Fredag 24.oktober

Ikke ungene her heller.. har bare fulgt rutinene uansett om det blir en time tidligere eller senere på en måte :) prøver å bruke den samme helgen på å tilpasse rutinene etter den nye tiden også.

Ah høres koselig ut :D her vil dem spise frokost i barnehagen, så blir bare felles frokost når dem har fri ;) og vi har jo alt i én etasje da..
Man må bare finne måten som passer best for sin familie da :)
Jeg er ikke akkurat i mot tv på morgenen, men som regel blir det krangling når tv skal av. T hadde og en lang periode hvor han glemte å spise kveldsmaten om han fikk den ved tv-en, så da har vi ikke gjort det ved noen måltider på ganske lenge.
 
Vi henta Emmeth kl 11 idag, han har så vondt i beina, så greier omtrent ikke og gå og er veldig sliten generelt. Sovet 6 timer idag på dagen og er nå lagt igjen! Håper formen hans er bedre til i morgen:) Mannen er og henter ny bil med en kompis, de dro kl 14.30, så er vel tilbake igjen snart. Neline og jeg har kosa oss med filmer idag, Frost og den nye Tingeling filmen<3 Veldig koselig<3 Mathea overnatter hos venninna si, så er stille og rolig her i huset...
Blir kebab på oss idag, gadd ikke og styre med noen middag når unga var slitne og Emmeth ikke var helt i slaget heller! Ønsker dere alle e fin fredagskveld med masse hygge og kanskje noen tente lys?!:smiley-angelic003
 
Marian87: hurra for bestefar som er 90 år :D:D:D skjønner at du ikke drar for å feire! Hvordan gikk det på foreldresamtale?:)


Fru H: det blir kansje lettere å stå opp når vi har fått stilt klokka igjen? :) her slår vi på tv hver morgen :p da får Liana drikke melkeflaska si der, og jentene ser på tv mens jeg smører nister, steller Leoh og meg selv og gjør det som skal gjøres klart :) ellers flyr dem bare i veien :p


Lilla-87: alltid gøy når ungen ikke vil ha noe med en å gjøre :p haha.. rutiner er veldig viktig for de fleste barn, og dem vil helst at ting skal gå som vanlig :)


Mammatil..: så flink og effektiv du er :D håper det går bedre med Emmeth da! Er det vaksinene som er årsaken? Ble dem satt i beina??
Så spennede at du skal ta lappen :D må egentlig det jeg å :p men har bestemt meg for å da evt ta for automatgir for det er enklere :p:D hehe..

Ja, vaksinene han blir dårlig av, men heldigvis ikke noe slim i lungene denne gangen*phuuh* De blir satt i lårene, ja:(
Nå er han iallfall lagt, den lille karen:) hehehe, jeg tar det vanlige, men redd jeg har glemt og kjøre bil, hadde bare glattkjøring og oppkjøring igjen i 2005, men så flytta jeg defra, så da tok jeg ikke lappen ferdig*dumme meg* S¨nå må jeg ta teorien og alt på nytt.. Blir uansett deilig og bare kunne hive seg i bilen og KJØRE av gårde:D:D Så får lappen som ganske så gammel, 29 år og blir 30 i mars;) HAU, som tia flyyr;)
 
Man må bare finne måten som passer best for sin familie da :)
Jeg er ikke akkurat i mot tv på morgenen, men som regel blir det krangling når tv skal av. T hadde og en lang periode hvor han glemte å spise kveldsmaten om han fikk den ved tv-en, så da har vi ikke gjort det ved noen måltider på ganske lenge.

Ja det med kveldsmat og tv måtte vi å kutte ut.. gikk aaaaltfor treigt:p men nå spiser vi også som oftest en sein middag, så da orker dem ikke kveldsmat.. bare en yoghurt eller noe frukt :)
 
Vi henta Emmeth kl 11 idag, han har så vondt i beina, så greier omtrent ikke og gå og er veldig sliten generelt. Sovet 6 timer idag på dagen og er nå lagt igjen! Håper formen hans er bedre til i morgen:) Mannen er og henter ny bil med en kompis, de dro kl 14.30, så er vel tilbake igjen snart. Neline og jeg har kosa oss med filmer idag, Frost og den nye Tingeling filmen<3 Veldig koselig<3 Mathea overnatter hos venninna si, så er stille og rolig her i huset...
Blir kebab på oss idag, gadd ikke og styre med noen middag når unga var slitne og Emmeth ikke var helt i slaget heller! Ønsker dere alle e fin fredagskveld med masse hygge og kanskje noen tente lys?!:smiley-angelic003

Stakkars liten da :( og mye soving på han! Men tretthet er vel en bivirkning det å på de?

Så koselig med deg og Neline kos :D har lyst å kjøpe den nye Tingeling jeg å..men så tenker jeg at det kansje kan vente til bursdagen til bursdagen til Emira :) men jeg har all dere kjøpt Rosetta-barbie da :D har gjemt den bort ;) hun har ønska seg barbie av henne i flere år nå! Endelig var det i butikkene :D mamma har kjøpt en barbie av tingeling :)

Ha en fin kveld! Kebab er godt:D og grattis med ny bil :D
 
Ja, vaksinene han blir dårlig av, men heldigvis ikke noe slim i lungene denne gangen*phuuh* De blir satt i lårene, ja:(
Nå er han iallfall lagt, den lille karen:) hehehe, jeg tar det vanlige, men redd jeg har glemt og kjøre bil, hadde bare glattkjøring og oppkjøring igjen i 2005, men så flytta jeg defra, så da tok jeg ikke lappen ferdig*dumme meg* S¨nå må jeg ta teorien og alt på nytt.. Blir uansett deilig og bare kunne hive seg i bilen og KJØRE av gårde:D:D Så får lappen som ganske så gammel, 29 år og blir 30 i mars;) HAU, som tia flyyr;)

Merkelig at dem ble satt i lårene da!?:confused: her blir dem satt i armene om dem går!

Shit au! Hehe.. greit å få en oppdatering på alt siden det har gått noen år siden sist :) flink du er! Det er det jeg å savner, at jeg kan ta å kjøre hvor jeg vil selv :p jeg har (tror jeg) bare testet automat.. og syns det var så greit :D så da har vi bestemt at når vi kjøper ny bil, så skal det være automat ;)

Haha skikkelig gammel du lissom!! Jeg er 27 og har satt fram gåstolen sånn i tilfelle :p hahaha
 
Vi henta Emmeth kl 11 idag, han har så vondt i beina, så greier omtrent ikke og gå og er veldig sliten generelt. Sovet 6 timer idag på dagen og er nå lagt igjen! Håper formen hans er bedre til i morgen:) Mannen er og henter ny bil med en kompis, de dro kl 14.30, så er vel tilbake igjen snart. Neline og jeg har kosa oss med filmer idag, Frost og den nye Tingeling filmen<3 Veldig koselig<3 Mathea overnatter hos venninna si, så er stille og rolig her i huset...
Blir kebab på oss idag, gadd ikke og styre med noen middag når unga var slitne og Emmeth ikke var helt i slaget heller! Ønsker dere alle e fin fredagskveld med masse hygge og kanskje noen tente lys?!:smiley-angelic003
Stakkars liten, ikke greit å være så sliten og slapp :(

Håper han er bedre i morgen! :)

Kos deg med litt alenetid da, gull verdt ;)
 
God kveld damer
Her ble det jobb på meg, kommer godt med på lønna :)
Men her er det dønn stille, og litt kjedelig :p
Men men!
Tv-kveld på meg da i det minste!
 
Foreldresamtalen i bhg gikk helt supert :) Hun orka ikke å se på "Alle med" skjemaet for Hermine scora full pott på alle punktene :p
Hermine er trygg i barnehagen. Utadvendt og pratsom (sjokk), spiser og sover godt. Leker fint ute og inne og er ikke redd de andre barna lengre. Hun gråter nesten aldri, og er så blid og fornøyd hele tiden. :) Hun sier visst mye morsomt da :p Hun er tillittsfull mot voksne og har fått ei venninne på avdelinga som hun leker endel med. Men hun liker også å leke alene.

Var utrolig flott å få denne bekreftelsen på at hun har det så bra i barnehagen :D Har skjedd så mye siden i vår, og nå trives hun kjempegodt. Kjente det blir lettere å slappe av hele dagen når jeg vet hun har det bra og trives i bhg :)

Vi har kosa oss med hjemmelaget pizza...ble på impuls da kyllingfileten vi egentlig skulle ha lukta råtten :eek: Stinka i hele leiligheta :confused: Var ikke gått ut på dato engang!

Har bare lekt på gulvet og lest og kosa oss hele ettermiddagen :)

Nå når vesla sover blir det serie og noe snop :)
 
God kveld damer
Her ble det jobb på meg, kommer godt med på lønna :)
Men her er det dønn stille, og litt kjedelig :p
Men men!
Tv-kveld på meg da i det minste!
Greit å få betalt for å se på tv da :)
 
Foreldresamtalen i bhg gikk helt supert :) Hun orka ikke å se på "Alle med" skjemaet for Hermine scora full pott på alle punktene :p
Hermine er trygg i barnehagen. Utadvendt og pratsom (sjokk), spiser og sover godt. Leker fint ute og inne og er ikke redd de andre barna lengre. Hun gråter nesten aldri, og er så blid og fornøyd hele tiden. :) Hun sier visst mye morsomt da :p Hun er tillittsfull mot voksne og har fått ei venninne på avdelinga som hun leker endel med. Men hun liker også å leke alene.

Var utrolig flott å få denne bekreftelsen på at hun har det så bra i barnehagen :D Har skjedd så mye siden i vår, og nå trives hun kjempegodt. Kjente det blir lettere å slappe av hele dagen når jeg vet hun har det bra og trives i bhg :)

Vi har kosa oss med hjemmelaget pizza...ble på impuls da kyllingfileten vi egentlig skulle ha lukta råtten :eek: Stinka i hele leiligheta :confused: Var ikke gått ut på dato engang!

Har bare lekt på gulvet og lest og kosa oss hele ettermiddagen :)

Nå når vesla sover blir det serie og noe snop :)
Så godt at hun trives så bra! :)
 
Så godt at hun trives så bra! :)
Ja, og det er jo det aller viktigste mht barnehagen!

Så nå skal ikke jeg være så kritisk mer :p

Ped.leder sa at de skulle begynne å gjøre mer aktiviteter med de eldste :) Denne uken har hun malt, lekt med plastelina og idag kom hun hjem med et armbånd med bjelle på som hun hadde laget selv :D Sååååå stolt! :rolleyes:

Jeg har troa på at dette blir bedre ;) Og at vi ikke burde bytte bhg når hun endelig trives så godt og har funnet seg til rette i barnegruppa :)
 
Ja, og det er jo det aller viktigste mht barnehagen!

Så nå skal ikke jeg være så kritisk mer :p

Ped.leder sa at de skulle begynne å gjøre mer aktiviteter med de eldste :) Denne uken har hun malt, lekt med plastelina og idag kom hun hjem med et armbånd med bjelle på som hun hadde laget selv :D Sååååå stolt! :rolleyes:

Jeg har troa på at dette blir bedre ;) Og at vi ikke burde bytte bhg når hun endelig trives så godt og har funnet seg til rette i barnegruppa :)
Så bra!!
Vi skal ha samtale på mandag, så vidt vi fikk ordnet det slik at mannen også får vært med :)
Han går glipp av så mye slikt med jobben!
 
Så bra!!
Vi skal ha samtale på mandag, så vidt vi fikk ordnet det slik at mannen også får vært med :)
Han går glipp av så mye slikt med jobben!
Dette er første foreldresamtale H er med på, han har heller aldri vært med på et foreldremøte :p Så er kjent med den ja!

Vi har jo fortløpende kontakt med de, men greit med en gjennomgang av alt liksom :)
 
Dette er første foreldresamtale H er med på, han har heller aldri vært med på et foreldremøte :p Så er kjent med den ja!

Vi har jo fortløpende kontakt med de, men greit med en gjennomgang av alt liksom :)
Det har vært endel sykdom på avd i det siste, både ansatte og barn, så ved levering og henting har det vært ganske få der. Synes det er litt vanskelig å evt ta opp ting når de som er der er veldig opptatt med andre barn og Lillebror slenger på støvler og løper ut for å dra hjem :p men har ikke hatt noe alvorlig å ta opp heller da.
 
Det har vært endel sykdom på avd i det siste, både ansatte og barn, så ved levering og henting har det vært ganske få der. Synes det er litt vanskelig å evt ta opp ting når de som er der er veldig opptatt med andre barn og Lillebror slenger på støvler og løper ut for å dra hjem :p men har ikke hatt noe alvorlig å ta opp heller da.
Ja det er vel typisk for denne tida på året dessverre. :(

De tar seg vel tid dersom det er noe :)

Her er personalgruppa veldig stabil, enn så lenge :p
 
Ja det er vel typisk for denne tida på året dessverre. :(

De tar seg vel tid dersom det er noe :)

Her er personalgruppa veldig stabil, enn så lenge :p
Så bra!
Bhg er supre på å ha inn studenter, og mange av dem er så flinke :)
 
Back
Topp