Barneforsikring

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Hva hvem hvor bør jeg velge skjønner ingen ting av det greiene og å få mannen med på detta er så slitsomt ender bare i krangel . Hva skjer med Ace europe forsikringen den var så mye snakk om før men ikke nå? Gjensidige er de greie?

Det lurer jeg også på , derfor jeg lagde en tråd om det ?

Vi har på sønn i storebrand, tror vi betaler 900,- ca i året

Litt greit om se blir alvorlig syke eller uføre. Da får de iallefall noe forsikring om de er så ung de ikke har skaffet seg selv

I mine øyne er det et must å forsikre!

Har også gjensidige :-)

Ja, de BURDE forsikres. Både sykdom, ulykke og ufør. Da sikrer du ungene dine en tryggere økonomisk framtid eventuelt.

Har å gjensidige !

Inntil videre så har vi en fantastisk veldferdstat, der ungene får ekstra om de blir ungeufør, vi er så heldig at helsehjelp får vi, blir ungene mine syke så får jeg støtte til å være hjemme med de osv.
Så her føler jeg at det er kun forsikringsselskapene som tjener på at vi skal ha forsikring!
Vi sparer heller penger enn å gi de til noen andre :)

Inntil videre så har vi en fantastisk veldferdstat, der ungene får ekstra om de blir ungeufør, vi er så heldig at helsehjelp får vi, blir ungene mine syke så får jeg støtte til å være hjemme med de osv.
Så her føler jeg at det er kun forsikringsselskapene som tjener på at vi skal ha forsikring!
Vi sparer heller penger enn å gi de til noen andre :)
Helt enig!!:) og ja det er jo kun for å tjene penger at de finner på alle disse forsikringene en "må" ha..

Har forsikring på gutten og betaler rundt 3000 i året...men begynner jo nå å lure på om det er bedre å sette de på sparekontoen sammen med barnetrygden? Har jo hørt hvis *bank i bordet* ulykka først er ute, får man raskere hjelp med forsikring siden man kan velge private sykehus...stemmer det?

Vi har forsikret i Storebrand. Betaler ca 1000 i året og er dekket for alt som dekkes kan.

Back
Topp