Julegaver til barna, hva gir dere?

Her er vi ikke tilbakeholden på julegaver, jo flere jo bedre :p
Så her får barna mine 7-8 gaver hver, bare av oss, leker og praktiske ting, til sammen ca 2000kr pr unge :)
Elsker at juletreet fylles opp med pakker til barna, å at vi kan sitte leeeenge å åpne gaver :) trivsel!

Aner ikke. Lurer litt på Furby til 4åringen hvertfall. Dem får ikke så mye fra andre enn oss, så får oss er det viktig at dem får flere gaver av foreldrene. MEN, vi har ikke økonomi til svindyre ting så blir bare billig. Furby er i dyreste laget, så kun om vi finner den på salg :)
Extra leker har den til 400 nå

I fjor var hun bare 10 måneder, så da fikk hun et par vintersko av oss, hun forsto jo ingenting uansett... I år vet jeg ikke helt hva hun skal få.. I allefall et sånn stort tegnebrett, hun har et lite nå og hun elsker det... Blir vel en kombo av noe hun trenger og leke/bøker:)

Sent from my iPhone using BV Forum

I år får hun Nintendo ds og Disney on Ice billetter

Husker faktisk ikke hva unga fikk i fjor :p Men dem får 2 gaver hver. I år skal begge få hver sin trunki koffert, 4åringen skal få noe ninja turtles greier og snuppa på da 22mnd får nok baby born dukke :) Blir vel å bruke ca 1000kr pr barn :)

Vi er nok litt sånn vi også. Men vi kjøper gjerne ski, sykkler og slikt utstyr i gave :)
Ja, slike ting er jo kjempefint å få, det er jo leker til barna som de har mye glede av. :-)

Også må jeg bare få frem at jeg ikke mener at man må kjøpe kjempedyre gaver, som noen kanskje ikke har råd til, men en liten ting er nok, så lenge det er noe der til barna tenker jeg. Blir så feil å si til barna "nei, du får ikke julegave hos mamma og pappa, husk at du fikk nye sandaler i sommer..." (satt litt på spissen)

Til nieser og nevøer kjøper jeg sengetøy, klær, leker, gavekort på kino/bowling/svømmehall osv :)

Her har jeg kjøpt diverse klær, sko + doctor mcstuffins dukke som prater!

Eldste får to stoler og bord til å ha på lekerommet, det er i hvertfall det vi har tenkt(det får de jo begge nytte av oppigjennom). Og lillemann skal få en sånn høydemåler i tre til å henge på veggen(Vil at ungene skal ha like siden de skal henge i gangen på utsiden av rommet, og eldste har en fin en allerede). Eldste får også en dobbelcd med kaptein sabeltann sanger på som jeg kjøpte på salg i sommer.

Har ikke alt helt klart enda til yngste,men blir definitivt noe med Frost, for det ønsker hun seg. Hun har jo alt. Eldste får kanskje speilreflekskamera, hun har bursdag i november så blir i så fall en kombinert gave (hun blir 17 år ) :)

Lurer på om vi skal kjøpe sånn bilbane/parkeringshus eller hva det heter. Er dårlig på å forklare, men ser det for meg i hodet mitt :p

De får nye vinterdresser og vinterjakker. Har stram økonomi i år, så det må bare bli sånn. Faren pleier alltid kjøpe noe leke greier de ønsker seg og de skal feire jul med han i år, så tror nok det går helt fint :)

Vi kjøper litt klær og litt leker. Tenkte å kjøpe noen klær med Sabeltann motiv på ettersom han er stooor Sabeltann fan :D Så blir det vel å kjøpe noen av Sabeltann figurene eller Jake og sjørøverne figurene han mangler :) Enten det eller så blir det Lego :)

Tror kanskje tenåringen skal få et sånn kinobillett hefte eller noe i den duren :)

Lurer på å kjøpe en eller annen leke eller noe ikke alt for dyrt å ha under treet, og så heller kjøpe det han ikke får til jul etter jul.. Det var veldig dårlig forklart, men altså han ønsker seg jo litt forskjellig som han faktisk har behov for og då synes jeg det er bedre å vente til etter jul for då å kunne se hva han har behov for. Han ønsker seg for eksempel en stol og en seng, noe han faktisk trenger, så då er det jo bedre å kjøpe det i januar enn å kjøpe mye unyttig før jul bare for at han skal få gaver.. Han er bare 17 mnd så han skjønner jo ikke sååå mye av julen uansett.

Back
Topp