Skal du ha egen julekalender?

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Evt hvilken?
Vi pleier å ha flaxkalendere.
Men nå har barna skjønt dette med skraping, så spørs om vi får ha de i fred :P

Flaxkalendere til både mamma, pappa og mini:) har planer om å lage en hemmelig pakkekalender tll samboer også:)

Jeg kommer til å kjøpe flax-kalendere til både meg, sambo og baby.
Jeg har ikke sansen for å proppe i seg sukker hver dag, og har ikke overskudd til å lage pakkekalender med masse dill. Julegaven til sambo i år blir så dyr uansett at han får klare seg.
Dessuten fikk jeg ikke kalender av ham i fjor, selv om jeg ordnet med øl-kalender til ham. Øl er dyrt, ass!

Jeg har lyst på flaxkalender :)

Har tenkt litt på flax her og, så vi får se :-)

Her får vi alle Flaxkalendere av min mamma, og dobbelt opp av min pappa:p

Vi har pleid å lage pakkelender til hverandre mannen og jeg. Men i år skal vi ha konfektkalender i stedet for. Ble så innmari mye snop i pakkekalenderen for mannen har så dårlig fantasti på pakkene :P

Nei, ikke hatt kalender av noe slag på fryktelig mange år, gitt. Her er det "bare" godgutten min som får kalender; pakkekalender som er superstas! :)

Ikke jeg, men har laget juleøl kalender til gubben

Flaxkalender og dele på pakkekalender :)

Vi har alltid hatt Flax kalender, men aldri vunnet noe, så i år tror jeg ikke vi gidder. Jeg pleier å lage en egen snopekalender til oss, kjøper inn snop vi liker, og pakker det i små pakker som står og pynter i stua fram til de blir åpnet. 3-4 snopebiter til hverdags, og litt mer i helgene. Skal nok gjenta suksessen i år også :) Men Haribo kalender hørtes veldig god ut og... :p

Back
Topp