5. desember :D

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
God morgen!
Minsten sov hele natta - det har han ikke gjort på noen netter.
De siste to jekslene nede er ute, men de er ikke helt ute og det virker som han sliter litt med dem. Sikler fælt og klager på vondt. Men heldigvis sov han da godt i natt!
Han var villig i barnehagen også, løp inn og rett i armene på den ene dama som er vikar der :)
T gikk til skolen som vanlig, men han somler jammen meg fælt på morgenen :p
Jeg skal lese gjennom oppgaven min og ta buss til høgskolen etterhvert for å få levert
Senere skal vi til mamma og pappa og være der i ettermiddag/ kveld. Kanskje vi overnatter. Mannen har din nest siste døgnvakt før jul og jeg er litt lei av å være alene...
Ha en fin dag alle sammen!
Og god bedring til Hermine!
 
God morgen!
Minsten sov hele natta - det har han ikke gjort på noen netter.
De siste to jekslene nede er ute, men de er ikke helt ute og det virker som han sliter litt med dem. Sikler fælt og klager på vondt. Men heldigvis sov han da godt i natt!
Han var villig i barnehagen også, løp inn og rett i armene på den ene dama som er vikar der :)
T gikk til skolen som vanlig, men han somler jammen meg fælt på morgenen :p
Jeg skal lese gjennom oppgaven min og ta buss til høgskolen etterhvert for å få levert
Senere skal vi til mamma og pappa og være der i ettermiddag/ kveld. Kanskje vi overnatter. Mannen har din nest siste døgnvakt før jul og jeg er litt lei av å være alene...
Ha en fin dag alle sammen!
Og god bedring til Hermine!
Så godt med rolige netter og søvn.:) Lykke til med innleveringa, kos dere på besøk og ha en ellers STRÅLENDE fredag.:D
 
Morn!
God natt her også. Skal hive innpå mer kaffe og starte med lesinga nå.
Senere skal jeg til byen og kjøpe sko til Jen, litt småtteri til juleforberedelsene, samt storhandel mat.

Neste uke skal det være nissefest og luciafest i bhg, og i den anledning har mamma leita fram kostymer til Jen som jeg og mine søsken har brukt. Syns det er så koselig med gjenbruk!:)1417767681501.jpg
 
Morn!
God natt her også. Skal hive innpå mer kaffe og starte med lesinga nå.
Senere skal jeg til byen og kjøpe sko til Jen, litt småtteri til juleforberedelsene, samt storhandel mat.

Neste uke skal det være nissefest og luciafest i bhg, og i den anledning har mamma leita fram kostymer til Jen som jeg og mine søsken har brukt. Syns det er så koselig med gjenbruk!:)Vis vedlegget 92043
Åh, så herlige klær! :D
T brukte min gamle lucia-drakt da han gikk lucia i barnehagen (her er det bare skolestarterne som går lucia, en av de store begivenhetene de ser frem til mot siste år i bhg), og det var stor stas. Den er desverre litt morken og rakner fort :(
Skulle gjerne hatt en slik jakke til Lillebror også, men det er mulig at mamma får litt dårlig tid med å strikke noe slikt på ei uke :p
 
Åh, så herlige klær! :D
T brukte min gamle lucia-drakt da han gikk lucia i barnehagen (her er det bare skolestarterne som går lucia, en av de store begivenhetene de ser frem til mot siste år i bhg), og det var stor stas. Den er desverre litt morken og rakner fort :(
Skulle gjerne hatt en slik jakke til Lillebror også, men det er mulig at mamma får litt dårlig tid med å strikke noe slikt på ei uke :p
Takk!:) Syns den jakka var veldig fin jeg også, og syns det er utrolig koselig med strikkaklær til kostymet. Lurer på å bytte ut den kjøpte lua på bildet og heller strikke ei selv. :p
 
Hallo!

Dere vet jo allerede hvordan vår natt har gått :p

Nå er hun slapp og varm men har spist banan og salte kringler og drukket masse. Håper hun holder det nede nå!!!
 
Hallo!

Dere vet jo allerede hvordan vår natt har gått :p

Nå er hun slapp og varm men har spist banan og salte kringler og drukket masse. Håper hun holder det nede nå!!!
Ja det håper jeg også!!!
 
Hallo!

Dere vet jo allerede hvordan vår natt har gått :p

Nå er hun slapp og varm men har spist banan og salte kringler og drukket masse. Håper hun holder det nede nå!!!
Håper hun er på bedringens vei, og slipper å spy mer. Og at dere slipper unna!
 
Morn!
God natt her også. Skal hive innpå mer kaffe og starte med lesinga nå.
Senere skal jeg til byen og kjøpe sko til Jen, litt småtteri til juleforberedelsene, samt storhandel mat.

Neste uke skal det være nissefest og luciafest i bhg, og i den anledning har mamma leita fram kostymer til Jen som jeg og mine søsken har brukt. Syns det er så koselig med gjenbruk!:)Vis vedlegget 92043
Så koselig ♡
Lucia/nissefest neste fredag her.. De ville være nisser :)
 
God morgen!
Minsten sov hele natta - det har han ikke gjort på noen netter.
De siste to jekslene nede er ute, men de er ikke helt ute og det virker som han sliter litt med dem. Sikler fælt og klager på vondt. Men heldigvis sov han da godt i natt!
Han var villig i barnehagen også, løp inn og rett i armene på den ene dama som er vikar der :)
T gikk til skolen som vanlig, men han somler jammen meg fælt på morgenen :p
Jeg skal lese gjennom oppgaven min og ta buss til høgskolen etterhvert for å få levert
Senere skal vi til mamma og pappa og være der i ettermiddag/ kveld. Kanskje vi overnatter. Mannen har din nest siste døgnvakt før jul og jeg er litt lei av å være alene...
Ha en fin dag alle sammen!
Og god bedring til Hermine!
Usj, tenner er no herk.
Her er alle tennene ute. Takk og lov. Nå sover hun stort sett greit, og våkner som regel 1-2 ganger ila natten/morgen.

Kos dere hos foreldrene dine :)
Kjedelig å være mye alene :-(
 
Her har det snødd i natt. Nå regner det. Så blir nok ikke mye snø her :p
Ungene ble levert kl 9, etter en hyggelig frokost stund hjemme.
Ser på dr.phil, og skal snart i gang med støvsuging, vasking av klær etc. :)
 
God morgen!
Minsten sov hele natta - det har han ikke gjort på noen netter.
De siste to jekslene nede er ute, men de er ikke helt ute og det virker som han sliter litt med dem. Sikler fælt og klager på vondt. Men heldigvis sov han da godt i natt!
Han var villig i barnehagen også, løp inn og rett i armene på den ene dama som er vikar der :)
T gikk til skolen som vanlig, men han somler jammen meg fælt på morgenen :p
Jeg skal lese gjennom oppgaven min og ta buss til høgskolen etterhvert for å få levert
Senere skal vi til mamma og pappa og være der i ettermiddag/ kveld. Kanskje vi overnatter. Mannen har din nest siste døgnvakt før jul og jeg er litt lei av å være alene...
Ha en fin dag alle sammen!
Og god bedring til Hermine!
Så bra at han har sovet godt :)

Herlig når han vil i bhg! :)

Ha en fin dag!
 
Morn!
God natt her også. Skal hive innpå mer kaffe og starte med lesinga nå.
Senere skal jeg til byen og kjøpe sko til Jen, litt småtteri til juleforberedelsene, samt storhandel mat.

Neste uke skal det være nissefest og luciafest i bhg, og i den anledning har mamma leita fram kostymer til Jen som jeg og mine søsken har brukt. Syns det er så koselig med gjenbruk!:)Vis vedlegget 92043
Så koselige antrekk :)

Her er det bare førskoleklubben som går Lucia.

Nissefesten skulle være ute i år, så aner ikke om de skal kles ut, men Hermine passer faktisk drakta si fra i fjor :) Er egentlig en pysjamas da, ikke så fin som deres drakt! ;)
 
Så koselige antrekk :)

Her er det bare førskoleklubben som går Lucia.

Nissefesten skulle være ute i år, så aner ikke om de skal kles ut, men Hermine passer faktisk drakta si fra i fjor :) Er egentlig en pysjamas da, ikke så fin som deres drakt! ;)
Takk.:) Blir spennende å se om klærne passer henne. Sikkert mye mer behagelig å gå i pysj..:) Tror de har felles luciagang her, for de er bare 23 barn i alt, og jeg tror bare det er et par stykker som er førskolebarn. Trasig å gå aleine liksom.:p Jeg gleder meg veldig! Liker å få være med, siden bhg er en stor del av hverdagen til vesla. Og hun blir så stooolt når hun får vist frem der hun holder på med i bhg.:)
 
Takk.:) Blir spennende å se om klærne passer henne. Sikkert mye mer behagelig å gå i pysj..:) Tror de har felles luciagang her, for de er bare 23 barn i alt, og jeg tror bare det er et par stykker som er førskolebarn. Trasig å gå aleine liksom.:p Jeg gleder meg veldig! Liker å få være med, siden bhg er en stor del av hverdagen til vesla. Og hun blir så stooolt når hun får vist frem der hun holder på med i bhg.:)
Luciafeiringen kommer på samme dag som mastergradsavslutningen min, og jeg tenkte Hermine skulle få være med på det...så tror hun går glipp av lucia i år. Men det vet jo ikke hun da :p

Nissefesten tror jeg kommer etter at vi har tatt juleferie (vi skal ta tidlig ferie for å slippe sykdom i jula), men mulig vi går ned en tur og feirer nissefesten sammen med dem :)
 
Her har det snødd i natt. Nå regner det. Så blir nok ikke mye snø her :p
Ungene ble levert kl 9, etter en hyggelig frokost stund hjemme.
Ser på dr.phil, og skal snart i gang med støvsuging, vasking av klær etc. :)
Plaskregn her også...skikkelig kjipt!!!
 
Fru H: Så bra han har sovet godt :D Liana mangler fortsatt 2 hjørnetenner og de 4 siste jekslene :p går så treigt på mine barn..hehe.. skjønner du er lei av å være alene! Men godt det snart er ferie da :D


Lilla-87: åh så koselig med arvede klær som du også har brukt :D herlig! Lykke til med både lesing og handling ;):p


Marian87: håper Hermine er litt bedre og har klart å holde litt på mat og drikke! Når skal Hermine få juleferie? :)


Lennypenny: så teit at dette regnet kom da! Kos deg med husarbeid :p må trå til jeg å! Kjedelig.... hehe..
 
Hei på dere! :)

Ikke mye som skjer her egentlig! Jeg har sløvet litt, og skal snart begynne med noe husvask og annet kjedelig tull :p

Barnehagen har felles julesamling nå på fredager, så det er nok litt stas fort flokken min å kunne være sammen og synge julesanger å sånt :) Mamma ville hente jentene i bhgen idag, så da blir det nok ganske rolig her i ettermiddag :)

Jeg fikk chattet med en fra lilleba, fordi jeg så at dem hadde bare størrelser fra 56 til 86 på dressen jeg vant nå..og jeg ville ha 98 :p siden han bruker 92 nå :) så da fikk jeg velge en av de andre dressene med størrelsen jeg ville ha :D og valgte denne, også bestilte jeg matchende smekke som sendes sammen med dressen :) kommer til å bruke dette som vanlige klær da;) synd om så fine klær bare skal soves i..får jo ikke sett de da :p haha
1417776404007.jpg
1417776413006.jpg
1417776422068.jpg
 
Hei på dere! :)

Ikke mye som skjer her egentlig! Jeg har sløvet litt, og skal snart begynne med noe husvask og annet kjedelig tull :p

Barnehagen har felles julesamling nå på fredager, så det er nok litt stas fort flokken min å kunne være sammen og synge julesanger å sånt :) Mamma ville hente jentene i bhgen idag, så da blir det nok ganske rolig her i ettermiddag :)

Jeg fikk chattet med en fra lilleba, fordi jeg så at dem hadde bare størrelser fra 56 til 86 på dressen jeg vant nå..og jeg ville ha 98 :p siden han bruker 92 nå :) så da fikk jeg velge en av de andre dressene med størrelsen jeg ville ha :D og valgte denne, også bestilte jeg matchende smekke som sendes sammen med dressen :) kommer til å bruke dette som vanlige klær da;) synd om så fine klær bare skal soves i..får jo ikke sett de da :p haha
Vis vedlegget 92065
Vis vedlegget 92066
Vis vedlegget 92067
Kjempefin dress!!! :)
 
Back
Topp