Ingen mandagstråd enda?

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Alle tre her hjemme merket godt at det er mandag i dag :eek:
Morgenen var kaotisk, kjeftete og treg!
Får håpe resten av uken blir bedre! Men ungene er sendt av gårde/ levert hvertfall og jeg er klar for noen timer skriving her hjemme.
Det er så dårlig føre pga at snøen er halvveis regnet bort og jeg orker ikke å kaste bort tid på å ta buss til og fra høgskolen i dag.
Hadde tenkt til å ta bilen for å handle, men jeg tar nok heller bussen ned til butikken litt senere for å handle litt.
Hva skal dere i dag?
 
God mandag!

Synd med kaotiske morgener. Det skjer dessverre her også innimellom.

Håper du får gjort mye skriving i dag :)

Vi skal rydde og styre litt i dag. Legge div ting ut for salg. Ihvertfall begynne prosessen, for vi går masse møbler fra Ikea i morgen. Snuppa skal få nytt rom, og hennes gamle blir foreløpig Nathaniel sitt kombinert med gjesterom. Vi skal ordne gjesterom på sikt. Kjøpte lysekrone til Simone og stua forrige uke, så gleder meg til alt er på plass, men ting tar sikkert tid med to små, leukemi og MS ;-P målet er å få sammen møblene og få det ryddig og pent til første søndag i advent, og det skal vi klare!

Simone hadde ikke feber i går, men er veldig vrångsvevde så er spent på om bhg ringer og ber oss hente hun. Nathaniel er frisk og rask.

I går var vi hos min bror og familien. Barna malte hendene og lagde et juletre på lerret til besteforeldrene. De største barna skal lage ferdig treet med stjerne og stamme. Det ble veldig fint! Glemte å ta bilde men kan gjøre det julaften ;)
 
God mandag!

Synd med kaotiske morgener. Det skjer dessverre her også innimellom.

Håper du får gjort mye skriving i dag :)

Vi skal rydde og styre litt i dag. Legge div ting ut for salg. Ihvertfall begynne prosessen, for vi går masse møbler fra Ikea i morgen. Snuppa skal få nytt rom, og hennes gamle blir foreløpig Nathaniel sitt kombinert med gjesterom. Vi skal ordne gjesterom på sikt. Kjøpte lysekrone til Simone og stua forrige uke, så gleder meg til alt er på plass, men ting tar sikkert tid med to små, leukemi og MS ;-P målet er å få sammen møblene og få det ryddig og pent til første søndag i advent, og det skal vi klare!

Simone hadde ikke feber i går, men er veldig vrångsvevde så er spent på om bhg ringer og ber oss hente hun. Nathaniel er frisk og rask.

I går var vi hos min bror og familien. Barna malte hendene og lagde et juletre på lerret til besteforeldrene. De største barna skal lage ferdig treet med stjerne og stamme. Det ble veldig fint! Glemte å ta bilde men kan gjøre det julaften ;)

Så gøy med nye møbler og fiksing av rom :D
Vi har jo så lyst til å få gjor det her nå, men foreløpig strekker hverken pengene eller tiden til.
Så vi får se om det blir først på nyåret!
Får håpe Simone holder seg frisk da.
 
Så gøy med nye møbler og fiksing av rom :D
Vi har jo så lyst til å få gjor det her nå, men foreløpig strekker hverken pengene eller tiden til.
Så vi får se om det blir først på nyåret!
Får håpe Simone holder seg frisk da.

Ja det er gøy å få iorden huset. Har vært sløve i to år snart, men nå må vi. Liker ikke å bruke så mye penger på en gang jeg..haha ;) men vi skulle brukt penger på det da vi bygde, og nå ble det ikea og mye billigere istedet for bohus og slikt. Håper ikea svarer til forventingene!

Håper dere får ordna det dere vil også snart :) dyrt med møbler og slikt! Og ting tar tid. Dere har jo ett og annet å gjøre dere også ellers ;) vi kommer til å kjede oss når barna flytter..haha!

Ja håper Simone holder seg frisk. Hun var ikke kjempedårlig, men merker fort når de ikke er seg selv. Det går hand munn og fotsyke her, så håper den ikke kommer i hus.
 
Ja det er gøy å få iorden huset. Har vært sløve i to år snart, men nå må vi. Liker ikke å bruke så mye penger på en gang jeg..haha ;) men vi skulle brukt penger på det da vi bygde, og nå ble det ikea og mye billigere istedet for bohus og slikt. Håper ikea svarer til forventingene!

Håper dere får ordna det dere vil også snart :) dyrt med møbler og slikt! Og ting tar tid. Dere har jo ett og annet å gjøre dere også ellers ;) vi kommer til å kjede oss når barna flytter..haha!

Ja håper Simone holder seg frisk. Hun var ikke kjempedårlig, men merker fort når de ikke er seg selv. Det går hand munn og fotsyke her, så håper den ikke kommer i hus.
Usj nei, får håpe dere slipper det!
:D
 
Hallo!

Idag er Hermine hos mamma noen timer så jeg får jobbet litt. Skal hente henne kl 14, så reiser vi hjem og lager middag. Etter middag skal jeg tilbake til Uit og arbeide med eksamen utover ettermiddagen.

Holder Hermine hjemme denne uken så hun ikke skal få noen virus/omgangssyke før vi skal ut å reise til helgen. William er så mottakelig for infeksjoner og kan fort bli farlig syk bare av en forkjølelse, så vi må være friske og raske når vi reiser dit!

Litt trøblete å holde henne hjemme når jeg må jobbe intenst mot eksamen, men det går på et vis :p ;)
 
Alle tre her hjemme merket godt at det er mandag i dag :eek:
Morgenen var kaotisk, kjeftete og treg!
Får håpe resten av uken blir bedre! Men ungene er sendt av gårde/ levert hvertfall og jeg er klar for noen timer skriving her hjemme.
Det er så dårlig føre pga at snøen er halvveis regnet bort og jeg orker ikke å kaste bort tid på å ta buss til og fra høgskolen i dag.
Hadde tenkt til å ta bilen for å handle, men jeg tar nok heller bussen ned til butikken litt senere for å handle litt.
Hva skal dere i dag?
Æsj, ja, det blir litt fort sånn her også på morningen når vi skal ut i full fart. Iallfall dersom jeg forventer at Hermine skal komme av seg selv og gå til gangen på egenhånd :p Tror jeg forventer for mye av henne innimellom? Må være flinkere til å leie/bære/gjete henne til gangen for å få på henne klærne :p
 
Alle tre her hjemme merket godt at det er mandag i dag :eek:
Morgenen var kaotisk, kjeftete og treg!
Får håpe resten av uken blir bedre! Men ungene er sendt av gårde/ levert hvertfall og jeg er klar for noen timer skriving her hjemme.
Det er så dårlig føre pga at snøen er halvveis regnet bort og jeg orker ikke å kaste bort tid på å ta buss til og fra høgskolen i dag.
Hadde tenkt til å ta bilen for å handle, men jeg tar nok heller bussen ned til butikken litt senere for å handle litt.
Hva skal dere i dag?

Usj, sånne morgener er lite gøy, men forekommer her også når det er tidligvakt og veldig tidlig opp:-/
Håper det blir skriving på deg i fred og ro:)
 
God mandag!

Synd med kaotiske morgener. Det skjer dessverre her også innimellom.

Håper du får gjort mye skriving i dag :)

Vi skal rydde og styre litt i dag. Legge div ting ut for salg. Ihvertfall begynne prosessen, for vi går masse møbler fra Ikea i morgen. Snuppa skal få nytt rom, og hennes gamle blir foreløpig Nathaniel sitt kombinert med gjesterom. Vi skal ordne gjesterom på sikt. Kjøpte lysekrone til Simone og stua forrige uke, så gleder meg til alt er på plass, men ting tar sikkert tid med to små, leukemi og MS ;-P målet er å få sammen møblene og få det ryddig og pent til første søndag i advent, og det skal vi klare!

Simone hadde ikke feber i går, men er veldig vrångsvevde så er spent på om bhg ringer og ber oss hente hun. Nathaniel er frisk og rask.

I går var vi hos min bror og familien. Barna malte hendene og lagde et juletre på lerret til besteforeldrene. De største barna skal lage ferdig treet med stjerne og stamme. Det ble veldig fint! Glemte å ta bilde men kan gjøre det julaften ;)

Så herlig med litt nye møbler og nytt rom-er så gøy og innrede;)
Veldig koselig med hjemmelaga julegaver, de jeg personlig setter mest pris på også:)
 
Hallo!

Idag er Hermine hos mamma noen timer så jeg får jobbet litt. Skal hente henne kl 14, så reiser vi hjem og lager middag. Etter middag skal jeg tilbake til Uit og arbeide med eksamen utover ettermiddagen.

Holder Hermine hjemme denne uken så hun ikke skal få noen virus/omgangssyke før vi skal ut å reise til helgen. William er så mottakelig for infeksjoner og kan fort bli farlig syk bare av en forkjølelse, så vi må være friske og raske når vi reiser dit!

Litt trøblete å holde henne hjemme når jeg må jobbe intenst mot eksamen, men det går på et vis :p ;)

Så spennende med eksamen, Marianne:D
Nå er det ikke lenge til du er ferdig utdannet:D:D
Så koselige for bestemor og Hermine og få litt kvalitetstid sammen:)<3 Skjønner godt du holder henne hjemme så hu er frisk til ferie og dåp:)
 
God ettermiddag:)

Alle 5 har vært veldig forkjølet med sår hals, hoste og snørr siden fredag.
Emmeth og Mathea er feberfrie og er i bhge og skole. Neline har ennå feber, kun 38 grader, men skal være hjemme til hvertfall i morgen. Hu hoster veldig også, så kommer godt med og se film og kose under pleddet i sofaen:)

Fyr i ovnen og deilig lunt inne:) Regnet bøtter ned, så frister ikke og være så mye ute! Jeg er igang med litt klesvask, har støvsugd og rydda kjøkken, ellers tar jeg det stille og rolig:) Skal innom butikken litt senere og handle litt frukt, grønnsaker og noen andre småting:)

Ha en fin dag, jenter:)
 
Alle tre her hjemme merket godt at det er mandag i dag :eek:
Morgenen var kaotisk, kjeftete og treg!
Får håpe resten av uken blir bedre! Men ungene er sendt av gårde/ levert hvertfall og jeg er klar for noen timer skriving her hjemme.
Det er så dårlig føre pga at snøen er halvveis regnet bort og jeg orker ikke å kaste bort tid på å ta buss til og fra høgskolen i dag.
Hadde tenkt til å ta bilen for å handle, men jeg tar nok heller bussen ned til butikken litt senere for å handle litt.
Hva skal dere i dag?

Kjedelig men enn sånn start på uka, men da må det bare gå oppover etter det får man håpe :)
Godt å skrive hjemme når det er sånt vær, synes dere som har barn og studerer er tøffe altså, bare å lese til teoriprøven var mye pes for min del oppi alt :)

Skal du handle for hele uken ?
 
Kjedelig men enn sånn start på uka, men da må det bare gå oppover etter det får man håpe :)
Godt å skrive hjemme når det er sånt vær, synes dere som har barn og studerer er tøffe altså, bare å lese til teoriprøven var mye pes for min del oppi alt :)

Skal du handle for hele uken ?
Jeg sliter veldig med lesemotivasjon om dagen, så akkurat nå er det veldig krevende :p

Jeg handlet endel, men har så vondt i hodet i dag at jeg ikke hang helt med (ble tidligere handletur enn jeg tenkte da søs trengte skyss plutselig) :)
Prøver hvertfall å handle slik at vi har noen middager liggende.
 
God mandag!

Synd med kaotiske morgener. Det skjer dessverre her også innimellom.

Håper du får gjort mye skriving i dag :)

Vi skal rydde og styre litt i dag. Legge div ting ut for salg. Ihvertfall begynne prosessen, for vi går masse møbler fra Ikea i morgen. Snuppa skal få nytt rom, og hennes gamle blir foreløpig Nathaniel sitt kombinert med gjesterom. Vi skal ordne gjesterom på sikt. Kjøpte lysekrone til Simone og stua forrige uke, så gleder meg til alt er på plass, men ting tar sikkert tid med to små, leukemi og MS ;-P målet er å få sammen møblene og få det ryddig og pent til første søndag i advent, og det skal vi klare!

Simone hadde ikke feber i går, men er veldig vrångsvevde så er spent på om bhg ringer og ber oss hente hun. Nathaniel er frisk og rask.

I går var vi hos min bror og familien. Barna malte hendene og lagde et juletre på lerret til besteforeldrene. De største barna skal lage ferdig treet med stjerne og stamme. Det ble veldig fint! Glemte å ta bilde men kan gjøre det julaften ;)

Mye på tapetet hos dere, gøy med forandringer, men sannelig mye jobb, hvordan er formen til dere begge? :) Bra Simone har blitt bedre, Elise var også feberfri i går heldigvis :)
 
God ettermiddag:)

Alle 5 har vært veldig forkjølet med sår hals, hoste og snørr siden fredag.
Emmeth og Mathea er feberfrie og er i bhge og skole. Neline har ennå feber, kun 38 grader, men skal være hjemme til hvertfall i morgen. Hu hoster veldig også, så kommer godt med og se film og kose under pleddet i sofaen:)

Fyr i ovnen og deilig lunt inne:) Regnet bøtter ned, så frister ikke og være så mye ute! Jeg er igang med litt klesvask, har støvsugd og rydda kjøkken, ellers tar jeg det stille og rolig:) Skal innom butikken litt senere og handle litt frukt, grønnsaker og noen andre småting:)

Ha en fin dag, jenter:)
God bedring til Neline :)
 
Jeg sliter veldig med lesemotivasjon om dagen, så akkurat nå er det veldig krevende :p

Jeg handlet endel, men har så vondt i hodet i dag at jeg ikke hang helt med (ble tidligere handletur enn jeg tenkte da søs trengte skyss plutselig) :)
Prøver hvertfall å handle slik at vi har noen middager liggende.

Usj, jeg har også vondt i hodet i dag, det er kjipt, spesielt når manskal være flink og gjøre skolearbeid. Håper du fikk skrevet noe likevel.
Snill du er som kjører søsteren din :)
Må handle etter duppen til E selv, før jeg henter A i barnehagen, akkurat i dag skulle jeg gjerne hatt førerkortet. Irriterende å se på bilen jeg ikke kan kjøre ;-)

Hva skal dere spise til middag i dag da?
 
God ettermiddag:)

Alle 5 har vært veldig forkjølet med sår hals, hoste og snørr siden fredag.
Emmeth og Mathea er feberfrie og er i bhge og skole. Neline har ennå feber, kun 38 grader, men skal være hjemme til hvertfall i morgen. Hu hoster veldig også, så kommer godt med og se film og kose under pleddet i sofaen:)

Fyr i ovnen og deilig lunt inne:) Regnet bøtter ned, så frister ikke og være så mye ute! Jeg er igang med litt klesvask, har støvsugd og rydda kjøkken, ellers tar jeg det stille og rolig:) Skal innom butikken litt senere og handle litt frukt, grønnsaker og noen andre småting:)

Ha en fin dag, jenter:)

Så kjedelig med sykdom, alle har akkurat blitt friske her også, får håpe Neline blir bedre til i morgen :)
Godt for deg å slappe litt av, synes du har allerede fått gjort mye i dag :)

Ha en fin dag du også <3
 
Hallo!

Idag er Hermine hos mamma noen timer så jeg får jobbet litt. Skal hente henne kl 14, så reiser vi hjem og lager middag. Etter middag skal jeg tilbake til Uit og arbeide med eksamen utover ettermiddagen.

Holder Hermine hjemme denne uken så hun ikke skal få noen virus/omgangssyke før vi skal ut å reise til helgen. William er så mottakelig for infeksjoner og kan fort bli farlig syk bare av en forkjølelse, så vi må være friske og raske når vi reiser dit!

Litt trøblete å holde henne hjemme når jeg må jobbe intenst mot eksamen, men det går på et vis :p ;)

Oi, skjønner det blir vanskelig ja, sier det igjen dere er så tøffe som klarer studier og barn samtidig :)
Bra mamman din kan hjelpe deg litt, håper du får en produktiv dag :)
 
God ettermiddag :)

Deilig start på dagen i dag, begge barna sov igjennom hele natta, Elise våknet halv åtte, tok henne med over i min seng og vi slumret etter amminga til KVART PÅ TI! Kan seriøst ikke komme på så alt for mange slike morgener, men deilig å få hentet seg inn, og få kose sånn med henne :)

Ellers har jeg sortert bilder på pcn, og fått lagt en del over på minnepenn, på tide å begynne med Elise sitt album også før permisjonen tar slutt:eek:
Ellers skal vi handle når Elise våkner, for så hente Anette i barnehagen. Må vel handle med meg bestikkelse, for hun er blitt litt vrang å få med seg hjem når vi har kommer halvveis ca:cool:;)

Hva skal dere ha til middag i dag da?
 
Back
Topp