Ammekjole til jul?

Jeg går for vanlig klær, har i grunn ikke kjøpt noen egne amme klær i disse 8 mnd.. Funket fint det også:-)

Jeg går for vanlig klær, har i grunn ikke kjøpt noen egne amme klær i disse 8 mnd.. Funket fint det også:-)
Samme her:p eneste ammeklærne jeg har brukt og bruker er ammebh:p ellers så funker det meste av vanlige klær:) og hvis ikke så setter jeg meg inn på et rom alene og drar opp det som må dras opp:D

Lurer på om jeg skal bruke den samme som jeg hadde på 17. mai og navnefesten. Kjøpte på ammebutikken.no

Bruker vanlige klær jeg. Ammelær er så dyrt og synes mange ikke er så fine mtp at jeg ikke kommer til å bruke de senere.

Ammer ikke lengre, men har aldri hatt ammeklær (kun ammebh) Syns det har fungert greit med vanlige klær ;)

Bruker vanlige klær. Droppet ammebh for leeenge siden. Syns puppene så rare ut i den :p Ingen problem å amme med vanlig kjole. Finnes jo en del man lett kan dra ned/opp.

Jeg er avhengig av amme-bh'er og ammetopper.
Mine vanlige bh'er sitter stramt, så det er ikke bare å vippe ut. Synes også det er veldig klønete med vanlige klær så lenge de ikke er veldig vide.

Den ammekjolen jeg har synes jeg er såpass fin at jeg kunne brukt den som vanlig kjole også.

Mine vanlige bh'er sitter stramt, så det er ikke bare å vippe ut. Synes også det er veldig klønete med vanlige klær så lenge de ikke er veldig vide.

Den ammekjolen jeg har synes jeg er såpass fin at jeg kunne brukt den som vanlig kjole også.
Sånn har jeg det også. Det er jo en del veldige vide topper i butikkene nå så jeg går en del med vanlige klær, men syns ofte jeg føler meg finere om klærne også er litt praktiske mtp ammingen :)

Sånn har jeg det også. Det er jo en del veldige vide topper i butikkene nå så jeg går en del med vanlige klær, men syns ofte jeg føler meg finere om klærne også er litt praktiske mtp ammingen :)
Jeg har ikke kjøpt noen nye topper på lenge, har bare ammetopper. Ingen av de gamle klærne mine er særlig ammevennlige, så da blir det bare ammeklær.
Før det var det mammaklær;)

Jeg bruker feks bluser, skjorter etc med knapping:) kjemepgenialt og samtidig fint:) singletter og topper som bare kan vippe puppen ut over toppen er også mye brukt her:) synes det meste jeg har i skapet kan brukes jeg da:) men kommer vel an på hva en har i klesskapet da:p jeg har ikke skapet fullt med collegegensere feks. Det er jo ikke så lett å amme i uten å blotte magen da:p

Drar du bare ned den vanlig bhen da?
Ja, altså, jeg tar puppen ut. Er ingen problem. Jeg pleier å bruke singlett under alle plagg så tar jeg genseren opp, singlett og bh litt ned og ingenting syns. :D skulle ønske jeg gjorde dette med min første. Amme bhen er behagelig, men syns at de kvalitets bhene jeg bruker til vanlig er behagelige også. Jeg fikk målt meg i sommer og kjøpte nye bher da ;)

Ja, altså, jeg tar puppen ut. Er ingen problem. Jeg pleier å bruke singlett under alle plagg så tar jeg genseren opp, singlett og bh litt ned og ingenting syns. :D skulle ønske jeg gjorde dette med min første. Amme bhen er behagelig, men syns at de kvalitets bhene jeg bruker til vanlig er behagelige også. Jeg fikk målt meg i sommer og kjøpte nye bher da ;)
Akkuratt slik jeg gjør også:)

Jeg bruker feks bluser, skjorter etc med knapping:) kjemepgenialt og samtidig fint:) singletter og topper som bare kan vippe puppen ut over toppen er også mye brukt her:) synes det meste jeg har i skapet kan brukes jeg da:) men kommer vel an på hva en har i klesskapet da:p jeg har ikke skapet fullt med collegegensere feks. Det er jo ikke så lett å amme i uten å blotte magen da:p
Her er klesskapet ganske tomt for vi tok bare med det vi fikk med på flyet :p Har jo kjøpt litt nytt, men ikke særlig pentøy. Og det som ble igjen i Norge ligger nedpakka i en container :)

Jeg har planer om å få målt meg og handle inn en haug av vanlige bh'er før jeg drar hjem. Er så billig her i forhold til Norge :D

Bruker ammebh og ellers vanlige klær. Skal jeg amme i selskap så setter jeg meg på et rom der det er ro, delvis for å slippe og blotte mage og alt, men mest fordi småtten er for opptatt med alt mulig annet enn å amme hvis det er folk rundt Så i jula bruker jeg en vanlig fin kjole jeg har i skapet, går fint det :)

Back
Topp