Er livet ditt en roman?

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Jeg kjøpte meg et par pocketbøker på Nille, 10 kr per stykk. 2 historier i hver bok.
Her snakker vi klisje altså!
Mannen er mørk og høy, med store muskler. Han er sjarmerende, litt sint og farlig, veltalende og veldig sexy.
Han har også en smerte i øynene, og en hemmelighet han ikke vil snakke om. Han og hun møtes, og det gnistrer. De prøver desperat å holde seg borte fra hverandre, men når de er i nærheten av hverandre så blir de smådumme og primitive, og begjæret truer med å ta over. Så gir de etter, og de elsker hemningsløst. Aldri har de opplevd noe så intenst og fantastisk før.

Jadda....

Er det bare jeg som lever med en "middelmådig" mann der sexen er midt på treet og gnistrene holdes godt i sjakk? :D
:smiley-bounce016

Livet mitt e ingen roman :) men ville aldri i livet byttet det bort mot noe annet :)

Lite som minner om en roman her inne gården, heldigvis. :)

Lever heller ikkje i ein roman der alt er perfekt. Men eg stortrivst :D Og ville heller aldri ha bytta vekk dette livet :D

Lever akkurat som deg ts ;-)

Hihi.
Ingen roman her heller, men vi har det veldig, veldig fint :)

Haha det slår ikke gnistrer og vi kan krangle men jeg ville ikke vært foruten min kjære;)

Ironisk nok så hørtes det ut som du beskrev min samboer på godt og vondt. Trodde det ble en happy ending, men det ser ut som om smerten i øynene hans, som du beskrev det, kom frem igjen i dag. Har ikke sett det etter vår datter ble født, men i dag kom det frem.
Mitt liv er fullstendig som en roman. Med all dramatikken, voldsomme kjærligheten, sexen, men det triste rett rundt hjørnet...
Off, ble en liten utblåsning her. Ser ut som om det gjerne trengs en brå vending i mitt liv...
Takk gud for at jeg har verdens fineste skatt!

Absolutt ingen roman, men er godt fornøyd :)

Nope ingen romantisk roman her heller:p tror de færreste lever et slik liv i virkeligheten:p

Hahah. Nei. Han er høy og mørk og veldig sexy da. Og sexen kan ofte være veldig lidenskapelig.

Men vi har lite av dem skumle. Og ikke noe forbudt begjær :-P Vi kan begjære så mye vi vil ;-)

Ja nå føler jeg det er der. " Hun hadde aldri klart å komme over han. Han med de mørke øynene og sjarmen som fikk enhver kvinne til å dåne. Men nå som hun ble forlatt av mannen sin, mens drømmemannen forsatt er gift, ville det noen gang bli noe mer mellom dem enn etterlengtet begjær?" Lord:p

Noen ganger er livet mitt en roman, men drama som bare rakkern. Hver dag er spennende :P

Det hørtes ut som min kjære da vi møttes ♡ Hehe! Fortsatt mye spenning mellom oss :-)

Back
Topp