Har dere noen planer for helga?

Bare slappet av i dag. Var ute en liten trilletur på glatta tidligere i dag.... I morra blir det middag hos mamma sammen med min bror med familie.

Har forresten skrevet adresser på julekortene vi skal sende. Kom i posten i dag :-)

Danseoppvisning til eldste i dag. I morgen er det fult kjør med bakedag. :)

I dag hadde vi besøk av en kompis og datteren hans, var i huset vårt å mala og nå sitter mannen å klimprer på gitaren mens vi venter på å få strømmen tilbake :) flere som ikke har strøm i kveld?
I morgen skal vi opp i huset å male igjen. Snart klart til å begynne å flytte inn nå :D

Har jobb i helgen. Ellers skal jeg bare kose meg med minsten, siden jenta er på overnatting hos besteforeldrene :)

Bryllupsforberedelser og jobbing.

Bare slappet av i dag. Var ute en liten trilletur på glatta tidligere i dag.... I morra blir det middag hos mamma sammen med min bror med familie.

Har forresten skrevet adresser på julekortene vi skal sende. Kom i posten i dag :)
Fornøydmed julekortene?

I dag har vi vært hos svigers på peppekakebaking og pynting av peppekakehus. Vi spiste også taco der også. I grunn vært der i hele dag:P

I morgen er det til sentrum en tur og fløyen for tenning av adventlys. Da er det sang der oppe ++
Så er det senvakt på meg. :)

Back
Topp