Hoho, kan jo bli spennendeSnuppa skulle duppe litt kl 17. Sover ennå... Spent på når hun tenker å stå opp i natt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hoho, kan jo bli spennendeSnuppa skulle duppe litt kl 17. Sover ennå... Spent på når hun tenker å stå opp i natt.
Gruer meg... Jeg som må stå opp med henneHoho, kan jo bli spennende![]()
Satser på hun slår til og sover leeeeengeeeeGruer meg... Jeg som må stå opp med henne![]()
Jeg håper hun sover til 5 iallfall... Forventer ikke noe merSatser på hun slår til og sover leeeeengeeee![]()
Ugh... Det er tidligJeg håper hun sover til 5 iallfall... Forventer ikke noe mer![]()
Trodde det skulle bli mye verre så jeg var veldig fornøydUgh... Det er tidlig![]()
Heia heia heia!!!Oppdatering kl 08:15
Vis vedlegget 90865Vis vedlegget 90866Vis vedlegget 90867
Frøet! Du kan ta igjen nr 2 i dag![]()
HmmOppdatering kl 08:15
Vis vedlegget 90865Vis vedlegget 90866Vis vedlegget 90867
Frøet! Du kan ta igjen nr 2 i dag![]()
Krysse fingrene!!!!februar skal opp på tronen!!Hmmja hvis gubben går på lunsj til svigermor alene idag så skal det skravles fra sofaen
![]()
Hehehe jaKrysse fingrene!!!!februar skal opp på tronen!!
Syns hun sa hun var opptatt... I går iallfall. Sjekk skravletrådenHehehe javi får se hva som skjer
ser for meg at dronningen skravler mye idag da
![]()
Ok heheSyns hun sa hun var opptatt... I går iallfall. Sjekk skravletråden![]()
Den har vært seriøst død i det siste!Ok hehenei den orker jeg ikke å se i engang
![]()
Hehe merkeligDen har vært seriøst død i det siste!
Hehe merkelig![]()
Ja sant detSynes ikkje det i grunn... Er november, snart jul, som regel mykje på jobb osv. Også er det mange som har sagt dei vart ferdig snakka i oktober![]()
Hele forumet er generelt dødt. Folk er nok opptatt med andre ting,mog dro den kanskje litt langt i oktober og starten av novemberHehe merkelig![]()
Ja helt santHele forumet er generelt dødt. Folk er nok opptatt med andre ting,mog dro den kanskje litt langt i oktober og starten av novemberlurest å holde jevnt tempo hele måneden
![]()
Vi knuser alle rekorderJa helt santblir spennende hvordan desember blir
![]()