*God lørdag*

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
Kl 6:30 var det på tide å stå opp mente Leoh;) jentene har fått åpne kalender og jeg har tent lys, fyret i ovnen og satt på opptak av jul på månetoppen :) skal kose meg meg litt med mocca før jeg starter stell, bading og dusjing!

Ellers har vi ikke noen spesielle planer enda :) men må få laget pepperkakedeig!
Hva med dere?

Natten vært grei?

Håper dere får en fin lørdag:)
 
God dag. Tidlig oppe hos deg idag og. Hehe. Så deilig med pepperkaker. . Er så lat, så jeg kjøper deig. Men den er veldig god. Ha en fin dag :)
 
Mannen var ferdig kl 9, så da gikk jeg å la meg og sov til 10.30. Lenge siden sist. Deilig.

Har gått en tur å plukket granbar, og lagt på trappen. Ungene maler hver sin figur, og kanskje vi skal prøve å bake pepperkaker idag. Insp av Anita :) ha en fin dag :)
 

Vedlegg

  • 1417865553858.jpg
    1417865553858.jpg
    35 KB · Visninger: 12
  • 1417865585784.jpg
    1417865585784.jpg
    129,5 KB · Visninger: 12
  • 1417865601127.jpg
    1417865601127.jpg
    157,3 KB · Visninger: 12
  • 1417865619770.jpg
    1417865619770.jpg
    46,2 KB · Visninger: 12
  • 1417865633571.jpg
    1417865633571.jpg
    46,2 KB · Visninger: 12
God dag. Tidlig oppe hos deg idag og. Hehe. Så deilig med pepperkaker. . Er så lat, så jeg kjøper deig. Men den er veldig god. Ha en fin dag :)

Pepperkaker er digg :) spørs om jeg skal utsette det..Leoh fikk plutselig feber istad? Men med paracet og 2,5 timer med soving så er tempen normal nå :) håper det holder seg nede! Men tilbake til pepperkaker! :p jeg tenkte å lage deig idag, for jentene får baketing i kalender imårra :)

Jeg har også pleid å kjøpe ferdig deig, men den jeg har brukt han pepperkakene blitt bløte senere :( tenkte at det kaaansje ville hjelpe å lage selv..hehe
 
Mannen var ferdig kl 9, så da gikk jeg å la meg og sov til 10.30. Lenge siden sist. Deilig.

Har gått en tur å plukket granbar, og lagt på trappen. Ungene maler hver sin figur, og kanskje vi skal prøve å bake pepperkaker idag. Insp av Anita :) ha en fin dag :)

Så koselige bilder :D maling er stor stas her :D og godt for deg å få sovet litt ;) må få kjøpt sånn maling jeg å..har masse babymat glass som skal males :)
 
Går ikke å quote deg A.
Ja det er gøy med maling.. Også får man slått ihjel litt tid, så dagen ikke blir så lang. Fikk bakt pepperkaker og. Gjorde dere også? :)

Er L bedre eller? Hpper han ikke får mer feber... :-(
 
Går ikke å quote deg A.
Ja det er gøy med maling.. Også får man slått ihjel litt tid, så dagen ikke blir så lang. Fikk bakt pepperkaker og. Gjorde dere også? :)

Er L bedre eller? Hpper han ikke får mer feber... :-(

Ja greit å kunne ha noe sånt å finne på om man ikke har lyst å være hele dagen ute :p hehe..

Jeg skal lage deigen når barna har lagt seg, så skal det være overraskelsen via kalender imårra
:D dem får hvert sitt forkle, kjevle og pepperkakeform i kalendergave :)

Feberen kom tilbake :( men kun feber! 39,2..
 
Ja greit å kunne ha noe sånt å finne på om man ikke har lyst å være hele dagen ute :p hehe..

Jeg skal lage deigen når barna har lagt seg, så skal det være overraskelsen via kalender imårra
:D dem får hvert sitt forkle, kjevle og pepperkakeform i kalendergave :)

Feberen kom tilbake :( men kun feber! 39,2..
Så fine gaver da :-D
Da blir de nok glade i morge tidlig. Hehe...

Usj.. Så kjedelig. Kanskje tenner?
 
Så fine gaver da :-D
Da blir de nok glade i morge tidlig. Hehe...

Usj.. Så kjedelig. Kanskje tenner?

Hehe ha er vel de eneste pakkene som har så mye i seg :p men blir nok gøy :)

Jeg aner ikke hva det er..jeg tenkte på den tredagers feberen. Men det vil vel bare tiden vise :)
 
Hehe ha er vel de eneste pakkene som har så mye i seg :p men blir nok gøy :)

Jeg aner ikke hva det er..jeg tenkte på den tredagers feberen. Men det vil vel bare tiden vise :)
Kan være det og... Får håpe han sover godt i natt da :)

Ja, det var masse gaver :-D
 
Kan være det og... Får håpe han sover godt i natt da :)

Ja, det var masse gaver :-D

Ja håper jammen jeg å :D han har fått 2 dubber idag..nå leker han med biler :)
 
Last edited:
Ikke mye party her nei :D
Vi kosts oss på overnatting hos mampap og de tok ungene i dag tidlig til og med!
Mannen kom etterhvert i dag og så dro vi til byen. Han og T på kino, Lillebror og jeg på trilling/cafe mens vi ventet.
Og så ble det en tur for å feire datra til et vennepar som ble 2 år i går.
Ungene er nå i seng, jeg har endelig fått dusjet og mannen bråsteker indrefilet som skal steke i ovnen til den blir mør og fin :D
Kjenner jeg er sulten og sliten etter en travel dag.
 
Ikke mye party nei :p haha

Høres jo ut som en travel men koselig dag da Tea :)

Jeg har laget pepperkakedeig til imårra... deigen smaker alltid så godt! Nesten så jeg ville hatt med meg den til sofan :p haha..

Leoh har fortsatt feber..men kun det! Går ned til normalt med paracet da, og er ikke noe varm nå syns jeg.. men småvåkner :( tenker på at det kansje er denne barnesykdommen! Begge jentene hadde den i samme alder..og med tanke på at det kun har vært feber idag! Men det vil vi se iløpet av noen dager ;)
 
God kveld!

Hermine var litt varm i morges og klaga over au i hodet så da fikk hun ibux. Vært i fin form hele dagen da:) Lekt litt ute sammen med pappaen, og vi har vært i bursdagsselskap hos mommo. Der spiste hun både pølse og kake :)

Men hun våkna nå i kveld og gråt sååå sårt :( Varm og au-au i munn og hode :oops: Hun har små røde prikker i hendene og på mage/rygg :confused:

Hun fikk en stikkpille og sitter nå i sofaen og ser Kråkeklubben.

Tror vi må vurdere legevakt i morgen dersom hun enda har feber.
 
Ikke mye party nei :p haha

Høres jo ut som en travel men koselig dag da Tea :)

Jeg har laget pepperkakedeig til imårra... deigen smaker alltid så godt! Nesten så jeg ville hatt med meg den til sofan :p haha..

Leoh har fortsatt feber..men kun det! Går ned til normalt med paracet da, og er ikke noe varm nå syns jeg.. men småvåkner :( tenker på at det kansje er denne barnesykdommen! Begge jentene hadde den i samme alder..og med tanke på at det kun har vært feber idag! Men det vil vi se iløpet av noen dager ;)
God bedring til minsten!!!
 
God kveld!

Hermine var litt varm i morges og klaga over au i hodet så da fikk hun ibux. Vært i fin form hele dagen da:) Lekt litt ute sammen med pappaen, og vi har vært i bursdagsselskap hos mommo. Der spiste hun både pølse og kake :)

Men hun våkna nå i kveld og gråt sååå sårt :( Varm og au-au i munn og hode :oops: Hun har små røde prikker i hendene og på mage/rygg :confused:

Hun fikk en stikkpille og sitter nå i sofaen og ser Kråkeklubben.

Tror vi må vurdere legevakt i morgen dersom hun enda har feber.

Uff stakkars liten da :( greit med legebesøk om feberen ikke har gitt seg ja! Og håper hun fikk lagt seg fort igjen ;)
 
Uff stakkars liten da :( greit med legebesøk om feberen ikke har gitt seg ja! Og håper hun fikk lagt seg fort igjen ;)
Nei...hun er enda våken. Men plutselig i knallform igjen :eek:

Snodige greier dette her!

Vi går nok og legger oss sammen alle mann snart! ...synd hun skulle være så våken, får jo ikke spist sjokolade jo :p
 
Nei...hun er enda våken. Men plutselig i knallform igjen :eek:

Snodige greier dette her!

Vi går nok og legger oss sammen alle mann snart! ...synd hun skulle være så våken, får jo ikke spist sjokolade jo :p

Merkelig ja! Håper dere fikk sovet godt?:)

Haha ja det er jo det verste med å ha unger våkne en lørdags kveld :p
 
Back
Topp