Tirsdag 25 ☆

Ingen vannkopper her enda. Men fastlegen vår mener at T MÅ ha hatt det (ekstremt mild form) da jeg fortalte hvor mange ganger han hadde vært utsatt for smitte. Det gikk flere ganger i bhg da han gikk der og han har lekt med 2-3 barn når de har vært på sitt mest smittsomme (rett før eller rett etter utbrudd). Men jeg tror ikke helt på det :p

Jeg har hentet vognen jeg bestilte! Den er utrolig fin! Blir spennende å prøve den senere. :)
 
Hehe ja.. og hvertfall jeg som har blodtype Resus negativ! Måtte ta jevnlige blodprøver alle 3 gangene ;):D

Så bra det ikke er vette enn det :D lokalbedøvelsen høres helt forferdelig ut! Og hvertfall med tanke på hvor dem ble satt!:eek: er armen helt bra nå eller?

Dessverre kom det tilbake, og jeg har det i venstre hånd også, det kan vel hende jeg må igjennom det en gang til. Vi får se :eek:
 
Ingen vannkopper her enda. Men fastlegen vår mener at T MÅ ha hatt det (ekstremt mild form) da jeg fortalte hvor mange ganger han hadde vært utsatt for smitte. Det gikk flere ganger i bhg da han gikk der og han har lekt med 2-3 barn når de har vært på sitt mest smittsomme (rett før eller rett etter utbrudd). Men jeg tror ikke helt på det :p

Jeg har hentet vognen jeg bestilte! Den er utrolig fin! Blir spennende å prøve den senere. :)

Da håper jeg inderlig A får en så mild variant om det legen mente stemmer :D Så gøy med ny vogn, du må ta bilder av den i bruk:D:p
 
Da håper jeg inderlig A får en så mild variant om det legen mente stemmer :D Så gøy med ny vogn, du må ta bilder av den i bruk:D:p
Det skal jeg.
T ville bli hentet sent på SFO i dag, slik at han rakk å leke, så jeg henter nok minsten først og triller bort til skolen etterhvert :D
Jeg hadde mye vannkopper. Var ca 1,5 år tror jeg. Men jeg var ikke plaget. Lillesøs var eldre, nesten skolealder tror jeg. Og hun ble så redd, og ble veldig engstelig for alle prikkene og stresset pga kløe osv. Mannen til søs var voksen og var skikkelig dårlig i 14-16 dager :( så jeg håper ungene gjør seg ferdig med slikt før de blir altfor store!
 
FERDIG!!!!


DE vippet på mellom 4 og 5, og endte opp med en 4'er. Kun pga en førstehjelpsutøvelse jeg loka med haha...

Er super happy nå! :-D :-D :-D
 
FERDIG!!!!


DE vippet på mellom 4 og 5, og endte opp med en 4'er. Kun pga en førstehjelpsutøvelse jeg loka med haha...

Er super happy nå! :-D :-D :-D
4 er jo superbra :)
Gratulere så mye!!!
 
Det skal jeg.
T ville bli hentet sent på SFO i dag, slik at han rakk å leke, så jeg henter nok minsten først og triller bort til skolen etterhvert :D
Jeg hadde mye vannkopper. Var ca 1,5 år tror jeg. Men jeg var ikke plaget. Lillesøs var eldre, nesten skolealder tror jeg. Og hun ble så redd, og ble veldig engstelig for alle prikkene og stresset pga kløe osv. Mannen til søs var voksen og var skikkelig dårlig i 14-16 dager :( så jeg håper ungene gjør seg ferdig med slikt før de blir altfor store!

Kjempefin vogn var det :)

Jeg fikk det når jeg var seks tror jeg, husker det i hvertfall, var ikke veldig dårlig, så krysser fingrene :)
 
I tillegg til vannkopper, går det også SKABB i barnehagen til A, at det går an sier jeg bare, trodde ikke det var mulig:eek:
 
Ingen vannkopper her enda. Men fastlegen vår mener at T MÅ ha hatt det (ekstremt mild form) da jeg fortalte hvor mange ganger han hadde vært utsatt for smitte. Det gikk flere ganger i bhg da han gikk der og han har lekt med 2-3 barn når de har vært på sitt mest smittsomme (rett før eller rett etter utbrudd). Men jeg tror ikke helt på det :p

Jeg har hentet vognen jeg bestilte! Den er utrolig fin! Blir spennende å prøve den senere. :)

Ja det kan jo faktisk hende da! For man kan også bare få én vannkopp? Mener mamma sa at jeg eller broren min hadde bare 1..og det er nok til å være immun resten av livet :) og jeg har tenkt tanken på det når det kommer til Emira! Men etter hva jeg vet, så har det bare vært 1 gang med smitte av det i bhgen! Så er spent når neste runde kommer :p

Ooo så gøy med ny vogn :D den var jo så fin ;)
 
FERDIG!!!!


DE vippet på mellom 4 og 5, og endte opp med en 4'er. Kun pga en førstehjelpsutøvelse jeg loka med haha...

Er super happy nå! :-D :-D :-D

Grattis :D kjempe flink er du!
 
God kveld!

Da var ungene i seng og jeg har landa i sofan :) sitter bare å venter på I kveld med Ylvis! Men er litt suøte sulten, noe som ikke er så bra siden jeg igjen prøver å gå litt ned i vekt før den gode julematen/snopen :D

Fikk kjøpt meg tran kapsler idag, så da får vi se om det hjelper på energien etterhvert :) også kjøpte jeg meg gull-glitter neglelakk:rolleyes: skal ha svart regnelakk med glitteret ytterst på neglen til jul :p

Hva driver dere med da? :)
 
God kveld!

Da var ungene i seng og jeg har landa i sofan :) sitter bare å venter på I kveld med Ylvis! Men er litt suøte sulten, noe som ikke er så bra siden jeg igjen prøver å gå litt ned i vekt før den gode julematen/snopen :D

Fikk kjøpt meg tran kapsler idag, så da får vi se om det hjelper på energien etterhvert :) også kjøpte jeg meg gull-glitter neglelakk:rolleyes: skal ha svart regnelakk med glitteret ytterst på neglen til jul :p

Hva driver dere med da? :)
Litt misunnelig på deg som hadde ungene i seng for en time siden! Minsten sover nå, T leser blad :p
Det er jo turn på tirsdager og siden mannen er borte må jeg ha b-vakt for Lillebror. Og å hente han etter turn og så få roet ned til legging er ikke like lett, han var lettere overtrøtt enda han sov til 14.15 i barnehagen i dag.
Men nå er det meg-tid :p :D
 
FERDIG!!!!


DE vippet på mellom 4 og 5, og endte opp med en 4'er. Kun pga en førstehjelpsutøvelse jeg loka med haha...

Er super happy nå! :-D :-D :-D
Jippi, gratulerer så mye:D:D
 
Back
Topp