Juli 2015 har fått skjult gruppe! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei jenter!!


Juli 2015 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Det er de som er en del av den skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
- Send pm til Tilgangsansvarlig!
Viktig, ,send pm! Ikke spørr om tilgang i denne tråden eller på profilsiden til tilgangsansvarlig, kun pm


Tilgangsansvarlig for denne gruppen er m&m mini


Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt :)
 
Last edited by a moderator:
Herregud dette er jo bare tull. Skal jeg skrive "gratulerer" under hver thread bare for å få 50 innlegg som er "tullete" eller skal forumet lever av ordentlig kommentarer og nyttige ting som feks innlegg som krever litt mer en 3 ord. Syns det blir bare feil med kriterier til skjult gruppe!
Kan nesten kalle det mobbing å ikke få være med fordi man har for lite innlegg. Flere av oss bare leser her og syns alikevel det er spennende med termingruppa. Flere som ha nytte av det å bare lese erfaringer til andre og ikke kommenterer hver gang noen skriver noe nytt her og da.
Jeg er medlem her i flere år og det betyr absolutt ikke at jeg er inaktiv!

Noen kommentarer fra moderator? Har aldri opplevd noe lignende i et forum!
 
50 innlegg er jo ikke så mye da, og det er vel en grunn til at det er skjulte forum også så ikke hvem som helst skal kunne gå inn å lese det ;)
slik tenker nå ihvertfall jeg :)
 
Herregud dette er jo bare tull. Skal jeg skrive "gratulerer" under hver thread bare for å få 50 innlegg som er "tullete" eller skal forumet lever av ordentlig kommentarer og nyttige ting som feks innlegg som krever litt mer en 3 ord. Syns det blir bare feil med kriterier til skjult gruppe!
Kan nesten kalle det mobbing å ikke få være med fordi man har for lite innlegg. Flere av oss bare leser her og syns alikevel det er spennende med termingruppa. Flere som ha nytte av det å bare lese erfaringer til andre og ikke kommenterer hver gang noen skriver noe nytt her og da.
Jeg er medlem her i flere år og det betyr absolutt ikke at jeg er inaktiv!

Noen kommentarer fra moderator? Har aldri opplevd noe lignende i et forum!

Så vidt meg bekjent er det skjulte forum i så godt som alle terminforumene? Så dette er ikke noe nytt.. Et skjult forum er en fin plass å kunne dele ting av mer privat karakter, og hvis man ikke er så aktiv med å skrive på forumet, så ser jeg ikke helt behovet for at noen skal ha tilgang bare for å "snike" på andre i et skjult forum..? Jeg sier ikke at du er en sniker altså, men 50 innlegg er jo ikke helt umulig å oppnå i løpet av et par måneder, og det skaper en fin inngangsterskel :) det vanlige forumet vil jo fortsatt eksistere som før, dette er bare et ekstra tilbud til de som ønsker å dele ting som ikke skal være allment tilgjengelig. Jeg er iallefall ikke komfortabel med at "alle og enhver" leser om meg og min graviditet!

Poenget mitt er iallefall at det på ingen måte grenser til mobbing å kreve at man er en noenlunde aktiv bidragsyter her inne for å få være med på skjult forum :)
 
Herregud dette er jo bare tull. Skal jeg skrive "gratulerer" under hver thread bare for å få 50 innlegg som er "tullete" eller skal forumet lever av ordentlig kommentarer og nyttige ting som feks innlegg som krever litt mer en 3 ord. Syns det blir bare feil med kriterier til skjult gruppe!
Kan nesten kalle det mobbing å ikke få være med fordi man har for lite innlegg. Flere av oss bare leser her og syns alikevel det er spennende med termingruppa. Flere som ha nytte av det å bare lese erfaringer til andre og ikke kommenterer hver gang noen skriver noe nytt her og da.
Jeg er medlem her i flere år og det betyr absolutt ikke at jeg er inaktiv!

Noen kommentarer fra moderator? Har aldri opplevd noe lignende i et forum!
Vel, nå har jo ikke juli15 eksistert sååå lenge. Så mange av trådene vil jo naturligvis nok ha handlet om nye graviditeter og gratulasjoner nå i en periode.
Jeg er forøvrig helt uenig i at skjult skal være åpent for alle som "bare" leser. Det vil bli ett sted hvor mange deler problemer, privatliv, jobb, personalia, og sine innerste tanker. Synes ikke det er mer å forlange at de som er der er delaktige i det ved å gi respons og skrive innlegg. Og 50 innlegg er faktisk utrolig lite...Jeg er aktiv på juni12 og der er vi strenge på disse reglene, noe jeg og alle andre der inne er glade for.


Gullskatt juli12:)
 
Herregud dette er jo bare tull. Skal jeg skrive "gratulerer" under hver thread bare for å få 50 innlegg som er "tullete" eller skal forumet lever av ordentlig kommentarer og nyttige ting som feks innlegg som krever litt mer en 3 ord. Syns det blir bare feil med kriterier til skjult gruppe!
Kan nesten kalle det mobbing å ikke få være med fordi man har for lite innlegg. Flere av oss bare leser her og syns alikevel det er spennende med termingruppa. Flere som ha nytte av det å bare lese erfaringer til andre og ikke kommenterer hver gang noen skriver noe nytt her og da.
Jeg er medlem her i flere år og det betyr absolutt ikke at jeg er inaktiv!

Noen kommentarer fra moderator? Har aldri opplevd noe lignende i et forum!

Hei Piekz.

For to år siden når skjulte grupper i termingrupper ble laget så var det brukerene her inne på Babyverden som var med å laget kriteriene for skjult gruppe.
50 innlegg er ett ett veldig realistisk krav. Det er ingen som ønsker å ha ikke-aktive medlemmer med i en skjult gruppe. En skjult gruppe er helt skjult for alle unntatt medlemmene i den, nettopp for at dere skal kunne prate litt mer åpent og ha det litt mer privat.
Vi (og da mener jeg både brukere og vi som jobber her) vil svært gjerne ha brukere som faktisk skriver :) Det er helt greit å ikke være så aktiv ute på det åpne forumet, men i en skjult gruppe er man nødt til å være litt aktiv for å få lov til å være.

Hilsen Tamara, forumsjef!
 
Hvordan får man sjekket hvor mange innlegg man har skrevet på iphone?:)
 
Kommer mann inn på skjult gruppe via appen??
 
Kommer mann inn på skjult gruppe via appen??

Det gjør man :)
Den dukker opp sammen med Våre bilder og Våre Dagbøker når du har fått tilgang ;)
 
Synd at det er enda 3 uke til jeg kan søke om tilgang :/
 
Kan man se den skjulte gruppen på appen? Finner den ikke her hos meg..eller har jeg ikke blitt lagt til enda kanskje?:p
 
Back
Topp