Black friday

Si fra om dere oppdager noen tilbud på iphone ;)

Si fra om dere oppdager noen tilbud på iphone ;)

Blir nok noe handel i morgen ja. Kommer til å tråle nettet.
Enda vet jeg bare om de som er nevnt over her.

Satser på nelly slår til med et godt tilbud jeg:D

Håper jeg også! Kjøpte to kjoler der her om dagen. Fikk dem idag. Den ene var sååå fin. Bare litt for lang for meg. Den andre, en minikjole, rakk meg til leggene. Ftw! Håper å finne noe i morgen :p

Det er utrolig mange butikker som skal ha salg i mogen, har sikkert fått 15 forskjellige mail om det

Håper jeg også! Kjøpte to kjoler der her om dagen. Fikk dem idag. Den ene var sååå fin. Bare litt for lang for meg. Den andre, en minikjole, rakk meg til leggene. Ftw! Håper å finne noe i morgen :p

Ja, Nelly er elsk!!:D

Haha, det er kjipt.
Jeg har vært på shopping et par timer i kveld, fant meg en kjole til julebordet på lørdag..Yayyy!!! Mannen sendte med meg kortet sitt. Jeg skulle nesten handlet mer, haha:P

Det er vel mest nettbutikker, men er det mange fysiske butikker med gode tilbud også? Lekebutikker og barnas hus feks?

Det er vel mest nettbutikker, men er det mange fysiske butikker med gode tilbud også? Lekebutikker og barnas hus feks?

Er nevnt tidligere i tråden, men i tilfelle du ikke har lest hele tråden så sier jeg det igjen, så må du bare unnskylde meg om du allerede har lest det :p Toys R us har 25 % på alt utenom spill og spillkonsoller. :)

Takk for mange gode tips, ladies. :D

Er nevnt tidligere i tråden, men i tilfelle du ikke har lest hele tråden så sier jeg det igjen, så må du bare unnskylde meg om du allerede har lest det :p Toys R us har 25 % på alt utenom spill og spillkonsoller. :)
Ja det stemmer jo :p tror ikke vi har det her, men da har sikkert andre lekebutikker noe også.

Noen nettbutikker med barneklær og barneutstyr:

Armerogben
Guttelus
Babyshop
Jollyroom
Zalando
Uglerimosen

Har nettopp hvert på outletone i vestby og fått tak i ytterjakke til en kr ;) veiledende pris var vist 1499,- så var jo god pris det ;)
var eneste jeg hadde tenkt å kjøpe idag da så passet vel greit :)
hadde på alarm til 05.30 (åpnet kl 06.00 med nesten 15 min kjøring) tenkte at hvis jeg våkner er det jo bare å reise for å kjøpe en jakke :)

elkjøp har tilbud, jeg har kjøpt hodetelefoner nedsatt fra 400 til 100 kr
Cdon har tilbud på skylander trap team til 279 + en del filmer som jul i flåklypa

Back
Topp