2 voksne, et barn og en hund=)

Vi har hatt grei rutine vi også. Sambo tar heldigvis hunden med ut for å tisse før han drar på jobb. Så triller jeg enten på juniors første soving rundt 10 eller andre rundt halv 1 avhengig av om jeg har planer den dagen eller ikke. Har heldigvis en hund som ikke maser på å gå på tur og tåler variasjon i når den blir lufta. Men hadde glemt at hun ikke liker at folk sover på sofaen:p har skjedd før også. Mulig hu blir bekymra og vil sjekke at det er liv i meg:p
Grunnen til han masser, e at han ikkje gårpå do i Hagen pga katten til de som bor over. (han e redd katter)
Så han velger å holde seg til vi går tur.
 
Grunnen til han masser, e at han ikkje gårpå do i Hagen pga katten til de som bor over. (han e redd katter)
Så han velger å holde seg til vi går tur.

Vi har ikke hage, men har heldigvis en hund med en voldsomt god blære. Hunden til mamma gikk heller aldri på do i hagen med mindre han var voldsomt nøden. Det er visst noe med at man gjør ikke fra seg i eget rede. Men er jo frustrerende som hundeeier når den maser om å få gå på do når man føler at den kunne bare gjort det selv i hagen.
 
Vi har ikke hage, men har heldigvis en hund med en voldsomt god blære. Hunden til mamma gikk heller aldri på do i hagen med mindre han var voldsomt nøden. Det er visst noe med at man gjør ikke fra seg i eget rede. Men er jo frustrerende som hundeeier når den maser om å få gå på do når man føler at den kunne bare gjort det selv i hagen.
Det viste eg faktisk ikkje.. Men han gikk jo på do i Hagen før, også fikk de oppe katt, og da ga han seg litt etter litt. Nå må vi være ute i Hagen med han..
 
Da har det skjedd masse siden sist. Junior har snudd seg fra mage til rygg 4 ganger. Virker bevisst for han jobba hardt for å få det til, men han har nok ikke helt knekt koden siden det ikke har skjedd så mange ganger ennå. Vi har vært på 3 mnd kontroll og alt sto bra til og vaksina gikk bra.

I tillegg har jeg for første gang kjent på den urimelige tanken: hva om andre ikke liker barnet mitt. Det er jo tydelig at både besteforeldre og tanter og onkler er om mulig nesten like forelska som meg. Men da han hadde en av sine vanskelige perioder foran andre så kom tanken. Heldigvis tok jeg meg i det. Han er perfekt i våre øyne og det er det viktigste. (tror i grunn han er perfekt i familiene våre sine øyne også og alle andre kan man jo bare drite i)
 
Back
Topp