Tirsdag 18. november!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hå!
På denne dagen for 6 år siden var jeg meget høygravid, 9 dager på overtid og hadde ellerede ventet i over et halvt døgn på at fødselen skulle ta seg opp og gi resultater :p
6-åring i hus, det er helt sykt!!
Han målte seg flere ganger i dag, for å sjekke om han hadde blitt større og var så stolt da han kom seg til skolen :D
Det blir enda mer feiring av han i dag, med noen venner og to av søstrene mine.
Håper alle får en super dag.
Jeg skal vaske klær og bake boller :p
 
Hipp hurra for T!
Så stas å bli 6 år :) håper dere får en fin dag med feiring!
 
God morgen!

Kaldt her i dag. Bare 2 grader, men ellers er det deilig sol ute:)
Simone er i bhg og vi andre skal ordne litt hjemme. Vaske vinduer, klær og rydde i kjøkkenskuffer og skap.

Simone sover godt på natta for tida og koser seg i bhg. Hun er blitt så stor plutselig. Snakker som en foss gjør hun. Hun sover på dagtid i bhg innimellom, men hjemme er hun sluttet med dagsoving. De gangene hun sovner i bil eller på sofa så har hun problemer med å sovne på kvelden.

Nå sitter jeg å kikker litt på nettet etter julegave til Simone. Lurer på å kjøpe ski til hun. Tror det hadde blitt kjempestas (visst vi får snø i år da...hehe). Noen av dere med eldre barn som har erfaring med langrennski med bindinger for vanlige sko?
 
God morgen!
Forelensing her. Eller..opplesing fra ppt, heter det vel.:p Ingen planer for dagen her.

FruH: Gratulerer med dagen til T!:D Kos deg hjemme med vask og baking. Ønsker bursdagsbarnet ei fin feiring seinere i dag!:)

Bébbe: Så produktive dere er i dag da! Flinkinger begge to.:) Husker hvor forbanna jeg var på langrennsskia mine i ung alder. De var så smale, så det var veldig vanskelig å holde balansen/gå på dem. Litt breiere ski kan være lurt, tror jeg.:)
 
Hei og hå!
På denne dagen for 6 år siden var jeg meget høygravid, 9 dager på overtid og hadde ellerede ventet i over et halvt døgn på at fødselen skulle ta seg opp og gi resultater :p
6-åring i hus, det er helt sykt!!
Han målte seg flere ganger i dag, for å sjekke om han hadde blitt større og var så stolt da han kom seg til skolen :D
Det blir enda mer feiring av han i dag, med noen venner og to av søstrene mine.
Håper alle får en super dag.
Jeg skal vaske klær og bake boller :p

Gratulerer så mye med en stolt 6 åring i huset, Tea:D:talk017
Tiden går så innmari altfor fort:eek: Håper det blir enda en super feiring og en flott dag for storebror i huset:gen014:dance011:cool05 Kos deg med vasking og bolle-bakinga:D
 
God morgen!

Kaldt her i dag. Bare 2 grader, men ellers er det deilig sol ute:)
Simone er i bhg og vi andre skal ordne litt hjemme. Vaske vinduer, klær og rydde i kjøkkenskuffer og skap.

Simone sover godt på natta for tida og koser seg i bhg. Hun er blitt så stor plutselig. Snakker som en foss gjør hun. Hun sover på dagtid i bhg innimellom, men hjemme er hun sluttet med dagsoving. De gangene hun sovner i bil eller på sofa så har hun problemer med å sovne på kvelden.

Nå sitter jeg å kikker litt på nettet etter julegave til Simone. Lurer på å kjøpe ski til hun. Tror det hadde blitt kjempestas (visst vi får snø i år da...hehe). Noen av dere med eldre barn som har erfaring med langrennski med bindinger for vanlige sko?

Ski er stas og få, har ingen erfaringer med langrennski med bindinger for vanlige sko, her har vi kun hatt de vanlige med skisko du klikker på:)

Moro de små snakker og blir merkbart større:) Emmeth sover ennå lur på dagen, men det kan og være fordi han er våken hver natt pga astmaen, at han da trenger en pust i bakken på dagen:) Så effektiv du er som tar husvask:D koselig du stikker innom<3<3<3
 
God morgen!
Forelensing her. Eller..opplesing fra ppt, heter det vel.:p Ingen planer for dagen her.

FruH: Gratulerer med dagen til T!:D Kos deg hjemme med vask og baking. Ønsker bursdagsbarnet ei fin feiring seinere i dag!:)

Bébbe: Så produktive dere er i dag da! Flinkinger begge to.:) Husker hvor forbanna jeg var på langrennsskia mine i ung alder. De var så smale, så det var veldig vanskelig å holde balansen/gå på dem. Litt breiere ski kan være lurt, tror jeg.:)

Greit og ikke ha for "tungt" stopp og lese på;) Deilig med en dag uten planer og man selv kan gjøre hva man ønsker:D
 
God formiddag:)

Ungene er i bhge og skole, mannen sitter i kjellerstua med fyr i peisen og gamer;) Jeg har fått rydda, støvsugd og tatt kjøkkenet. Igang med vask av klær og jammen meg om jeg ikke må gjøre det resten av dagen, MYE skitne klær. Ellers skal vi hente Mathea kl 12.30 på skolen da hu skal til årlig sjekk hos tannlegen kl 13.00:) Så skal det handles mat til dyra også er det og hente de 2 minste:)

Ønsker alle en flotters dag:D
 
God morgen!

Kaldt her i dag. Bare 2 grader, men ellers er det deilig sol ute:)
Simone er i bhg og vi andre skal ordne litt hjemme. Vaske vinduer, klær og rydde i kjøkkenskuffer og skap.

Simone sover godt på natta for tida og koser seg i bhg. Hun er blitt så stor plutselig. Snakker som en foss gjør hun. Hun sover på dagtid i bhg innimellom, men hjemme er hun sluttet med dagsoving. De gangene hun sovner i bil eller på sofa så har hun problemer med å sovne på kvelden.

Nå sitter jeg å kikker litt på nettet etter julegave til Simone. Lurer på å kjøpe ski til hun. Tror det hadde blitt kjempestas (visst vi får snø i år da...hehe). Noen av dere med eldre barn som har erfaring med langrennski med bindinger for vanlige sko?
Vi ble anbefalt å bruke vanlige ski med skisko og bindinger helt fra starten av. Dette var visst pga balansen og at det var like greit å lære seg det vanlig med en gang :)
Men vi har ikke prøvd slike andre da, så jeg kan ikke si noe om det :p
 
God formiddag:)

Ungene er i bhge og skole, mannen sitter i kjellerstua med fyr i peisen og gamer;) Jeg har fått rydda, støvsugd og tatt kjøkkenet. Igang med vask av klær og jammen meg om jeg ikke må gjøre det resten av dagen, MYE skitne klær. Ellers skal vi hente Mathea kl 12.30 på skolen da hu skal til årlig sjekk hos tannlegen kl 13.00:) Så skal det handles mat til dyra også er det og hente de 2 minste:)

Ønsker alle en flotters dag:D
Ha en fin dag! :D
 
Gratulerer med 6-åringen :)
Tiden går fort!

Mammatil: så effektiv du er :) Skittentøy tar aldri slutt...

Lilla; lykke til på forelesning :)

Bebbe; 2 grader er kaldt. Brr. Heldige som har sol. Her er det grått hver dag :-(

Ski har jeg ingen erfaring med.
 
Ungene ble levert kl 9. Wael spiste nesten ikke noe i går, og fikk i han 5-6 druer og noen skjeer med grøt idag. Håper han ikke brygger på noe igjen..
Mina måtte jeg vekke kl 7.45 idag. Det er ikke hverdagskost ;-)
Kattene bæsjer mye på gulvene, og M tråkket i det idag. Æsj. Blir litt sliten av det!

Jeg har støvsugd, vasket opp, vasket klær, hengt opp :)
Uff, tverrfaglig eksamen på torsdag. Har heeelt magevondt jeg. Stressa...

Håper dere har det fint :)
 
Ungene ble levert kl 9. Wael spiste nesten ikke noe i går, og fikk i han 5-6 druer og noen skjeer med grøt idag. Håper han ikke brygger på noe igjen..
Mina måtte jeg vekke kl 7.45 idag. Det er ikke hverdagskost ;-)
Kattene bæsjer mye på gulvene, og M tråkket i det idag. Æsj. Blir litt sliten av det!

Jeg har støvsugd, vasket opp, vasket klær, hengt opp :)
Uff, tverrfaglig eksamen på torsdag. Har heeelt magevondt jeg. Stressa...

Håper dere har det fint :)
Håper kattene blir renslige snart. Hvor gamle var de når dere fikk dem?
 
Håper kattene blir renslige snart. Hvor gamle var de når dere fikk dem?
3 mnd. Hun sa de var renslige. Hmm..
Altså, de bruker kattedoen mye, men finner møkk på gulvet 1-2 ganger pr dag ca. Og nesten alltid ved av doen.

What to do? :p
 
3 mnd. Hun sa de var renslige. Hmm..
Altså, de bruker kattedoen mye, men finner møkk på gulvet 1-2 ganger pr dag ca. Og nesten alltid ved av doen.

What to do? :p
Må nok bare ta tiden til hjelp. Noen katter er mindre modne og om de ble tatt fra mor for tidlig kan de slite litt med blant annet renslighet. Men 12 uker pleier å være en trygg alder å fjernes fra mor da...
Pass på at doen ikke står i nærheten av maten.
 
Må nok bare ta tiden til hjelp. Noen katter er mindre modne og om de ble tatt fra mor for tidlig kan de slite litt med blant annet renslighet. Men 12 uker pleier å være en trygg alder å fjernes fra mor da...
Pass på at doen ikke står i nærheten av maten.
Ja, maten og drikka er på kjøkkenet og doen nede i gangen :)

Ikke sant.. Hmm. Snodig... Håper det går seg til :-D
 
Vi ble anbefalt å bruke vanlige ski med skisko og bindinger helt fra starten av. Dette var visst pga balansen og at det var like greit å lære seg det vanlig med en gang :)
Men vi har ikke prøvd slike andre da, så jeg kan ikke si noe om det :p
Vi har ønska oss vanlige ski med sånne bindinger for vanlige sko. Rett og slett fordi hun sikkert bare vil gå på ski i 5 minutter i slengen og jeg orker ikke å skulle bytte sko på henne i eningen...eller at hun skal gå rundt ute i skisko :p
 
Vi har ønska oss vanlige ski med sånne bindinger for vanlige sko. Rett og slett fordi hun sikkert bare vil gå på ski i 5 minutter i slengen og jeg orker ikke å skulle bytte sko på henne i eningen...eller at hun skal gå rundt ute i skisko :p
Ja jeg ser absolutt at det er lettest med små barn :)
Men vi har uansett liggende utstyr etter T, så vi kjører rett på med vanlige skisko og -bindinger.
 
Stille her idag... :p

Ungene ble hentet kl 15, så dro vi hjem, og mannen lagde mat. Deilig.

Hva gjør dere?
Ungene sitter på rommet å leker sammen. Ikke hver dag :p
 
Hallo!

Jeg har vært hjemme idag. Lest litt og søkt på jobber. Tung i hodet og stiv i nakken så er greit å ta det litt med ro!

Det øspøs regner så all snøen vår er snart borte :(

Ellers lite spennende å fortelle :p
 
Back
Topp