Skravletråd for lag GÅS :)

Nei, nei, nei!! Varpen, hvor ble du av? Vil jo ha deg med videre!!
Rakk ikke å registrere i morres når jeg veide meg, skulle gjøre det etter middag, men forsvant i halloween besøk hos mormor og morfar med guttungen. Beklager så mye!
 
Rakk ikke å registrere i morres når jeg veide meg, skulle gjøre det etter middag, men forsvant i halloween besøk hos mormor og morfar med guttungen. Beklager så mye!
Æsj...så dumt! Jaja, regner kanskje med at det er vårt lag som blir fordelt på de andre lagene, siden vi er uslåelige;), så da blir det liksom ikke helt det samme uansett. Har vært fint å ha deg med så langt i hvert fall, så håper jeg det går bra med slankingen videre. Du får slenge deg med som Wild card:) Lykke til videre, Varpen!
 
Æsj...så dumt! Jaja, regner kanskje med at det er vårt lag som blir fordelt på de andre lagene, siden vi er uslåelige;), så da blir det liksom ikke helt det samme uansett. Har vært fint å ha deg med så langt i hvert fall, så håper jeg det går bra med slankingen videre. Du får slenge deg med som Wild card:) Lykke til videre, Varpen!
Ja, utrolig irriterende når det bate var ren glemsel. Hadde ikke hjulpet til på vekta denne uka da jeg har gått opp 200 g :-( må skjerpes inn framover nå!

Enig at det ikke blir helt det samme når laga slås sammen, men ser jo.at det må gjøres. Får ikke være med på wildcard når man ikke har levert vekt desverre.

Var morro så lenge det varte og bi var jo et supert team :) Lykke til videre alle sammen. Måtte ei gås vinne!

Go geese!
 
Har glemt å informere :p men resultatet er ute. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uæh! Vi dro i land alt som kunnes denne uka også! Dere er helt rå og det har vært en glede å være på dette laget <3

Etter en tid med mye rart fra kroppens side så har jeg nå fått to streker igjen. Bare 5 mnd siden fødsel og jeg må nå trappe opp trening for alt det er verdt hvis dette skal gå bra.

Dere har gitt meg en super motivasjon, jeg har nå gått ned over 3 kg disse 6 ukene med fullamming og er veldig nære mitt personlige mål.

Sender ut mange klemmer til dere, O'herlige damer :D

-MÅTTE EN GÅS VINNE!! :D
 
Gratulerer så mye!
 
Uæh! Vi dro i land alt som kunnes denne uka også! Dere er helt rå og det har vært en glede å være på dette laget <3

Etter en tid med mye rart fra kroppens side så har jeg nå fått to streker igjen. Bare 5 mnd siden fødsel og jeg må nå trappe opp trening for alt det er verdt hvis dette skal gå bra.

Dere har gitt meg en super motivasjon, jeg har nå gått ned over 3 kg disse 6 ukene med fullamming og er veldig nære mitt personlige mål.

Sender ut mange klemmer til dere, O'herlige damer :D

-MÅTTE EN GÅS VINNE!! :D
Shiiiit! Vi snakker to tette, skjønner jeg! You go, girl:D De kommer til å ha så stor glede av hverandre! Mannen min har ei slik "nestentvilling", det er helt supert (om enn ikke veldig supert for foreldrene i småbarnsalderen:)) Masse lykke til!
 
Shiiiit! Vi snakker to tette, skjønner jeg! You go, girl:D De kommer til å ha så stor glede av hverandre! Mannen min har ei slik "nestentvilling", det er helt supert (om enn ikke veldig supert for foreldrene i småbarnsalderen:)) Masse lykke til!
Hihi, de neste to-tre årene vil vi sikkert tenke "shit, hva har vi gjort?!" :p
Men som jeg sa til mannen; jeg var veldig sjalu og trassendee som barn selv om jeg var i perfekt nr.2-alder.
Det vil vi nok slippe med en ettåring i hus :) Så får det bare være litt kaos og heller innkalle all styrke fra øvrig familie :)
Tusen takk :D
 
Synd vi blir splittet, men vi får fortsette den gode jobben i mindre grupper :p

Mamma til 2 herlige ♡
 
Back
Topp