Kalender til ettåringen?

Momofmany

Forumet er livet
Har dere det? og hva har dere i den? Jenta mi har ikke, men ser jo hun er interessert i å hjelpe søstra med sin pakkekalender (gutta har lego star wars).

Min er bare 10 mnd, men har ikke kalender i år. Ingen eldre søsken her heller, så han vet ikke at han går glipp av noe :)

Mi var nesten 2 år første gang. Neste får også det når hun blir 2. Ser ikke poenget med det tidligere. Tror det skal gå greit neste år når hun er ett år uten kalender, selv om storesøster har.

Min er bare 10 mnd, men har ikke kalender i år. Ingen eldre søsken her heller, så han vet ikke at han går glipp av noe :)
Signerer. Men storesøster har sjokoladekalender.

Mine blir 23mnd når de får kalender for første gang. Da må de dele gavekalender med storesøstra. Som forøvrig fikk kalender for første gang når hun ble 2år. Fikk en slik nrk adventskalender.

Jenta mi er 5 mnd. Hun får pakkekalender :) men det er kun "mat" i den:) Kjøpte smoothi, grøt, middagsglass osv når det var på tilbud i høst! Ting vi uansett måtte ha kjøpt:) Så hun og pappaen har hver sin pakkekalender i år

Jeg kjøpte flaxkalender til baby.

Når frøkna var 1 år kjøpte jeg slike poser på Nille med tallene 1-24 og fylte dem med blant annet slike fruktpure poser fra Ella og Hipp.

Her fikk han ikke før han var 2... Men lillebror må kanskje få når han er ett...

Det er altfor tidlig.

Back
Topp