Onemoretime's dagbok

Har tenkte å bruke den smiley eltesten denne mnd :D satser... Haha! Bruker du strimmel eller?

Bruker strimler ja :)
Føler at det blir for dyrt med digital :p
Men jeg temper ved siden av da, så jeg bør jo klare å finne EL :D
 
Nei, gjør ikke det! Har liksom ikke satt meg så mye inn i det? Hvordan gjør man det da?

Har ikke egentlig satt meg inn i det selv, annet enn at jeg temper til samme tid hver dag, også stiger temp 0.2-0.5 etter EL ;)
 
Da har tr reist sin vei og håper jeg ikke får se den på mange mnd nå!!!! :p gleder meg til å starte med el testing snart :) cd 7 i dag!
 
Cd 9 i dag. Har ikke begynt å teste enda (flink ja?!) tenkte å teste fra i morgen, om jeg har tid da.
 
Cd 9 i dag. Har ikke begynt å teste enda (flink ja?!) tenkte å teste fra i morgen, om jeg har tid da.

Sååå flink :D
Legge ut tester her da. Ja? :)
Spennende å følge babyplaner :D
 
Cd 12: dagens test ble også ugyldig! Det er vell ett tegn at jeg ikke skal få vite :p
 
Kjenner jeg er utålmodig i dag :( venninnen min jeg skulle bli gravid med, har fått positiv test :( har nesten lyst å gråte! Sikkert helt latterlig men?! Jeg skjønner at det kan ta tid med å bli gravid å alt det her! Men trur jeg blir gal:( skal snart teste etter el! Å håper spiren finner sin plass i denne kroppen ❤️
 
Back
Topp