Hvilke farger pynter dere med til jul?

Pin-up

Forumet er livet
Jeg drister meg til en juletråd, jeg :)

Var på Boconcept i dag og de hadde så mye fint at det var hardt å kontrollere seg :eek:

Ser at det er mye hvitt og "bling" i år, i tillegg til gull og natur. Hvilke farger liker dere å pynte med til jul?

Her går det i sølv og lilla til advendt og så byttes det lilla ut med rødt, hvitt og litt gull i tillegg til det i sølv når julen nærmer seg. I tillegg er jeg veldig glad i naturmaterialer som for eksempel kongler.

Her er det sølv og rødt, masse rødt ❤️ Synes interiørbutikkene med hvitt og sølv er utrolig lekre, det samme med interiørjuletrærne, men jeg ville aldri hatt det sånn hjemme. Synes det varmer opp med rødfargen ☺️

Her er det sølv og rødt, masse rødt ❤️ Synes interiørbutikkene med hvitt og sølv er utrolig lekre, det samme med interiørjuletrærne, men jeg ville aldri hatt det sånn hjemme. Synes det varmer opp med rødfargen ☺️

Det samme tenker jeg! Fint hos andre, men personlig går jeg for en god blanding. Jeg liker elementer av sølv og hvitt, men det blir ikke jul uten masse rødt og de loslitte nissene mamma har laget :)

Her går det i lilla, rødt og sølv som regel :)

var inne på rusta her om dagen og de hadde mye rart! sånn som juletre i rosa! det ble litt for spesielt for min del ;)

Her går det i lilla, rødt og sølv som regel :)

var inne på rusta her om dagen og de hadde mye rart! sånn som juletre i rosa! det ble litt for spesielt for min del ;)

Ja, ser det er mye rosa ute og går. Det kan sikkert være lekkert hos noen, men jeg får ikke helt julefølelsen altså :)

Her går det i sølv, hvitt, litt blått og masse rødt. :)

Her starter vi med lilla og så blir det rødt etter hvert :)

Hørtes jo ut som en fin kombinasjon :) Hvordan bruker du det blå?

Bruker noen blå kuler på juletreet og blå ledlys på treet ute. :) Er så fint! :)

Back
Topp