Lørdag <3

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
God dag :)

Først må jeg ønske bursdagsbarnet en kjempe fin dag og kveld! :D håper du har hatt en fin feiring, Lene <3


Hva driver dere med idag da?
Jeg har begynt med kaken, men mangler å lage fondant og pynte den :p har akkurat vært ute å handlet med pappa. Og snart skal jeg bli med mamma og dem til torget for å få med oss julegran tenningen :D jentene har vært hos dem idag. Og ekstra glade var dem fordi søsteren min er "hjemme" i helgen;)

Håper dere har hatt en fin dag og at dere koser dere i kveld :)
 
God dag :)

Først må jeg ønske bursdagsbarnet en kjempe fin dag og kveld! :D håper du har hatt en fin feiring, Lene <3


Hva driver dere med idag da?
Jeg har begynt med kaken, men mangler å lage fondant og pynte den :p har akkurat vært ute å handlet med pappa. Og snart skal jeg bli med mamma og dem til torget for å få med oss julegran tenningen :D jentene har vært hos dem idag. Og ekstra glade var dem fordi søsteren min er "hjemme" i helgen;)

Håper dere har hatt en fin dag og at dere koser dere i kveld :)
Takk kjære deg ♡
Vi skal ut ikveld, så det blir hyggelig å være sosial igjen :)

Hvordan gikk julegrantenningen? :) koselig med juuuuul :) :)

Lykke til med kaken :) Du er superflink!
 
Gratulere til Lene og Neline :)
 
God kveld!
Vi har hatt ei fantastisk natt. Jeg stod opp 09, laga frokost og vekte syvsoverne kl.09.30.:)

Mann og barn har vært på handletur i byen i dag, slik at jeg fikk jobba med oppgaven. Kom skikkelig i siget og står herved i fare for å måtte kutte ned på antall ord. Dét har ikke skjedd før!:p

Burde jobba mer nå i kveld, men vet ikke om jeg gidder rett og slett. Den som lever får se..

Ha en fin kveld alla i hopa!:)
 
Takk kjære deg ♡
Vi skal ut ikveld, så det blir hyggelig å være sosial igjen :)

Hvordan gikk julegrantenningen? :) koselig med juuuuul :) :)

Lykke til med kaken :) Du er superflink!

Høres gøy ut :)

Det var koselig og stas for ungene :) spesielt å se nissen OG få godteri av han..hehe

Takk :D har bitte litt igjen på kaken.. må bare spise først, så tar jeg resten :)
 
God kveld!
Vi har hatt ei fantastisk natt. Jeg stod opp 09, laga frokost og vekte syvsoverne kl.09.30.:)

Mann og barn har vært på handletur i byen i dag, slik at jeg fikk jobba med oppgaven. Kom skikkelig i siget og står herved i fare for å måtte kutte ned på antall ord. Dét har ikke skjedd før!:p

Burde jobba mer nå i kveld, men vet ikke om jeg gidder rett og slett. Den som lever får se..

Ha en fin kveld alla i hopa!:)

Å så deilig med en god natt og sen morgen :D her var natten litt dum :p Liana våkna/sutra 7 ganger fra kl 00:15 til 01! Også senere gikk Emira på do, også våkna Leoh i 5 tiden av at han plutselig var litt hard i magen! Så fikk skiftet en bleie mens han drakk mme på stellebordet :p men alle sov til 8:15 da :) og jeg videre til kl 10 :p

Lykke til med oppgaven! Ikke lett det der når man egentlig ikke har ork til det!
 
Gratulerer med dagen til Neline :D håper hun har hatt en kjempe fin dag :)
 
God kveld damer! :D
Denne dagen fløy av sted.
Ingen av oss liker å kjøre bil dagen etter fest, så da pleier vi alltid å la bilen stå. I dag intet unntak, selvom det ble noe upraktisk med to barn som hadde vært på overnatting og masse som måtte handles til morgendagens bursdagsfeiring!
Jeg gikk og hentet gutta og gikk til senteret med dem, det ble noen kilometer til slutt.
Men det var en fin handletur og mannen møtte oss med bussen slik at vi fikk hjelp med varene hjem.
Ikke bare varene, men på sparket tok vi på oss å passe 2-åringen til et vennepar av oss da barnevakten dems hadde glemt avtalen og venninnen min stod i fare for å måtte droppe julebord (mannen hennes jobber sent i dag og tidlig i morgen), så da hadde vi to vogner og tre barn som skulle være med på bussen hjem - litt vanskelig å få til alene :p
Det tok litt tid før alle ungene sov, men nå er det rolig her og jeg har fått bakt langpannekake til utebursdag i morgen.
NÅ er det natta på meg, jeg kjenner godt at det ble sent i går og jeg frykter at disse to 2-åringene jeg deler rom med starter dagen tidlig i morgen :D
God natt!
 
Back
Topp