Onsdag 3.desember :)

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God morgen :)

Vi koser oss med Amalies Jul og tente lys :rolleyes: Men det er LITT spennende synes Hermine, så hun sitter i armkroken min å ser ;) Hun liker det veldig godt da!

Lille har hosta og hosta hele natten og hoster mer eller mindre hele tiden nå også, er hes og slapp. Jeg er også forkjøla og uten stemme. Så vi er hjemme idag. Bra jeg har ferie!!! :)

Ute regner det :(
Men adventsstemning inne iallfall :D
ImageUploadedByBV Forum1417589891.064164.jpg

Hva skal dere idag?
 
Jeg DIGGER panelgardinene deres Marianne!
Vi har røde julegardiner, men de tynger så i den lille stuen vår.

Mannen har studiedag i dag, og jeg som hadde tenkt til å jobbe hjemmefra :eek:
Det blir nok høgskolen på meg i dag også, så får jeg heller sitte hjemme i morgen siden dagen blir litt forskjøvet pga kontrollen til Lillebror.
Lillebror leker med tingene fra kalenderen sin :)
T går til skolen med pappaen nå.
Vi skal snart gå til barnehagen, greit å ikke komme altfor sent.
 
God morgen!
I dag er jeg skikkelig trøtt i trynet, og vurderer faktisk å ta en dubb før jeg begynner å lese..:p

M: Så koselig det var hjemme hos dere. Ferdigpynta til jul, jo!:) Deilig å kunne slappe av på sofaen sammen når formen ikke er på topp. God bedring til dere.:)

T: Så koselig at T får følge av pappaen til skolen. Skal mannen være lenge hjemme? :)
Ha en fin dag på skolen!!:D
 
God morgen!
I dag er jeg skikkelig trøtt i trynet, og vurderer faktisk å ta en dubb før jeg begynner å lese..:p

M: Så koselig det var hjemme hos dere. Ferdigpynta til jul, jo!:) Deilig å kunne slappe av på sofaen sammen når formen ikke er på topp. God bedring til dere.:)

T: Så koselig at T får følge av pappaen til skolen. Skal mannen være lenge hjemme? :)
Ha en fin dag på skolen!!:D
Han har avspasert i dag siden han har hjemmeeksamen han også :p
Ingen flere turer før jul nå, bare vanlig arbeidstid og tidlig ferie :D
 
Han har avspasert i dag siden han har hjemmeeksamen han også :p
Ingen flere turer før jul nå, bare vanlig arbeidstid og tidlig ferie :D
Åh, så herlig med roligere tider i sikte! :)
Jeg gleder meg veldig til å få mer tid sammen med familien, adventskos, nissefest og luciafrokost i bhg..
 
Jeg DIGGER panelgardinene deres Marianne!
Vi har røde julegardiner, men de tynger så i den lille stuen vår.

Mannen har studiedag i dag, og jeg som hadde tenkt til å jobbe hjemmefra :eek:
Det blir nok høgskolen på meg i dag også, så får jeg heller sitte hjemme i morgen siden dagen blir litt forskjøvet pga kontrollen til Lillebror.
Lillebror leker med tingene fra kalenderen sin :)
T går til skolen med pappaen nå.
Vi skal snart gå til barnehagen, greit å ikke komme altfor sent.
Takk! Ja, de er så koselige. Vi hadde også røde gardiner før, men syntes de ble så intens røde :p kjøpte disse fra Cellebes for 2-3 år siden :)

God studiedag!
 
God morgen!
I dag er jeg skikkelig trøtt i trynet, og vurderer faktisk å ta en dubb før jeg begynner å lese..:p

M: Så koselig det var hjemme hos dere. Ferdigpynta til jul, jo!:) Deilig å kunne slappe av på sofaen sammen når formen ikke er på topp. God bedring til dere.:)

T: Så koselig at T får følge av pappaen til skolen. Skal mannen være lenge hjemme? :)
Ha en fin dag på skolen!!:D
Håhåhåhå, nå nei du, her er det ikke ferdigpynta til jul enda. Dette er jo bare adventspynten min :eek: :p Er jo lilla duker på ;)

Du skal få se når det er ferdigpynta, Mannen spøker med at jeg pynter som Gjertrud i The Julekalender :p

Høres lurt ut med en liten dupp før studietid!
 
Håhåhåhå, nå nei du, her er det ikke ferdigpynta til jul enda. Dette er jo bare adventspynten min :eek: :p Er jo lilla duker på ;)

Du skal få se når det er ferdigpynta, Mannen spøker med at jeg pynter som Gjertrud i The Julekalender :p

Høres lurt ut med en liten dupp før studietid!
Haha.."Harald, æ står unner misteltein!!" :D
Ja, vil gjerne se når det er ferdigpynta.:) Her er det bare julekalender og adventslysestaker oppe, samt at vi hang opp et stort pepperkakehjerte som Jenny "vant" i barnehagen. Har lilla gardiner som får henge foreløpig, men etter eksamen skal det vaskes og shaines opp litt mer.:)
 
Marian87: så koselig dere har det :D husker jeg syns Amalies jul var så gøy :D lurer på hvorfor det ikke er på tv mer..er jo noe lignende som det som går nå :) masse god bedring til dere begge! Ikke godt å være syk :(


Fru H: spennede med kontroll imårra da :) Liana var ikke begeistret over kalenderen igår :p fikk litt duplo sammen med en duplo gris..og ikke sjokolade haha.. så jeg har endret litt på pakkene og lagt til en liten sjokolade i de fleste :p:)


Lilla-87: bare å sove litt det :) om du klarer å legge deg da ;) virker som om det bare er meg som har tatt fram alt av julepynt her inne:eek::p:D
 
Marian87: så koselig dere har det :D husker jeg syns Amalies jul var så gøy :D lurer på hvorfor det ikke er på tv mer..er jo noe lignende som det som går nå :) masse god bedring til dere begge! Ikke godt å være syk :(


Fru H: spennede med kontroll imårra da :) Liana var ikke begeistret over kalenderen igår :p fikk litt duplo sammen med en duplo gris..og ikke sjokolade haha.. så jeg har endret litt på pakkene og lagt til en liten sjokolade i de fleste :p:)


Lilla-87: bare å sove litt det :) om du klarer å legge deg da ;) virker som om det bare er meg som har tatt fram alt av julepynt her inne:eek::p:D
Hehe - en av grunnene til at vi ikke vil gi snop i kalenderen :p
Han synes fortsatt Legoen til T er mest spennende da, men i dag satt han faktisk litt med figurene sine og lekte :D Blir lettere å leke med det etterhvert som han åpner flere luker da :)
 
Haha.."Harald, æ står unner misteltein!!" :D
Ja, vil gjerne se når det er ferdigpynta.:) Her er det bare julekalender og adventslysestaker oppe, samt at vi hang opp et stort pepperkakehjerte som Jenny "vant" i barnehagen. Har lilla gardiner som får henge foreløpig, men etter eksamen skal det vaskes og shaines opp litt mer.:)
Jeg hadde ikke tid til å vaske i går, MÅTTE bare hive opp litt adventspynt :p

Tar husvask og pynting siste helga før jul. Begrensa hvor lenge jeg orker å vasse i nisser liksom :p
 
Marian87: så koselig dere har det :D husker jeg syns Amalies jul var så gøy :D lurer på hvorfor det ikke er på tv mer..er jo noe lignende som det som går nå :) masse god bedring til dere begge! Ikke godt å være syk :(


Fru H: spennede med kontroll imårra da :) Liana var ikke begeistret over kalenderen igår :p fikk litt duplo sammen med en duplo gris..og ikke sjokolade haha.. så jeg har endret litt på pakkene og lagt til en liten sjokolade i de fleste :p:)


Lilla-87: bare å sove litt det :) om du klarer å legge deg da ;) virker som om det bare er meg som har tatt fram alt av julepynt her inne:eek::p:D
Hehe - en av grunnene til at vi ikke vil gi snop i kalenderen :p
Han synes fortsatt Legoen til T er mest spennende da, men i dag satt han faktisk litt med figurene sine og lekte :D Blir lettere å leke med det etterhvert som han åpner flere luker da :)
Hehe, Hermine vet ikke at man kan få snop i kalenderen og jeg tror vi skal holde det slik i så mange år som mulig :p

Idag fikk hun fire gjerdestolper og en mann, og var helt i hundre fordi hun kunne bygge gjerde til alle dyrene sine :)
 
Hehe, Hermine vet ikke at man kan få snop i kalenderen og jeg tror vi skal holde det slik i så mange år som mulig :p

Idag fikk hun fire gjerdestolper og en mann, og var helt i hundre fordi hun kunne bygge gjerde til alle dyrene sine :)
Eskil fikk bare et gjerde i dag :p Men alven og hunden han hadde fått fra før likte visst å hoppe over gjerdet - frem og tilbake :p
Jeg tror nissekona vår har litt snop på lur i helgene, og planer om å bake med ungene :p
 
Eskil fikk bare et gjerde i dag :p Men alven og hunden han hadde fått fra før likte visst å hoppe over gjerdet - frem og tilbake :p
Jeg tror nissekona vår har litt snop på lur i helgene, og planer om å bake med ungene :p
Hehe, kreativ type! :D

Det blir snop i helgene, men det kommer ikke i kalenderen :p
 
Hehe, kreativ type! :D

Det blir snop i helgene, men det kommer ikke i kalenderen :p
Vi har jo en liten kalender på si med den nissekona som finner på rare ting hjemme :D
Begge guttene synes hun er veldig spennende!
 
Nei, nå funker ikke hodet mitt som det skal :eek:
Jeg er helt mettet på den oppgaven nå altså - og jeg er ikke i mål enda!
Jeg hadde håpet på å snakke med ped.leder i bhg før kontroll i morgen, men hun hadde ikke tid da jeg leverte i dag. Mulig jeg treffer på henne om jeg henter litt tidlig, så da blir det bussen hjemover nå snart.
 
Hehe - en av grunnene til at vi ikke vil gi snop i kalenderen :p
Han synes fortsatt Legoen til T er mest spennende da, men i dag satt han faktisk litt med figurene sine og lekte :D Blir lettere å leke med det etterhvert som han åpner flere luker da :)

Haha ja jeg vurderte å ikke ha det.. men for meg så hærer det lissom med :p men er bare små sjokolader av nisser og snømenn fra nille :)

Ja alt av småtterier er veeeeldig spennede for Liana å..og hun sitter å ser på (og prøver å røre) når Emira leker med det lille hun har :p
 
Hehe, Hermine vet ikke at man kan få snop i kalenderen og jeg tror vi skal holde det slik i så mange år som mulig :p

Idag fikk hun fire gjerdestolper og en mann, og var helt i hundre fordi hun kunne bygge gjerde til alle dyrene sine :)

Haha så morsomt at hun blir såå glad :D Liana er så veldig opp og ned når det kommer til duplo nå.. så hun var mye mer glad idag når det var en liten nissesjokolade der enn igår når det var 2 klosser og en gris :p første hun sa i barnehagen idag var at hun hadde spist sjokolade. Haha
 
Hellu!
Våkna kl 6:15 av Leoh idag.. tenkte å drøye tiden med å ta han opp til oss.. men da ga han bare tegnet på mat/spise haha.. så måtte stå opp å gi han flaska si :p

Har gjort lite her idag..men skal få brettet noe klær og henge opp nye! Ellers har jeg prøvd å ordne en åpen søknad..men nå ville ikke printeren skrive ut noe pga mangel på blekk og farger :p

Og jo!! Jeg har vunnet på topp 100:D:D:D jeg som aldri vinner NOE!
1417612449880.jpg
 
Hellu!
Våkna kl 6:15 av Leoh idag.. tenkte å drøye tiden med å ta han opp til oss.. men da ga han bare tegnet på mat/spise haha.. så måtte stå opp å gi han flaska si :p

Har gjort lite her idag..men skal få brettet noe klær og henge opp nye! Ellers har jeg prøvd å ordne en åpen søknad..men nå ville ikke printeren skrive ut noe pga mangel på blekk og farger :p

Og jo!! Jeg har vunnet på topp 100:D:D:D jeg som aldri vinner NOE!
Vis vedlegget 91730
Typisk at skriveren ikke fungerer når man trenger det!
Hvor skal du sende søknad?
 
Back
Topp