BUP

Nesly

Juni 12s friske pust
Neste uke skal vi på første møtet vårt med BUP angående sønnen vår.
Noen som kan fortelle hva vi kan forvente oss?
Han er henvist pga sinne og sosiale utfordringer.
Hvor lang tid tar det gjennomsnittlig, fra første møtet til evt diagnostisering??
Er i grunnen litt fysisk kvalm med tanke på hva som kan møte oss..men samtidig blir det godt å endelig få hjelp!
 
Her var vi inne på inntakssamtale for guten i begynnelsen av april 2012 og fekk diagnose i slutten av november samme år. Vi har framleis oppfølging kvar månad eller oftare, to år etter. Får muligens tilleggsdiagnose no.

Søstera har óg hatt noko "smårusk", då var vi på inntakssamtale i slutten av mars og ferdig behandla/friskmeldt i november.
 
Lykke til, forresten. Eg har høyrd mange ulike erfaringar med BUP, ikkje alle positive. Som med alt anna gjelder det å stole på magefølelsen og be om fleire undersøkingar/testar dersom ein ikkje føler ting stemmer.
 
Her var vi inne på inntakssamtale for guten i begynnelsen av april 2012 og fekk diagnose i slutten av november samme år. Vi har framleis oppfølging kvar månad eller oftare, to år etter. Får muligens tilleggsdiagnose no.

Søstera har óg hatt noko "smårusk", då var vi på inntakssamtale i slutten av mars og ferdig behandla/friskmeldt i november.

Så lang tid??
Det virker som det er ganske forskjellig praksis fra kommune til kommune angående tid på utredning.
Ei kollega sa de brukte ca en mnd på å utrede sønnen hennes.. Men da hadde de ganske "effektiv" tid med møter og observasjoner 2 ganger i uka, hvis ikke oftere..
Men for all del, er jo viktig de har grunnlag nok til å være sikre, for å unngå feildiagnostisering. Og da trenger en gjerne tid.
Er så spent.. Håper bare vi treffer på noen greie folk der, som vi kan samarbeide greit med..
 
Nå har vi vært der to ganger.. og nå er det observasjon på skolen som står for tur.. Så samtale/tester på han..
Jeg spurte om hvor lang tid vi kan regne med og hun sa at det tar gennmsnittlig 3-4 mnd på en utredning. Men det kommer veldig ann på. Er så spent..

Det er masse masse utfordringer på skolen så er fortvilende dette her..
 
Flott at dokker er godt i gang. Kanskje dei blir ferdige før sommaren? Er det sagt noko om kva dei ser etter?

Eg går ut ifrå at PPT er innblanda når det er utfordringar på skulen, har ikkje dei gjort vedtak om ekstra ressursar eller noko?
 
Eldste kom omsider inn på BUP for utredning, og det tok mange måneder før de kom frem til Adhd. Dette var da han gikk i 2 klasse, og vi her hjemme, skolen, ppt har ment det liksom ikke stemmer helt det der.

Og først nå i 6 klasse ble han henvist til habiliteringstjenesten. Diagnoes er Autisme, adhd som tilleggsdiagnose. Så uansett følg godt med,, stol på magefølelsen din, les deg frem med andre sine erfaringer, og vertfall din magefølelse, du kjenner barnet best.
Bup møtte ikke engang opp på eneste og siste møtet etter siste diagnose, og ennå ikke hørt fra dem, dette var i okt i fjor.. og jeg skulle få innkalling til møte med dem rett etterpå.. så..

Her i byen er ikke bup bra. Men heldigvis er det nok ikke slikt alle steder. Anbefaler deg å gå inn på Bokstavbarna.com. :)
 
Da har vi kommet så langt... BUP tenker autismespekteret.. Fortsatt ikke fått noen diagnose men hun nevnte asperger, iallefall mange symptomer som er forenelig innen autismespekteret.
Eneste som får meg til å tenke at det sikkert ikke er asperger er at han ikke har noen sære interesser som han er opphengt i. Trenger gjerne ikke være det.
Litt tøfft å få beskjeden, men tenker at det skal nok gå bra med gullet mitt! Litt godt å vite at deter en grunn for at vi har strevet som vi har..
 
Folk med asperger er like forskjellige som alle andre.. Guten min har ikkje EIN interesse som har vore spesielt sterk over mange år liksom. Det er meir som at han blir veldig opptatt av noko ei stund, og så går han over til noko anna... Lego, Pokemon, minecraft, solsystemet, osv. Pokemon har hengt lengst i, men det er ikkje BERRE Pokemon, og det går i bølger innimellom andre ting.
 
Folk med asperger er like forskjellige som alle andre.. Guten min har ikkje EIN interesse som har vore spesielt sterk over mange år liksom. Det er meir som at han blir veldig opptatt av noko ei stund, og så går han over til noko anna... Lego, Pokemon, minecraft, solsystemet, osv. Pokemon har hengt lengst i, men det er ikkje BERRE Pokemon, og det går i bølger innimellom andre ting.

Ja de er forskjellige..

Nå har vi fått time til ADOS test... For å få en diagnose, de tenker da asperger.
Har din hatt denne testen? Hvordan foregår det? Huff hater sånne tester jeg..
Hvordan fungerer gutten din sosialt? På skolen? Har han assistent/ hjelp?

Her sliter han med å få seg venner stakkar...og han savner det. Hans høyeste ønske er å få en bestevenn!
Tenker å å melde han på noen sosiale aktiviteter for at han kan få venner men han vil jo ingenting...
Vil helst bare spille playstation/nintendo wee hele dagen...blir sint når den skal skrus av.
På skolen sliter han med motivasjonen, sitter for det meste og tegner eller leker i timene. Men inni mellom slår han til.. Heldigvis er han sterk faglig (enda) og både leser og skriver bra, hvis han bare vil det selv..
Skal på ekstra hjelp på skolen fra høsten, i 2-klasse- Før det har ikke skolen ressurser :(
 
Eg kunne ærlig talt ikkje huske kva som er ADOS test og kva som er noko anna, eller om dei i det heile tatt gjorde slik observasjon. Når eg slår opp i permen min og les utredningsrapporten, ser eg imidlertid at det er gjort. Eg lurar på om det var den testen der dei skulle sjå korleis han kommuniserte med ein framand i ein "leikesituasjon"? Han og eg sat på eit rom, han fann leiker å leike med, det kom inn ei framand dame og sette seg ned, guten min prata litt med meg, eg gjekk ut og dama overtok samtalen ei stund før eg kom inn igjen (eg kunne sjå kva som foregjekk gjennom eit sånt "juksespeil" i rommet ved sida av). Det gjekk i tilfelle heilt fint, eg sa berre til han at eg skulle ut i eit par minutt og at han kunne fortsette å leike så lenge. Eg TRUR kanskje det var den testen (eller observasjonen) som var ADOS? Muligens?

På skulen er det assistent i klassen i nesten alle timar. Det er fleire elevar som treng hjelp til ulike ting (det er VELDIG uvanlig å få ein assistent som skal følge EIN elev 100 %), men det virkar som om min gut får den hjelpa og oppmuntringa han treng. Han og assistenten er ein veldig god match, og ho har mykje erfaring frå elevar med liknande diagnosar/utfordringar frå før.

Det går mykje i "skjermtid" her og, kjenner godt til det!

Du kan gjerne sende meg ein pm viss du vil ha meir detaljar/i dybden-svar, vil ikkje ha så mykje liggande ute.
 
Back
Topp