Hva hadde du aldri klart deg uten?

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Du blir strandet på en øde øy, i baggen har du en kniv, tannbørst, tannkrem, fyrstikker og to ting du aldri hadde klart deg uten. Hvilken to ting hadde det vært?

Mine hadde vært hårstrikk, og sko. Hadde aldri klart meg i skauen uten sko! :p

(Mobil, mann og barn er ikke lov) :p

Hmmm. Tau og kopp. Så kan jeg bygge meg en gapahuk, og så har jeg noe å samle væske i.

Hmmm. Tau og kopp. Så kan jeg bygge meg en gapahuk, og så har jeg noe å samle væske i.

Istemmer her. Skulle jeg gått for ting jeg føler jeg MÅ ha i det daglige liv, ville det selvsagt blitt noe å lese på og sjokolade - men på en øde øy ville prioriteringene vært litt annerledes.
Håret ville jeg skåret av med kniven, så kunne jeg kanskje brukt det til å lage fangstliner og slikt av - og da ville jeg klart meg uten både hårstrikk og shampo og sluppet å bekymre meg over småkryp i hodebunnen... ;)

Så vanskelig du skulle være da med to ting ;)
antar at man kan lage mye ute i naturen deriblant tau og slike ting.
vil jo også håpe å bli reddet en dag så måtte ha blitt hårbørste og mange strikker ;)

Fiskesnøre m/krok og pute er det første som faller meg inn.
Avhengig av pute om natta :)
Gapahuk kan lages av ting som finnes i skauen :D

Du blir strandet på en øde øy, i baggen har du en kniv, tannbørst, tannkrem, fyrstikker og to ting du aldri hadde klart deg uten. Hvilken to ting hadde det vært?

Mine hadde vært hårstrikk, og sko. Hadde aldri klart meg i skauen uten sko! :p

(Mobil, mann og barn er ikke lov) :p
Signerer denne. Sko og hårstrikk.
Er litt der at jeg liker ikke å gå barbeint. Må endten ha på sko eller sokker. Helst begge deler.

Back
Topp