Søndag ☆

Hermine er blitt en real sangfugl.

Hun vil ha meg til å synge alle dyrene i pekebøkene med dyr :eek: :p

Så sitter hun og seg selv å leker og synger :rolleyes: Kommer stadig nye sanger. Idag var det Ole Brumm :)

Det koseligste er at hun stemmer i (med de ordene hun kan) når jeg synger for henne om kvelden :)
 
Er noen halvsøsken her også, men vi bruker ikke den betegnelsen. Søsken er søsken liksom :)

Ja, himmel, det er mange barn å holde tritt med. Men er vel mer vanlig lengre øst i verden enn her?!
Ja, søsken er de okke som, men tenkte å skrive det, så dere forsto at moren ikke har født 17 unger liksom hehe ;-)

Ja, det er det nok.
Men blir mer og mer vanlig med 2-4 barn i arabiske land også ser jeg :)
 
Ja, søsken er de okke som, men tenkte å skrive det, så dere forsto at moren ikke har født 17 unger liksom hehe ;-)

Ja, det er det nok.
Men blir mer og mer vanlig med 2-4 barn i arabiske land også ser jeg :)
Hehe, ja, grei bakgrunnskunnskap det. Selv om det er de damene som føder så mange barn også...
 
Anita; slår ikke Khalid.....
7 brødre med Khalid (1 døde før K ble født)og 3 søstre. Pluss 6 halvsøsken!

Tror familien syntes våre 2 barn er som ingen haha

Hahaha mange as!! Lurer på hva de tenker når dere sier 2 er nok:p haha..

Men sambo har hatt 3 eldste søsken å :( 2 av dem døde ved fødsel eller rett etter og den andre døde etter noen mnd bare! :eek::( også har det vel vært noen sa tror jeg..
 
Er noen halvsøsken her også, men vi bruker ikke den betegnelsen. Søsken er søsken liksom :)

Ja, himmel, det er mange barn å holde tritt med. Men er vel mer vanlig lengre øst i verden enn her?!

Søstrene mine er halvsøsken.. men ser aldri på det på den måten.. de er like mye søsken som mim bror lissom :)
 
Hermine er blitt en real sangfugl.

Hun vil ha meg til å synge alle dyrene i pekebøkene med dyr :eek: :p

Så sitter hun og seg selv å leker og synger :rolleyes: Kommer stadig nye sanger. Idag var det Ole Brumm :)

Det koseligste er at hun stemmer i (med de ordene hun kan) når jeg synger for henne om kvelden :)

Det er så koselig :D Liana har også plutselig begynt å synge mye.. bæbæ lille lam, petter edderkopp og "karsten og Petra" er dem det går mest i :)
 
Det er så koselig :D Liana har også plutselig begynt å synge mye.. bæbæ lille lam, petter edderkopp og "karsten og Petra" er dem det går mest i :)
Ja, idag kom plutselig lille petter edderkopp mens hun satt på potta :D

Så morro!

Må være fordi de synger mye i bhg, for vi er ikke så flinke lengre å synge hjemme :p Sang mye mer for henne da hun var baby!
 
Ja, idag kom plutselig lille petter edderkopp mens hun satt på potta :D

Så morro!

Må være fordi de synger mye i bhg, for vi er ikke så flinke lengre å synge hjemme :p Sang mye mer for henne da hun var baby!

Ja det er nok bhgen her også.. der synger dem jo veldig mye :) men karsten og petra har hun lært via tv'en og Emira :p
 
Back
Topp