Min lille spiredagbok<3

Trillian87

Forelsket i forumet
Endelig, i en alder av 27 har jeg funnet mannen, huset og har nå en liten spire i magen:)

Trodde ikke vi skulle greie det på andre forsøk, men hadde ett håp! Allerede forrige mandag på eksamensdagen sa jeg til mannen at jeg hadde annerledes magesmerter. Jeg tenkte ikke mye over det annet enn at det var nok nerver..

Torsdag begynte det å komme lysebrunt utflod og jeg tenkte mensen kom! Jeg tok meg ett glass rødvin og spiste en god middag ute med rått kjøtt.

Fredag fortsatte denne utfloden og jeg var unormalt trøtt på jobb og egentlig hele dagen..

Lørdag våknet jeg og hadde en følelse, jeg tisset i en kopp og tok ikke en men 3 tester for å bekrefte at det var sant:) jeg pakket inn babyklær jeg hadde kjøpt til denne anledningen sammen med testene, og vekket mannen! Han havnet i Sjokktilstand!! Hehe:) vi reiste å kjøpte en digital senere og den viste 1-2 uker:)

Igår (søndag) begynte utfloden å bli brunere, så jeg var glad jeg skulle til legen idag..

Idag var jeg hos legen og snakket om reise til Thailand, og vaksiner. Fortalte om den brune utfloden og han gav meg sykemelding med en gang og ba meg holde sofaen. Så her ligger jeg da.. Og kjenner på strekksmerter og stikkesmerter, og passer på frøet...
 

Vedlegg

  • 1416234020406.jpg
    1416234020406.jpg
    17,7 KB · Visninger: 20
  • 1416234048412.jpg
    1416234048412.jpg
    54,6 KB · Visninger: 23
Har bestilt overraskelse tur til Gdansk 11-14 desember, så Skal vi på bryllupsreise 17.01-09.02 til Asia, så er den vi er litt skeptisk til..

Trur ikke du trenger å være nervøs for det ? ei venninne av meg var i asia når hun var 22 uker og var der i 3 uker :) hun måtte bare drikke mye husker jeg? Men greit å forhøre seg litt :) lenge siden du giftet deg eller?
 
Så spennende med turer da :)
Går nok bra med Asia og ;)
 
Trur ikke du trenger å være nervøs for det ? ei venninne av meg var i asia når hun var 22 uker og var der i 3 uker :) hun måtte bare drikke mye husker jeg? Men greit å forhøre seg litt :) lenge siden du giftet deg eller?


Var egentlig vaksinene som bekymret meg;) ikke helt sikker på om jeg har alle eller at de er up to date.. Kan ikke ta alle vaksinene når man er gravid, iallefall ikke første trimester..

Giftet meg i september, i spania:):)
 
Var egentlig vaksinene som bekymret meg;) ikke helt sikker på om jeg har alle eller at de er up to date.. Kan ikke ta alle vaksinene når man er gravid, iallefall ikke første trimester..

Giftet meg i september, i spania:):)

så koselig :) gratulerer så mye :Heartred

du får sikkert høre det om du mangler noe :)
 
Var egentlig vaksinene som bekymret meg;) ikke helt sikker på om jeg har alle eller at de er up to date.. Kan ikke ta alle vaksinene når man er gravid, iallefall ikke første trimester..

Giftet meg i september, i spania:):)

Håper vaksinene er i orden :)

Gratulerer med overstått bryllup ;)
 
Har bestilt overraskelse tur til Gdansk 11-14 desember, så Skal vi på bryllupsreise 17.01-09.02 til Asia, så er den vi er litt skeptisk til..

Kusinen min var i Thailand i 1,5 mnd, reiste da hun var 6 uker på vei. Det gikk kjempefint, bare være forsiktig med melkeprodukter og at kjøtt er godt stekt og at de vasker salaten skikkelig :)
 
Du kan forresten sjekke opp vaksiner dine på:

http://www.fhi.no/tjenester/mine-vaksiner

Gjorde det akkurat selv da jeg reiser til lille Asia ( har leilighet i Alanya, Tyrkia, så er mye rundt der) flere ganger i året, og tenker å gjøre det rundt påsken igjen :)


Takk:) sjekket her nå, men er ingen vaksiner etter 2001 som er registert og jeg tok vaksiner både i 2004/2005 og 2007/2008 for reise til Afrika.. Så må nok ringe vaksine kontoret å høre:)
 
Det går sakte men sikkert fremover!:)

Litt bekymret med tanke på dem brune utfloden, men skal høre på legen og holde meg i ro:)

Idag kjenner jeg på trøttheten og smertene i magen. Heldigvis så har ikke kvalmen meldt seg Enda, bare når jeg har spist..

Idag er planen å ta det med ro og slite ut sofaen litt;-) kanskje begynne på litt julegaver:)

Ha en superduper dag alle sammen:)
 

Vedlegg

  • 1416295606615.jpg
    1416295606615.jpg
    36,9 KB · Visninger: 19
Det går sakte men sikkert fremover!:)

Litt bekymret med tanke på dem brune utfloden, men skal høre på legen og holde meg i ro:)

Idag kjenner jeg på trøttheten og smertene i magen. Heldigvis så har ikke kvalmen meldt seg Enda, bare når jeg har spist..

Idag er planen å ta det med ro og slite ut sofaen litt;-) kanskje begynne på litt julegaver:)

Ha en superduper dag alle sammen:)

hvilken app er dette? :)
 
Back
Topp