Skravletråd for lag AND

Åneeeei!! :/ Holdt på å få ein overtrøtt baby til å sove nå i over to timer! Tenkte å skrive meg opp med en gang når jeg var ferdig men tok jo lengre til enn jeg trodde.. :/ :(
 
Vi får håpe Mariusmor blir unnskyldt!

LykkeT og AnnePanne, hva skjedde? :(

Jeg er på ferie og hadde problemer med å få veid, og da det løste seg kom jeg meg ikke på nett før nå :( men det første jeg gjorde var å sende smørblomst en melding, så kanskje det kan ordnes.

Beklager jenter!
 
Jeg er på ferie og hadde problemer med å få veid, og da det løste seg kom jeg meg ikke på nett før nå :( men det første jeg gjorde var å sende smørblomst en melding, så kanskje det kan ordnes.

Beklager jenter!

Det må da kunne gå bra vel? Du kan jo ikke noe for at det ikke var nett!
Håper du får fortsette!
 
Spør allerede nå jeg. På fredag er jeg borte og kan ikke sende inn lagets vektinformasjon til smørblomst1. Kan noen gjøre det for meg? Jeg kan maile vedkommende et excelark med forrige ukes vekt og formler på utregningene innlagt. :)
 
Hei dere! Jeg har lagt inn et innlegg ang en uklarhet ift ukens utfordring i "felles skravletråd".
 
Jeg var på basar i dag og der serverte de FEM forskjellige kaker pluss boller. :O Jeg var så utrolig fristet til å forsyne meg, men holdt meg til kaffe. :p *klapp på skulderen*
 
Spør allerede nå jeg. På fredag er jeg borte og kan ikke sende inn lagets vektinformasjon til smørblomst1. Kan noen gjøre det for meg? Jeg kan maile vedkommende et excelark med forrige ukes vekt og formler på utregningene innlagt. :)
Jeg skulle gjerne gjort det, men har hjemmeeksamen og er borte selv på fredag, så litt mye å tenke på! Beklager!
 
Hvordan går det med dere?

her er det hektisk uke med lite treningsfokus, men prøver å spise fornuftig, kutter snop (sklidd ut igjen etter ferie), så håper på ok resultat.
 
Her går det bra! Fått trent i to dager nå og er flink å holde meg unna snop. Ut-utfordringen er vanskelig da det er ekstrem nedbør og voldsom vind her. :p

Akkurat hva må man gjøre når man leverer resultatet til Smørblomst1? :p
 
Back
Topp