Juni 2015 har fått skjult gruppe! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Er det mye mer som skjer i det skjulte forumet? Jeg er fortsatt ikke medlem, men synes det skjer lite i det åpne juni 15 forumet :/
 
Er det mye mer som skjer i det skjulte forumet? Jeg er fortsatt ikke medlem, men synes det skjer lite i det åpne juni 15 forumet :/

Vet ikke helt hva du mener skal skje men :) I det skjulte forumet kan du skrive litt mer åpent og personlig, uten å være redd for at noen skal se at det er deg. Hvem som helst kan klikke seg inn på det åpne forumet :)
 
Vet ikke helt hva du mener skal skje men :) I det skjulte forumet kan du skrive litt mer åpent og personlig, uten å være redd for at noen skal se at det er deg. Hvem som helst kan klikke seg inn på det åpne forumet :)

Jeg tenkte kanskje at dersom ble ble høyere aktivitet i det skjulte forumet nå, ble det kanskje mindre aktivitet i det åpne forumet..
 
Hvordan få tilgang ? Har sendt pm til mirell men får ikke noe svar og har også skrevet i den andre tilgangstråden:s
 
Kanskje noen andre bør ha ansvaret for tilgangen til gruppa? For det er jo tydeligvis umulig å komme inn der

Synes vi skal ha respekt for Mirell her, og være litt tålmodig. Vi alle vet hvor dårlig man plutselig kan bli som gravid, og kanskje det er en annen grunn til at hun ikke kan sitte på forumet 24/7.
Mirell ble enstemmig vedtatt som tilgangsansvarlig.

Dere får ta kontakt med Forumansvarlig Tamara om det haster. Det ser jeg at noen andre har gjort.
 
Synes vi skal ha respekt for Mirell her, og være litt tålmodig. Vi alle vet hvor dårlig man plutselig kan bli som gravid, og kanskje det er en annen grunn til at hun ikke kan sitte på forumet 24/7.
Mirell ble enstemmig vedtatt som tilgangsansvarlig.

Dere får ta kontakt med Forumansvarlig Tamara om det haster. Det ser jeg at noen andre har gjort.
Ja , beklager
Litt hormongretten her
Forstår at det kan ta tid å få svar
 
Det skjer ikke så innmari mye spennende der inne heller så det er ingen ting å stresse med:)
 
Synes vi skal ha respekt for Mirell her, og være litt tålmodig. Vi alle vet hvor dårlig man plutselig kan bli som gravid, og kanskje det er en annen grunn til at hun ikke kan sitte på forumet 24/7.
Mirell ble enstemmig vedtatt som tilgangsansvarlig.

Dere får ta kontakt med Forumansvarlig Tamara om det haster. Det ser jeg at noen andre har gjort.
takk Tankedrøm.


Dere som ikke er på det skjulte forumet har ikke fått med dere de siste dagenes drama i familien min. Men det ordner seg nå. Har også hvert akutt trett de siste dagene. Så når jeg kommer hjem fra jobb kl 21:00 er det ikke bestandig laptopen er det som blir åpnet med en gang.

MEN!
trettheten gir seg litt nå. Kvalmen har gitt seg og familiedrama er lagt på hylla.. så nå kommer jeg nok tilbake for fullt.
Har gått fra å ligge på topp 35 lista til å ligge laaaaaaaangt nede på lista så jeg er jo vanligvis ekstremt aktiv her inne.
Håper jeg er like aktiv fremover nå :)
 
Back
Topp