Drømmen om en baby <3

Kveldsmage :)
ImageUploadedByBV Forum1417386367.512228.jpg
 
34+4

Ligger innlagt på st olav pga masse kynnere og hjerterytmen hans detter når jeg har kraftige kynnere. Ligger å venter på å få snakke med lege om hva som skjer videre. Det har blitt nevt ks pga at han reagerer sånn på kynnere og de er redde han ikke tåler rier. Ligger med ctg og bare venter nå.
 
Åhh, vel, du er kommet så langt at det går nok bra likevel om han kommer snart
 
Kjedelig å ligge å vente sånn da.
Men om det blir keisersnitt, tar de det nå da eller venter de til nærmere termin? Er jo fortsatt noen uker igjen.
 
Trur ikke de venter nærmere termin med tanke på hvordan han regerer på kynnerne. Men jeg vet ikke, får vite det snart :)
 
Blir spennende å høre hva de sier da. Kanskje du får møte lillegutt snart♡
 
Tenker på deg hele tiden. Nå sitter jeg på Ullevål....
 
Kl 13.00 kom junior til verden med ks :) pga at han reagerte så på kynnerne/riene mine turte ikke legene at skulle være inne lenger. 2535 gr og 45 cm. Ligger nå på intensiven til de finner ut mer om det blir operasjon eller ikke. Han og jeg er i god form :)
Desverre ikke fått seg et navn enda, mor og far er uenig, trudde jo tross alt at vi hadde lengre tid :p
ImageUploadedByBV Forum1417642689.465310.jpg
 
Såååå vakker da♡
Gratulerer til mor og far!
 
Så nydelig! Gratulerer så mye!! :)
 
Ååå så fin! ♡ Gratulerer så mye til deg og pappaen! :) :)
 
Oi, denne lille karen har jeg jo sett på Facebook! Verden er ikke stor og alt det der.. husker det så godt fordi jeg viste bildet til mannen min og kommenterte at man ikke kunne gjette at det var prematur fødsel, både mor og barn så så friske og harmoniske ut :Heartred

Gratulerer så mye med den nydelige nye verdensborgeren!
 
Back
Topp