på at bestefar er dansk ;-) :-D

Hahahah, vi dansker er litt skrullete og er det jul, så er det jaggu meg JUL med alt som hører til:D Mannen er halvt amerikansk, så da må vi selvsagt ha både hvite og farga lys på treet også;)
 
Kan høres ut som den 4 barnesykdommen, j! Spent på og høre om Leoh får noe utslett!? Emmeth hadde den for 3 mnd`er siden, han er den eneste av barna som har hatt den!

Hahaha, det stemmer så på en prikk, likedan her;) Og ofte den do-gåinga som til slutt vekker alle mann;) Hehe, blir sånn nr det er flere som blir "påminna" om og gå og tisse:D

Ja så jeg venter spent :p begge jentene har hatt det..Liana hadde det i de dagene jeg føda Leoh! Skikkelig god timing lissom ;)

Hahaha ja og hvertfall når dørene bråker i tillegg da! Og Emira prøver jo ikke å være stille engang :p ikke sambo heller når jeg tenker meg om.. hehe.. hjelper ikke på at alle plutselig skal på do nei ;) det blir jo en del støy :p
 
Back
Topp