Dagens outfit :D

mira1908

Blir kjent med forumet
Ser de andre termingruppene har stor glede av dette. Jeg er ofte å sniker på de søte bebisene og hva de har på seg. Noen av dere som vil være med å dele dagens outfit :D Så rekker vi en god del bilder før klærne blir for små :p
 
Idag hadde vi gjester, så vi pynta oss i kjole og sko fra Zara, strømpebukser med blonder på rumpa fra kappahl og (voksen)spenne fra accessorize festet på et hvitt enkelt bånd :D
Var kjempefint antrekk :)
Greit å være litt kreativ. Tenkte på den spennen, eg hadde aldri kommet på noe sånt
 
ImageUploadedByBV Forum1418044135.950329.jpg
Litt kjedelig antrekk i dag. Ullbody fra janus (dårlig passform for jenta vår, men god og varm), bukse fra Polarn o Pyret og ullsokker fra NameIt (blir veldig nuppete...).
 
Var kjempefint antrekk :)
Greit å være litt kreativ. Tenkte på den spennen, eg hadde aldri kommet på noe sånt

Takk :) Spennen er egentlig mammas men den passa så fint til antrekket hennes. Kjedelig å ikke ha hår, da må mamma bruke fantasien. Hehe.
 
Dagens outfit på barseltreff fra sparkedress fra newbie :) Bestevennen hadde samme antrekk i en annen farge :D
Den dressen har vi også. Den er såå søt :)
 
ImageUploadedByBV Forum1418136338.115901.jpg
Heldress fra NameIt
 
Pappaen er Arsenal-frelst så dette ble dagens outfit. Mamma måtte pynte med hårbånd :p navnet hennes står på ryggen og under har vi Arsenalbody :p :D
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    552,6 KB · Visninger: 68
Back
Topp