13.NOVEMBER

Jeg har to tribals på ryggen. En i korsryggen og en helt øverst ved nakken. Liker dem egentlig godt, men jeg skulle gjerne fikset dem begge bittelitt til noe som betyr litt mer :)
 
Jeg fikk gjort litt på skolen i dag, men nå faller jeg bare ut. Vurderer å ta neste buss for å hente T tidlig og få litt tid hjemme med han før jeg henter Lillebror :)
Jeg har fått skrevet ned noen punkter til eksamen, men siden vi ikke vet oppgaven akkurat slik den blir er det litt vanskelig. Men vi har fått nyss om at vi skal skrive et case å gå ut fra, så da har jeg begynt med det :)
Flinka! :-D

Fikk du tid med storebror? :)
 
Flinka! :-D

Fikk du tid med storebror? :)
Ja! Vi gikk til byen for å handle litt til kake i helgen. Så tok vi en mini-storhandling, men butikken vi var innom hadde så lite utvalg.
 
Angrer på plassering og motiv.
Impulsivt da jeg var 17 haha.... den ene er en maur, og en står det shit. Veddemål er dumt når man er ung ;-) og den tredje er 4 limegrønne små stjerner.

Har du flere.?

Haha okey..hvorfor akkurat en maus? :p hehe.. men det er vel stor mulighet for å dekke over dem må jeg tro? :) om du bare finner ut hva du ville hatt da..hehe..

Har ikke flere jeg..men har på følelsen av at dette ikke blir den eneste:p
 
Jeg har to tribals på ryggen. En i korsryggen og en helt øverst ved nakken. Liker dem egentlig godt, men jeg skulle gjerne fikset dem begge bittelitt til noe som betyr litt mer :)

Oj det visste jeg ikke :D har du å bilde eller? :)
 
Tror dere ikke at kjerringa i caféen har fått baby a?!!:oops::confused: hun er jo i 50 åra!
 
Haha okey..hvorfor akkurat en maus? :p hehe.. men det er vel stor mulighet for å dekke over dem må jeg tro? :) om du bare finner ut hva du ville hatt da..hehe..

Har ikke flere jeg..men har på følelsen av at dette ikke blir den eneste:p
I den gamle hytta vår, var det den type mauren overalt (siden av skogen) måtte ha et minne haha..

Man blir gjerne avhengig av tatoveringer :-D
 
I den gamle hytta vår, var det den type mauren overalt (siden av skogen) måtte ha et minne haha..

Man blir gjerne avhengig av tatoveringer :-D

Ahhh okey.. hehe.. men da er det jo en liten mening med den da :) står stjernene for noe å eller?

Hehe ja det vil jeg tro :) sjansen er stor for at det blir en til om noen år :)
 
Hun som er så dust? Oi, i 50-årene??

Hahaha ja hun ja! Hun har jo 3 voksne barn å da! Hun ene er på samme alder som meg.. men hun ville visst ha en til..syns sånt er så sykt egoistisk!
 
Ahhh okey.. hehe.. men da er det jo en liten mening med den da :) står stjernene for noe å eller?

Hehe ja det vil jeg tro :) sjansen er stor for at det blir en til om noen år :)
Ja, det kan man si. 4 star. Gammelt skatemerke. Var litt guttejente tidligere ;-) :-D
 
God kveld!
Travle, men gode dager her. Rekker innom forumet en sjelden gang, men fra mandag av er jeg tilbake i studiehverdagen og det skal bli godt.:p

Her pågår det pottetrening på ettermiddagene, hvor Jen går uten noe nedentil og har potta stående på stua. I går sprang hun og satte seg ned selv når hun skulle tisse. Jenta blir jo SÅ fornøyd når hun er flink og får noen båter med mandarin i belønning.:p

Nå skal jeg slappe av litt før gruppearbeid med ei fra klassen. *phew*

Ønsker dere en strålende kveld!
 
God kveld!
Travle, men gode dager her. Rekker innom forumet en sjelden gang, men fra mandag av er jeg tilbake i studiehverdagen og det skal bli godt.:p

Her pågår det pottetrening på ettermiddagene, hvor Jen går uten noe nedentil og har potta stående på stua. I går sprang hun og satte seg ned selv når hun skulle tisse. Jenta blir jo SÅ fornøyd når hun er flink og får noen båter med mandarin i belønning.:p

Nå skal jeg slappe av litt før gruppearbeid med ei fra klassen. *phew*

Ønsker dere en strålende kveld!
Så flink hun er :D :D
God jobbing i kveld!
 
God kveld!
Travle, men gode dager her. Rekker innom forumet en sjelden gang, men fra mandag av er jeg tilbake i studiehverdagen og det skal bli godt.:p

Her pågår det pottetrening på ettermiddagene, hvor Jen går uten noe nedentil og har potta stående på stua. I går sprang hun og satte seg ned selv når hun skulle tisse. Jenta blir jo SÅ fornøyd når hun er flink og får noen båter med mandarin i belønning.:p

Nå skal jeg slappe av litt før gruppearbeid med ei fra klassen. *phew*

Ønsker dere en strålende kveld!
SÅ flink jente :D Kjempebra fremskritt! Var akkurat slik vi starta og det fungerte veldig bra! :)

Flink student du er! :)
 
SÅ flink jente :D Kjempebra fremskritt! Var akkurat slik vi starta og det fungerte veldig bra! :)

Flink student du er! :)
Ja, hun har skjønt mye på kort tid.:) Har hatt tørre bleier når hun har kommet hjem fra bhg 16.30 (hvor de skifter siste gang rundt kl.14.30-15, med mindre det er bæsj i bleia) OG hatt tørre bleier etter to-timersdubbene på helg. Spørst om hun skal få gå bleiefri helga, rett og slett.

Er ikke sååå flink student. Dette er nok ei skippertakskrampe.;)
 
Ja, det kan man si. 4 star. Gammelt skatemerke. Var litt guttejente tidligere ;-) :-D

Å okey :D hvem har ikke vært det:p ikke at jeg har holdt på med det.. men lekte bare med gutter i barnehagen og har fint kunne leke med biler i sandkasse å sånt lissom ;):p
 
Back
Topp