Onsdag 29. oktober

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hå!
Det blir legetur på oss i dag, så vi skal bare se litt barne-tv før vi rusler til byen.
T og kusinen har akkurat gått til skolen, så her er det ganske rolig nå.
Håper dere får en fin dag!
 
Hei og hå!
Det blir legetur på oss i dag, så vi skal bare se litt barne-tv før vi rusler til byen.
T og kusinen har akkurat gått til skolen, så her er det ganske rolig nå.
Håper dere får en fin dag!

Er Eskil syk?:( Uansett så lykke til hos legen:)
Så koselig med en rolig morgen:)
 
God morgen. Har nesten ikke hatt tid til og være innom. Har vært en del og styre med. Fredagen som var dro mannen og en kompis for og hente den nye bilen. Kompisen skulle kjøre den gamle bilen vår hjem igjen, men kjørte seg vill og tok en annen vei hjem, over fjellet og et stort rådyr løp inn i siden på bilen. Fanger, hjulbua, frontlykt og panseret er ødelagt. Så den står nå på verksted. Mannen skal ta fagprøven idag og i morgen, så krysser fingrene for at den går bra. Mathea skal ha med seg ei venninne hjem etter skolen idag, så skal de gjøre lekser sammen:)
Har rydda, støvsugd, gitt hundene mat og lufta dem, så skal bare slappe av inntil mannen skal dra, prøve og samle litt energi før hele gjengen er hjemme igjen:)

Ønsker alle en fin dag:D
 
God morgen. Har nesten ikke hatt tid til og være innom. Har vært en del og styre med. Fredagen som var dro mannen og en kompis for og hente den nye bilen. Kompisen skulle kjøre den gamle bilen vår hjem igjen, men kjørte seg vill og tok en annen vei hjem, over fjellet og et stort rådyr løp inn i siden på bilen. Fanger, hjulbua, frontlykt og panseret er ødelagt. Så den står nå på verksted. Mannen skal ta fagprøven idag og i morgen, så krysser fingrene for at den går bra. Mathea skal ha med seg ei venninne hjem etter skolen idag, så skal de gjøre lekser sammen:)
Har rydda, støvsugd, gitt hundene mat og lufta dem, så skal bare slappe av inntil mannen skal dra, prøve og samle litt energi før hele gjengen er hjemme igjen:)

Ønsker alle en fin dag:D
Ja Eskil er ikke helt frisk.
Synd med bilen da :-o
 
Ja Eskil er ikke helt frisk.
Synd med bilen da :-o

Hvordan gikk det hos legen? Kjedelig med bilen, men koster oss heldigvis ingenting, siden det var vildtpåkjørsel og uforskyldt.
 
Hvordan gikk det hos legen? Kjedelig med bilen, men koster oss heldigvis ingenting, siden det var vildtpåkjørsel og uforskyldt.
Gikk bra hos legen! Han satt så stille når han ble undersøkt. Gutten sitter jo aldri stille, så det sier litt om formen hans. Han var ganske rød i begge ørene og litt i halsen, så det ble antibiotika. Han har har hatt feber siden lørdag kveld, så det måtte liksom være noe mer! Men vi fikk oss en tur ut i høstværet og trillet bakkene hjem også og fikk handlet. Han sov ikke så lenge pga hoste, håper han sover litt til nå som vi skal hente T på skolen :)
 
Endelig kom jeg inn på appen igjen! :D

Fru H: godt du tok han med til legen da! Hjelper nok med antibiotika ;)


Mammatil2prinsesser&1prins: så synd med bilen! Godt det ikke var den nye ;) og bra dere ikke taper noe på det :)


Idag våknet jeg og Leoh (eller Leoh vekket meg:p ) kl 6.. sto opp etter 15 min i vår seng, for han var helt turbotuss :)
Men jeg har hatt han hjemme idag, fordi han hostet sånn i natt og idag tidlig! Super form ellers da..så var mest for at han ikke skal spraye ned alt og alle i bhgen med bassiluskene sine :p
Jeg fikk gjort ferdig kaken til høstfesten som er kl 17 :) blir gøy, og Emira har gledet seg lenge!;)

1414588014085.jpg
 
God morgen. Har nesten ikke hatt tid til og være innom. Har vært en del og styre med. Fredagen som var dro mannen og en kompis for og hente den nye bilen. Kompisen skulle kjøre den gamle bilen vår hjem igjen, men kjørte seg vill og tok en annen vei hjem, over fjellet og et stort rådyr løp inn i siden på bilen. Fanger, hjulbua, frontlykt og panseret er ødelagt. Så den står nå på verksted. Mannen skal ta fagprøven idag og i morgen, så krysser fingrene for at den går bra. Mathea skal ha med seg ei venninne hjem etter skolen idag, så skal de gjøre lekser sammen:)
Har rydda, støvsugd, gitt hundene mat og lufta dem, så skal bare slappe av inntil mannen skal dra, prøve og samle litt energi før hele gjengen er hjemme igjen:)

Ønsker alle en fin dag:D
Så synd med bilen :-( :-(
Godt dere ikke må ut med masse...
Hvordan var den nye bilen? :)
 
Hei og hå!
Det blir legetur på oss i dag, så vi skal bare se litt barne-tv før vi rusler til byen.
T og kusinen har akkurat gått til skolen, så her er det ganske rolig nå.
Håper dere får en fin dag!
God bedring. Lykke til ned antibiotika :-(
 
Det går bra i bhg.
Fredag skal de være alene uten meg. Spent på det :)
Wael har fått seg en bestevenn allerede.. og Mina en venninne :)

Kaldt nå.. selvom det er sol :)
Blir tidlig kvelden her i dag. Ungene var svært urolige i natt.

Hva skal dere? :-D
 
Det går bra i bhg.
Fredag skal de være alene uten meg. Spent på det :)
Wael har fått seg en bestevenn allerede.. og Mina en venninne :)

Kaldt nå.. selvom det er sol :)
Blir tidlig kvelden her i dag. Ungene var svært urolige i natt.

Hva skal dere? :-D
Lillebror har knapt sovet og sovnet heller ikke på tur i dag. Så jeg håper han heller tar tidlig kveld enn å ta seg en sen dupp nå :p
I kveld skal jeg handle litt slik at det er fylt opp før helgen :)
 
Hallo!

Lang dag på Uit idag, er helt surrete i hodet :p

To dager til innlevering :eek: Avhandlingen min er nå passert 100 sider :confused: Helt vilt at jeg har produsert alt :p

Hermine koser seg hos besteforeldrene i ettermiddag, og nå kommer mannen snart hit så skal vi spise middag alene sammen i burgersjappa på campus før vi drar hjem :)
 
Hallo!

Lang dag på Uit idag, er helt surrete i hodet :p

To dager til innlevering :eek: Avhandlingen min er nå passert 100 sider :confused: Helt vilt at jeg har produsert alt :p

Hermine koser seg hos besteforeldrene i ettermiddag, og nå kommer mannen snart hit så skal vi spise middag alene sammen i burgersjappa på campus før vi drar hjem :)
Tenke at du er snart ferdig da :eek:
Kos dere med middag sammen bare dere to! :)
 
Tenke at du er snart ferdig da :eek:
Kos dere med middag sammen bare dere to! :)
Ja, det er helt utrolig. Har sånn "reisefeber" mage hele tiden nå :p Spent, stressa og uvel ;)
 
Det går bra i bhg.
Fredag skal de være alene uten meg. Spent på det :)
Wael har fått seg en bestevenn allerede.. og Mina en venninne :)

Kaldt nå.. selvom det er sol :)
Blir tidlig kvelden her i dag. Ungene var svært urolige i natt.

Hva skal dere? :-D
Så bra at de finner seg fort til rette i ny bhg :)
 
Endelig kom jeg inn på appen igjen! :D

Fru H: godt du tok han med til legen da! Hjelper nok med antibiotika ;)


Mammatil2prinsesser&1prins: så synd med bilen! Godt det ikke var den nye ;) og bra dere ikke taper noe på det :)


Idag våknet jeg og Leoh (eller Leoh vekket meg:p ) kl 6.. sto opp etter 15 min i vår seng, for han var helt turbotuss :)
Men jeg har hatt han hjemme idag, fordi han hostet sånn i natt og idag tidlig! Super form ellers da..så var mest for at han ikke skal spraye ned alt og alle i bhgen med bassiluskene sine :p
Jeg fikk gjort ferdig kaken til høstfesten som er kl 17 :) blir gøy, og Emira har gledet seg lenge!;)

Vis vedlegget 85412
Så fin kaken ble :)
 
God morgen. Har nesten ikke hatt tid til og være innom. Har vært en del og styre med. Fredagen som var dro mannen og en kompis for og hente den nye bilen. Kompisen skulle kjøre den gamle bilen vår hjem igjen, men kjørte seg vill og tok en annen vei hjem, over fjellet og et stort rådyr løp inn i siden på bilen. Fanger, hjulbua, frontlykt og panseret er ødelagt. Så den står nå på verksted. Mannen skal ta fagprøven idag og i morgen, så krysser fingrene for at den går bra. Mathea skal ha med seg ei venninne hjem etter skolen idag, så skal de gjøre lekser sammen:)
Har rydda, støvsugd, gitt hundene mat og lufta dem, så skal bare slappe av inntil mannen skal dra, prøve og samle litt energi før hele gjengen er hjemme igjen:)

Ønsker alle en fin dag:D
Så kjedelig med bilen da :confused:
 
Hallo!

Lang dag på Uit idag, er helt surrete i hodet :p

To dager til innlevering :eek: Avhandlingen min er nå passert 100 sider :confused: Helt vilt at jeg har produsert alt :p

Hermine koser seg hos besteforeldrene i ettermiddag, og nå kommer mannen snart hit så skal vi spise middag alene sammen i burgersjappa på campus før vi drar hjem :)
Flink du er :)
Blir nok godt å endelig bli ferdig :-D

Kos dere med burger :)
 
Hei og hå! :)
Etter 3 hjemmedager tok jeg Asle med til legen i dag jeg også. Han har hatt feber av og på siden fredag, hoster som en kolspasient på 80 og tok seg til øret mens han klaget på vondt i skjegget her ene natta. Legen sa han hadde hatt en liten øreinfeksjon, men den var på bedringens vei, men siden dette var virus fikk vi ikke penicillin. Fikk efedrin for krupp siden han hadde så mye slim i halsen og hovne mandler. Måtte ta et stikk i fingeren for å måle crp (som forøvrig var på 26), og da satt han bare og så på med store øyne og lo høyt hver gang det piplet frem en bloddråpe :p:D jeg fikk sykemelding frem t.o.m. tirsdag for meg selv siden vi er oppe halve nettene med denne hostingen for tiden, så da kan jeg heldigvis slappe av med tanke på jobb! :):) er passe vrak etter å ha hatt rolpenetter siden før helgen. Håper dette går seg til snart!!

Masse god bedring til E!! Håper penicillinen tar knekken på basseluskene fortere enn svint!!

Så fin kake, Anita!! Du er rå på baking! :)

Grattis med ny bil, Mammatil..!! Så utrolig kjipt med den gamle da!! :( uflaks!!

Lykke til med siste innspurt, Marianne!! Regner med du ser frem til å bli ferdig! :);)

Så bra at ungene finner seg til rette, Lennypenny! :) de er ganske tilpasningsdyktige nå når de er så små i grunnen :)
 
Back
Topp