Onsdag 3.desember :)

Hellu!
Våkna kl 6:15 av Leoh idag.. tenkte å drøye tiden med å ta han opp til oss.. men da ga han bare tegnet på mat/spise haha.. så måtte stå opp å gi han flaska si :p

Har gjort lite her idag..men skal få brettet noe klær og henge opp nye! Ellers har jeg prøvd å ordne en åpen søknad..men nå ville ikke printeren skrive ut noe pga mangel på blekk og farger :p

Og jo!! Jeg har vunnet på topp 100:D:D:D jeg som aldri vinner NOE!
Vis vedlegget 91730
Gratulerer :)
Jeg så det igår. Fik pysj :)
 
Typisk at skriveren ikke fungerer når man trenger det!
Hvor skal du sende søknad?

Ja typisk det.. den har pleid å prøve å skrive ut selvom det er lite blekk.. men ikke idag :p

Jeg skal gi en søknad til konditoriet her.. det er en café/kondotori/bakeri :) også kjøkkenet på gamlehjemmet.. kjenner dem som jobber der, så mulig jeg får et eller annet om dem trenger :)
 
Nei, damer. Labert med skravling på oss om dagen :p
Jeg er helt skutt og skal akkurat til å legge meg.
2-årskontroll i morgen, sen levering i barnehagen og forhåpentligvis ferdigstiling av oppgave!
 
Er mye som hender her også :-(
Så rekker aldri å skrive så mye her..
Sov godt jenter. Reiser fra pappa før 8 i morgen så ungene får kommet seg i bhg :)

HA EN FIN NATT :-D :-D
 
Er mye som hender her også :-(
Så rekker aldri å skrive så mye her..
Sov godt jenter. Reiser fra pappa før 8 i morgen så ungene får kommet seg i bhg :)

HA EN FIN NATT :-D :-D
Sov godt! Og god tur i morgen tidlig.
 
Nei, damer. Labert med skravling på oss om dagen :p
Jeg er helt skutt og skal akkurat til å legge meg.
2-årskontroll i morgen, sen levering i barnehagen og forhåpentligvis ferdigstiling av oppgave!

Ja uff, energi nivået mitt er ikke helt på topp for tiden heller.. hehe.. menmen :)

Lykke til imårra, og ha en fin natt :)
 
Er mye som hender her også :-(
Så rekker aldri å skrive så mye her..
Sov godt jenter. Reiser fra pappa før 8 i morgen så ungene får kommet seg i bhg :)

HA EN FIN NATT :-D :-D

God natt :) ha en fin tur imårra da :)
 
Back
Topp