★☆★Felles skravletråd★☆★

Så bra vi er 2 :) hvordan går det med deg på egenhånd uten lagene i ryggen ?

Går oppover :p Men det er jo pga twinsa. Men denna veka trur eg skal gå litt bedre. Du da?
 
Går oppover :p Men det er jo pga twinsa. Men denna veka trur eg skal gå litt bedre. Du da?
Venter du tvillinger, så spennende :) gratulerer. Jeg har gått ned 4,2 kg siden jeg røk fra krigen. Så går veldig greit nå. Har masse motivasjon og håper å klare under 60 før jul :)
 
Venter du tvillinger, så spennende :) gratulerer. Jeg har gått ned 4,2 kg siden jeg røk fra krigen. Så går veldig greit nå. Har masse motivasjon og håper å klare under 60 før jul :)

Takk :) Hadde gått ned 0,2 gram i dag :p
Så bra nedgang du har! Bra jobba :D
 
Så synd:( ingen mulighet å få være med videre heller siden det er i Wildcard ?
Nei, og liten vits heller, mista all motivasjon og har neppe gått ned noe :p
 
Så synd, jeg slet også med motivasjon i begynnelsen av krigen. Mens nå har jeg masse motivasjon:)
Bruker å løsne når man ser at vekta går nedover :)
 
Da er resultatet ute


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Noen som nyter spisedager, eller? Jeg spiste smash i går kveld, det var bare heeelt fantastisk! I kveld ska jeg ta noen ruter med Walters mandler. Mmmm!
 
Noen som nyter spisedager, eller? Jeg spiste smash i går kveld, det var bare heeelt fantastisk! I kveld ska jeg ta noen ruter med Walters mandler. Mmmm!
Mhm... Ostepop og bringebærsorbet (ikkje samtidig) i går. Og eg har hørt rykter om at eg skal få servert bollar i besøk i kveld. Det blir gode greier!
 
  • Liker
Reactions: BMC
Mhm... Ostepop og bringebærsorbet (ikkje samtidig) i går. Og eg har hørt rykter om at eg skal få servert bollar i besøk i kveld. Det blir gode greier!

Ostepopp og Stratos samtidig er veldig godt ;)
 
Back
Topp