Drømmen om en baby <3

Han er helt nydelig!
 
Tusen takk alle ❤️
 
Oi, denne lille karen har jeg jo sett på Facebook! Verden er ikke stor og alt det der.. husker det så godt fordi jeg viste bildet til mannen min og kommenterte at man ikke kunne gjette at det var prematur fødsel, både mor og barn så så friske og harmoniske ut :Heartred

Gratulerer så mye med den nydelige nye verdensborgeren!
Takk :D nå ble jeg nysgjerrig på hvem du er? :p
 
Takk :D nå ble jeg nysgjerrig på hvem du er? :p
Hehehe.. vi kjenner ikke hverandre, jeg så bildene fordi noen felles bekjente hadde trykket "liker" på dem, og jeg er jo nysgjerrig på alt som handler om babyer og fødsler for tiden..
 
Hehehe.. vi kjenner ikke hverandre, jeg så bildene fordi noen felles bekjente hadde trykket "liker" på dem, og jeg er jo nysgjerrig på alt som handler om babyer og fødsler for tiden..
Aha da skjønner jeg ;) verden er ikke stor
 
Lille plutten vår har fått navnet Oscar ❤️
Dagene går i et sett nå, ligger på sykehuset. Han er på intensiven på overvåkning. Venter på at ductus skal lulke seg sånn at vi finner ut om han trenger en operasjon eller ikke. Idag så har den begynt å lukket seg, men vet ikke hvor lang tid det tar.. Vlir det operasjon må vi til riksen å må bassere oss på å være der 1-2 uker etter operasjon. Blir spennende å se hvor jula vår blir henn i år. Spiller ingen rolle så lenge Oscar blir frisk ❤️
Har kommet meg ganske bra etter ks, kommet godt igang med pumping av melk. Siden han er født prematur så skjønner han ikke smming helt så vi prøver litt hver 3.time men han får melk på sonde.
I morgen blir vi flyttet fra barsel til sykehushotellet, skulle ønske junior fikk være med.
 
Fint navn til en fin gutt.

Håper alt går bra fremover. Det viktigste er ikke denne jula, men at han blir helt frisk.

Men dere kan jo fortsatt rekke hjem til jul, selv om han må opereres.
 
Jeg er innom... Sto ikke noe jeg ikke visste fra før:) håper den snart har lukket seg slik at vi får svar på hva som skjer fremover. Klem fra meg.
 
Oscar er et flott navn!

Håper han vokser seg stor og sterk nå:)
 
Ductus har ikke lukket seg noe mere enn igår, ny sjekk i morgen.
Jeg har nå fått melk i brystene, og puppene har plutselig blitt noen str større :p
Lille Oscar er en lite bedagelig gutt, sover og koser seg, lager nesten ikke en lyd. De tar blodprøver og div på han, ikke en lyd kommer sutter bare litt på fingrene sine. Jeg klarer ikke å se på når de stikker sprøyter i han, vondt i mammahjertet.
Kjenner jeg begynner å bli litt psykisk sliten av all ventingen..
 
Da blir vi sendt til Oslo i morgen, så blir det operasjon i løpet av uka.
Selv om jeg var forberedt på dette så gjør det vondt i mammahjertet. Ser på lille gutten min å vet de skal skjære i han :/ men igjen jeg vet at dette må gjøres for at han skal overleve. Og de er flinke på Riksen.
 
Det kommer til å gå bra :) dere er sterke! :)
 
Da blir vi sendt til Oslo i morgen, så blir det operasjon i løpet av uka.
Selv om jeg var forberedt på dette så gjør det vondt i mammahjertet. Ser på lille gutten min å vet de skal skjære i han :/ men igjen jeg vet at dette må gjøres for at han skal overleve. Og de er flinke på Riksen.

Tøff start på livet for lille, vakre Oskar, men dette skal gå så bra så.
Masse lykke til til alle tre♡
 
De vet hva de gjør. Det er ikke godt å vite at de må skjære i den vesle gutten din, men som du sier, det må gjøre det for at han skal få vokse opp, og da må de bare få gjøre det.

Tenker på å dere
 
Det kommer nok til å gå veldig bra. Men skjønner at det er sårt for mammaen og pappaen. Men som du sier så er de veldig flinke på riksen.
Masse lykke til ihvertfall. Tenker masse på dere. Klem
 
Dette kommer til å gå veldig bra! Nå skal de bare fikse litt på ham, sånn at han kan bli stor og sterk videre :)
 
Back
Topp