Økedøgn med illskrik?

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Jeg har hatt troen på at Elvira har en økedøgn idag... Men illskriker? Flere som opplever det? Meget misfornøyd frøken som illskriker og bare små spiser på puppen... De økedøgnene jeg er vant med er at hun kun vil ha ofte pupp, men ikke illskriker :( vondt å høre på ! Sovner nesten, kommer illskrik og spytter ut melka :( kaver og virker desperat . må være noe jeg har spist. Eneste som hjalp var en tur med vogna idag.
 
Uff har hatt sånne dager men da er det gjerne magevondt her. God bedring! Håpet dere får en rolig kveld
 
Uff har hatt sånne dager men da er det gjerne magevondt her. God bedring! Håpet dere får en rolig kveld
Virker som det må ha vært noe jeg spist... Eneste jeg kommer på er godis... Toffin! Bare å holde seg unna nå hvertfall. Ja jeg håper for hennes skyld mest av alt.
 
uff :/ ikke noe greit når dem skriker, får så vondt..
her er det mye magevondter når hun skriker.. ellers så føler jeg at vi har økedager hele tiden nesten,
når kveldingen kommer så henger hun på pupen hele tiden nesten..kjenner jo at hun koser mest og spiser bare litt.. så er vel derfor hun ikke blir skikkelig mett..
har begynt å pumpe meg litt på dagtid mellom måltid og gir henne flaske så hun sover litt..
måtte ha en pause i kveld, å ga henne etter pupp ca 50ml melk og nå har hun sovet i 2,5 t :) spennende å se til natta om hun er mye våken nå...
 
Huff så kjedelig .. Håper det gir seg snart! Utrolig slitsomt når de har vondt og man ikke får gjort noe for å hjelpe de..
 
uff :/ ikke noe greit når dem skriker, får så vondt..
her er det mye magevondter når hun skriker.. ellers så føler jeg at vi har økedager hele tiden nesten,
når kveldingen kommer så henger hun på pupen hele tiden nesten..kjenner jo at hun koser mest og spiser bare litt.. så er vel derfor hun ikke blir skikkelig mett..
har begynt å pumpe meg litt på dagtid mellom måltid og gir henne flaske så hun sover litt..
måtte ha en pause i kveld, å ga henne etter pupp ca 50ml melk og nå har hun sovet i 2,5 t :) spennende å se til natta om hun er mye våken nå...
Ja det er virkelig hjerteskjærende! Ja er nok magevondt fant jeg ut. Bare ble usikker her en periode... Puppen er jo trøsten hennes når hun har vondt, men gjør det bare verre desverre. Håpe det går seg til hos dere, ja det er selvfølgelig kos, men godt å slippe litt at de sitter på puppen. Håpe natten blir god for dere. Hun her elsker pupp om natten :) vært våken annenhver time. Men i natt soveøkt på to timer. Så håper den trenden fortsetter :) ja hjelper med litt flaske i ny og ne her også. For Elvira kan også bare ligge å kose på puppen. Begynt å ta sv sokkene hennes og kile under foten. Det hjelper å holde hun våken og få henne til å drikke litt mer. Pluss her må hun rape ofte, eller så vil hun ikke ha mer.
 
Hadde sånn søndag og mandag, var nok økedøgn kombinert med en reaksjon på den indiske maten :p
 
Back
Topp