★☆★Felles skravletråd★☆★

Mhm. Null stress ;) var til BMC egentlig :D den detter snart nedover ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Okei, men greit å vite. Er jo aldri inne på pc, kun på appen :p
 
Okei, men greit å vite. Er jo aldri inne på pc, kun på appen :p

Ikkje eg hell. Bortsett fra om fredagene :p da blir det klipp og lim på mac'en. Litt lettere. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikkje eg hell. Bortsett fra om fredagene :p da blir det klipp og lim på mac'en. Litt lettere. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, det blir jo litt lettere da:)
Hvordan blir det med lederrollen fremover. Skal du fortsatt ha den eller har du gitt den videre?
 
Ja, det blir jo litt lettere da:)
Hvordan blir det med lederrollen fremover. Skal du fortsatt ha den eller har du gitt den videre?

Veit ikkje. E ikkje nåke som e bestemt endo. Lurte jo på å trekke meg, men gidder ikke å trekke meg å fortsatt må være leder :p får se no om motivasjonen tar seg opp denne uka og vurdere noe på fredag igjen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Veit ikkje. E ikkje nåke som e bestemt endo. Lurte jo på å trekke meg, men gidder ikke å trekke meg å fortsatt må være leder :p får se no om motivasjonen tar seg opp denne uka og vurdere noe på fredag igjen.


Sent from my iPhone using BV Forum
Okei. Håper det kommer litt mer motivasjon i løpet av uka:)
Gøy med mye lag da, kanskje det hjelper litt også:)
Blir det noen utfordring denne uka? Mulig det sto et sted, men det begynner å bli alt for sent på kvelden for meg:p
 
Okei. Håper det kommer litt mer motivasjon i løpet av uka:)
Gøy med mye lag da, kanskje det hjelper litt også:)
Blir det noen utfordring denne uka? Mulig det sto et sted, men det begynner å bli alt for sent på kvelden for meg:p

Lag sølv skal fikse :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå er utfordringen ute :)
 
Lykke til med utfordringen alle sammen :) heier på dere på sidelinjen!
 
Er det slik at det er bare challenge som gir poeng på trening denne uka?
 
Jeg tror jeg er helt alene inne på Wildcard.. Hvordan funker dette med Wildcard? Når er det man evt. Får lov å bli med igjen?
 
Jeg tror jeg er helt alene inne på Wildcard.. Hvordan funker dette med Wildcard? Når er det man evt. Får lov å bli med igjen?
Det er slik at man fortsetter å levere vekt som vanlig i wildcardtråden. Når man kommer til semifinalen er det den som har gått ned mest i løpet av krigen på wildcard som får bli med videre til finalen :)
 
Det er slik at man fortsetter å levere vekt som vanlig i wildcardtråden. Når man kommer til semifinalen er det den som har gått ned mest i løpet av krigen på wildcard som får bli med videre til finalen :)

Gått ned mest prosentvis :D veit da va da du meinte, men så ingen missforstår :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gått ned mest prosentvis :D veit da va da du meinte, men så ingen missforstår :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Bra du presiserer det, var det jeg mente (og trodde jeg hadde skrevet også) ;)
 
Bra du presiserer det, var det jeg mente (og trodde jeg hadde skrevet også) ;)

Ja, vet. Vi som har vært med så lenge no tenker jo bare at det e sånn. Så vi tenker det å skriver :) så vet du mente det, men tenkte bare så det ikke blei noe missforståelser når vi stod i semifinalen :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, vet. Vi som har vært med så lenge no tenker jo bare at det e sånn. Så vi tenker det å skriver :) så vet du mente det, men tenkte bare så det ikke blei noe missforståelser når vi stod i semifinalen :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, det skjønner jeg godt. Greit at vi er sikker på at alle har det helt klart :D
 
Jeg tror jeg er helt alene inne på Wildcard.. Hvordan funker dette med Wildcard? Når er det man evt. Får lov å bli med igjen?
Jeg glemte i alle fall å levere vekt en fredag, så jeg er ikke med i kampen om wildcard lengre :oops:
 
Jeg tror jeg er helt alene inne på Wildcard.. Hvordan funker dette med Wildcard? Når er det man evt. Får lov å bli med igjen?

Trur eg er med fortsatt. Meinar eg leverte forrige fredag og planen er i morgo og ;)
 
Back
Topp