Hjelp

Aprilbaby2015

Glad i forumet
Juli13-jentene
Aprilbarna`15
Den siste uka har minsten plutselig fått soveangst eller noe. Hyler konstant både i seng og vogn. Selv om vi sitter ved siden av igjen... holder på hele kvelden og natta i en ukes tid.. våkner minimum 1 gang annenhver time. Er dette separasjonsangst?? Hjelpes vi er slitne....
 
Aldri godt å si hva det kan være. De gangene frøkna her hyler er om hun får tenner, har vondt noe sted eller har spist for lite eller er tørst...
Jeg har også lagt merke til at hvis hun er skikkelig trøtt så hyler hun så lenge jeg er på rommet hennes, men om jeg går ut, så slutter hun (seriøst) ti sekunder etter jeg er ute av døra. Er jo litt vanskelig å gå ut fordi hun reiser seg i senga og er helt fra seg, men hun roer seg ikke med oss i rommet og med trøst fra oss.
 
Her stopper han absolutt ikke hvis jeg går ut :/ han gråter til han spyr :/
 
høres ut som noe av det samme som vi var igjennom tidligere i høst.. Eneste måten hun sov på var mens hun lå på brystet mitt og holdt seg fast stakars:( Men det gikk over etterhvert av en eller annen grunn, heldigvis:)
 
høres ut som noe av det samme som vi var igjennom tidligere i høst.. Eneste måten hun sov på var mens hun lå på brystet mitt og holdt seg fast stakars:( Men det gikk over etterhvert av en eller annen grunn, heldigvis:)
Det er godt å høre :) håper det snart går seg til her også :)
 
Ville kanskje gitt en paracet jeg, for å se om det er smerter? Kan jo for eksempel være vondt i ørene... det blir jo ofte smertefullt når man ligger. Eller tenner pågang..?
 
Her var det sprinkelseng angst. Hu har ikke sovi i sin egen seng på flere mnd. Men tok av den ene siden på senga og kjøpte sengehest, nå har hu sovi godt i sin egen seng i to netter. Jeg må ligge der inne da vi ikke har noe å sperre av til stua med.
 
Back
Topp