Trenger dere hjelp med noe? Kontakt oss som arbeider med forumet her!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei :)

Jeg er Forumansvarlig Tamara og ansvarlig for underforumet Februar 2014
Som ansvarlig er det min jobb å legge til rette for dere her inne, og hjelpe til med alt fra signaturer til alle spørsmål dere dere måtte ha om for eksempel topptråder, sletting av tråder etc. Ved tekniske utfordringer, tickere, og sletting av brukere kan dere kontakte meg eller legge inn et innlegg her: Teknisk support.


Vi ønsker å ha et godt forum her på Babyverden hvor vi tar vare på medlemmene våre. Derfor har vi utarbeidet forumregler som vi ber alle sette seg inn i. Her står det blant annet at reklame for kommersiell virksomhet og spamming, ikke er lov. Forumreglene finner dere her.

Vi ber om at dere overholder reglene og tar kontakt med forumansvarlig eller kundeservice hvis dere har spørsmål knyttet til dette.

Vil også minne om at det er ulovlig å linke til andre forum.
(Utdrag fra forumregler: Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet.)

Lykke til videre, vi håper dere vil kose dere på Babyverdens/Familieverdens forum!

Send meg gjerne en PM hvis jeg kan hjelpe med noe :)

Hilsen Forumansvarlig Tamara
 
Betyr det at moderator Stine ikkje har ansvaret for gruppa vår lengre?
 
Hadde ikke fått med meg dette før nå :eek:
 
Tamara: epost adressen nederst i Forumreglene tilhører Janet. Denne bør vel byttes ut?
 
  • Liker
Reactions: EJ
Tamara, hvordan er mulighetene for å sette et krav om et visst antall innlegg her ute på februar 14 før man får tilgang igjen på skjult ETTER å ha blitt fjernet pga for lite aktivitet? Ser ikke helt vitsen med å fjerne folk for så å legge de til igjen en uke etterpå også fortsetter det med lite aktivitet. Jeg ønsker gjerne at de som har tilgang til skjult forum også bidrar litt der inne.
 
Tamara, hvordan er mulighetene for å sette et krav om et visst antall innlegg her ute på februar 14 før man får tilgang igjen på skjult ETTER å ha blitt fjernet pga for lite aktivitet? Ser ikke helt vitsen med å fjerne folk for så å legge de til igjen en uke etterpå også fortsetter det med lite aktivitet. Jeg ønsker gjerne at de som har tilgang til skjult forum også bidrar litt der inne.
Man kan jo ikke utestenge de om de har 10 innlegg en måned. Hva tenker du er en god løsning på dette?
 
Man kan jo ikke utestenge de om de har 10 innlegg en måned. Hva tenker du er en god løsning på dette?

Men kanskje kravet etter å ha blitt utestengt kan vera strengare når du først er blitt kasta ut?
 
Man kan jo ikke utestenge de om de har 10 innlegg en måned. Hva tenker du er en god løsning på dette?
Tenker på de som ikke har 10 innlegg. Så blir de fjernet på skjult. Så ber de om tilgang igjen neste gang de er pålogget, for så å ikke klare aktivitetskravet igjen. Nå er det mange av de som ble fjernet eller fikk beskjed om at de måtte være mer aktive som kun har 10 innlegg helt i starten av november. Ser ikke vitsen med å ha et krav til aktivitet når de kan uansett få tilgangen tilbake igjen med en gang uansett. Jeg tenker at 50 nye innlegg på februar 14 kan være kriterie for å få ny tilgang til skjult jeg. Jeg bare lufter en idé.
 
Men kanskje kravet etter å ha blitt utestengt kan vera strengare når du først er blitt kasta ut?
Ja, enig. Leste det på skjult nå.
 
Tenker på de som ikke har 10 innlegg. Så blir de fjernet på skjult. Så ber de om tilgang igjen neste gang de er pålogget, for så å ikke klare aktivitetskravet igjen. Nå er det mange av de som ble fjernet eller fikk beskjed om at de måtte være mer aktive som kun har 10 innlegg helt i starten av november. Ser ikke vitsen med å ha et krav til aktivitet når de kan uansett få tilgangen tilbake igjen med en gang uansett. Jeg tenker at 50 nye innlegg på februar 14 kan være kriterie for å få ny tilgang til skjult jeg. Jeg bare lufter en idé.
Ja, jeg leste det på skjult nå nettopp :p jeg tror det er best med 10 innlegg i uken. Ikke 50 generelt. Det er lett å få 50 innlegg på en dag, også er man ikke aktiv lenger. Men ser jo også at det blir en stor jobb for tilgangsansvarlig. Kanskje vi skal si 60 innlegg i løpet av måneden? :p
 
Ja, jeg leste det på skjult nå nettopp :p jeg tror det er best med 10 innlegg i uken. Ikke 50 generelt. Det er lett å få 50 innlegg på en dag, også er man ikke aktiv lenger. Men ser jo også at det blir en stor jobb for tilgangsansvarlig. Kanskje vi skal si 60 innlegg i løpet av måneden? :p
Jeg syns generelt aktivitetskravet på skjult skulle vært strengere også jeg da :p men det tviler jeg på det blir, så jeg får heller begynne å dele litt mindre av meg selv der inne :p
 
Back
Topp