Tirsdag 25 ☆

Rekker ikke å skrive mer idag.
Ny eksamen i morgen og fredag. .... Sliten og gleder meg til fredagen er overstått. Og jeg har bursdag på lørdag. Yey. Prinsesse for en dag ♡♡♡
 
Litt misunnelig på deg som hadde ungene i seng for en time siden! Minsten sover nå, T leser blad :p
Det er jo turn på tirsdager og siden mannen er borte må jeg ha b-vakt for Lillebror. Og å hente han etter turn og så få roet ned til legging er ikke like lett, han var lettere overtrøtt enda han sov til 14.15 i barnehagen i dag.
Men nå er det meg-tid :p :D

Hehe ja men tror ikke jeg hadde klart å ha alle i seng innen 19:15 om jeg å hadde vært alene ;) godt samarbeid med sambo når det kommer til stell og rydding av lekene :D

Her kan vi heller ikke legge Emira og Liana med engang vi kommer hjem.. trenger ca en halv time på å få roet seg og bli trøtt;) håper du ikke ble altfor sliten! Og at du får slappet godt av <3 OG at natten blir god ;):)
 
Rekker ikke å skrive mer idag.
Ny eksamen i morgen og fredag. .... Sliten og gleder meg til fredagen er overstått. Og jeg har bursdag på lørdag. Yey. Prinsesse for en dag ♡♡♡

Wow..skulle ikke vært lov å ha eksamener så tett på hverandre! Masse masse lykke til! Håper du får en god natt :) <3

Jeeey, så gøy med bursdag :D
 
Hehe ja men tror ikke jeg hadde klart å ha alle i seng innen 19:15 om jeg å hadde vært alene ;) godt samarbeid med sambo når det kommer til stell og rydding av lekene :D

Her kan vi heller ikke legge Emira og Liana med engang vi kommer hjem.. trenger ca en halv time på å få roet seg og bli trøtt;) håper du ikke ble altfor sliten! Og at du får slappet godt av <3 OG at natten blir god ;):)
Han var så sinna i bilen på vei hjem at jeg ville helst få han i seng før han ble enda trøttere :p
Ble ikke så altfor sliten, men kvelden på sofaen blir så kort når de sovner sent :)
 
Da er det natta på meg også. Jeg fikk vasket setetrekk og fottrekk til gamlevogna da den blir hentet i morgen :) og gjort klar den nye med voksipose og pakket klart til fridag og Barnetreffen i morgen :)
Håper alle får en god natt.
Lykke til med nok en eksamen i morgen Lene :)
 
I tillegg til vannkopper, går det også SKABB i barnehagen til A, at det går an sier jeg bare, trodde ikke det var mulig:eek:
Ehm :eek:

Hvis det går skabb så skal vel gjerne smittevern inn eller noe? Det kan jo potensielt bli ganske farlig :confused:
 
SOM dere har skravla idag :eek: :p

Travelt her idag!

Men fikk kjøpt strømpebukser til Hermine og noen julegaver. Vi ble spandert kafé på av mommo da vi traff henne på senteret :)

Så bar det til UiT etter middag hvor jeg satt til 21, så en tur til mamma for å hilse på stesøsteren min og babyen som er på besøk :)

Var hjemme 22.30 og nå er det litt tv for senga :p
 
Han var så sinna i bilen på vei hjem at jeg ville helst få han i seng før han ble enda trøttere :p
Ble ikke så altfor sliten, men kvelden på sofaen blir så kort når de sovner sent :)

Nei det skjønner jeg da ja! Jo trøttere dem blir, jo verre blir jo all ting :(
Kvelden blir veeeldig kort når barna legger seg senere enn vanlig.. da har jeg aldri lyst til å legge meg..haha
 
Da er det natta på meg også. Jeg fikk vasket setetrekk og fottrekk til gamlevogna da den blir hentet i morgen :) og gjort klar den nye med voksipose og pakket klart til fridag og Barnetreffen i morgen :)
Håper alle får en god natt.
Lykke til med nok en eksamen i morgen Lene :)

God natt :) håper dere sover godt alle sammen ;)
 
SOM dere har skravla idag :eek: :p

Travelt her idag!

Men fikk kjøpt strømpebukser til Hermine og noen julegaver. Vi ble spandert kafé på av mommo da vi traff henne på senteret :)

Så bar det til UiT etter middag hvor jeg satt til 21, så en tur til mamma for å hilse på stesøsteren min og babyen som er på besøk :)

Var hjemme 22.30 og nå er det litt tv for senga :p

Så koselig med kafé og babybesøk da :D
 
SOM dere har skravla idag :eek: :p

Travelt her idag!

Men fikk kjøpt strømpebukser til Hermine og noen julegaver. Vi ble spandert kafé på av mommo da vi traff henne på senteret :)

Så bar det til UiT etter middag hvor jeg satt til 21, så en tur til mamma for å hilse på stesøsteren min og babyen som er på besøk :)

Var hjemme 22.30 og nå er det litt tv for senga :p
Du er så flink til å jobbe!
Skjønner jo at du må, men du er flink likevel :-D
 
Nei ikke jeg heller..er ikke det ganske alvorlige greier?

Noe herk ja, fått på seg krem og sånn idag, må behandle oss selv også, just in case.
 
Ehm :eek:

Hvis det går skabb så skal vel gjerne smittevern inn eller noe? Det kan jo potensielt bli ganske farlig :confused:

Nei det er vist ganske vanlig fikk barnehagen fortalt på apoteket
 
Back
Topp