Øøø hæ..??

Bondefruen

Forelsket i forumet
Jeg sa til samboer: "Jeg elsker deg!:*"

Samboer svarte: "I ligemåde du:)"


Øøø hæ..?? Hvordan hadde dere tolket det svaret..? Jeg ble litt lei meg..
 
Har svart det jeg også noen ganger, jeg for min del bare ramla det ut :) mannen bare lo, han vet hvor lite romantisk jeg er i hverdagen :)
 
Hehe hadde bare ledd. Jeg kan godt svare: "ditto" om han sier det.
 
Når han vet jeg er veldig følsom, å jeg mange ganger har sagt at jeg tviler på hans følelser for meg (han sier ikke noe eller viser der på noe slags vis).. Nå tviler jeg jo enda mer.

Vi skulle gifte oss til sommeren, har (hadde) satt dato 08.08.15, men det blir ikke noe bryllup. Vi planla å planla, men etter hvert vil han ikke snakke om det mer. Rart jeg tviler? Nei..
 
Spørr han rett ut, du tjener ikke noe på å gå å gruble. Jeg er og fryktelig følsom og hadde lagt merke til den kommentaren, men jeg hadde spurt rett ut, også blitt ferdig med det :p
 
Ikke noe gøy når det er sånn. Hadde min mann sagt det hadde jeg nok tenkt at han bare er litt "mannfolk", men med din bakgrunnshistorie skjønner jeg jo at du tviler.

Dere trenger vel å prate sammen, men kanskje dere skal begynne med å gjøre noe hyggelig. Jeg og mannen snakker godt på litt lange bilturer. Har dere ei hytte å dra på?

Jeg ville ikke "stilt han til veggs", det kan gjøre vondt verre. Prøv å ikke tenk negativt og at han kommer til å forlate. Han er kanskje også sliten og føler seg kanskje litt "utafor" når det nye familiemedlemmet har kommet?

Og hvordan har du det for tida? To slitne foreldre utgjør ikke akkurat et drømmepar. Kan dere snakke litt om at dere er slitne og finne på noe som kan hjelpe dere til å bli mindre slitne?

Håper dere finner ut av det!
 
Ikke noe gøy når det er sånn. Hadde min mann sagt det hadde jeg nok tenkt at han bare er litt "mannfolk", men med din bakgrunnshistorie skjønner jeg jo at du tviler.

Dere trenger vel å prate sammen, men kanskje dere skal begynne med å gjøre noe hyggelig. Jeg og mannen snakker godt på litt lange bilturer. Har dere ei hytte å dra på?

Jeg ville ikke "stilt han til veggs", det kan gjøre vondt verre. Prøv å ikke tenk negativt og at han kommer til å forlate. Han er kanskje også sliten og føler seg kanskje litt "utafor" når det nye familiemedlemmet har kommet?

Og hvordan har du det for tida? To slitne foreldre utgjør ikke akkurat et drømmepar. Kan dere snakke litt om at dere er slitne og finne på noe som kan hjelpe dere til å bli mindre slitne?

Håper dere finner ut av det!
Sign
 
Da hadde jeg svart "ååååja! Ja du ska ha så mang en slags takk førr dét!". Sagt med vesterålingdialekt. TEit svar right back at'ya!
 
kunne fint min mann også sagt. han sier som regel ikke han elsker meg hele tiden. Han sier han har sagt det før og dersom han endrer mening så skal han si det. men det gjelder ennå at han elsker meg. Romantikk er ikke så sterkt til stede her
 
Mannen her sier det gjerne flere ganger om dagen... Kan bli litt for mye av det gode også.
Jeg elsker mannen høyere enn høyest, men sier det nok ikke så ofte på egen insj..
 
Min mann gidder av og til ikke å svare tilbake, for han sier "det er ikke noe spesielt om man sier det ofte", og da sier vi det ikkkkkkke ofte for å si det sånn, og han sier det aldri før jeg har sagt det. Likevel så tar jeg alt som skjer ellers i løpet av dagen som tegn og tenker ikke så mye på det lenger. Var verre før, da forholdet var nyere og jeg var mer usikker. Men som andre har sagt, ta det opp med han du på en fiin måte, ellers gjør det ting verre :p Vi har iallefall kranglet mye dersom jeg ikke tenker over hvordan jeg sier det, for da tolker han det feil igjen osvosv også blir det en litt vond sirkel :)
 
Det kunne fint både jeg og mannen ha svart hverandre. Og i vårt forhold er det helt oki, men kanskje det ikke er det i alle forhold, man er forskjellige og har ulik bakgrunn som noen skrev over.
 
Back
Topp